Marketingintelligence
Co doplněk umožní?
- Posílit váš tým o datové analytiky, kteří díky integraci business intelligence a marketingových dat, budou moci rozvíjet možnosti vašich lidí a posunout váš business
- Zajistit komplexní pohled na efektivitu jednotlivých marketingových investic se započítáním marží, reálných tržeb a vráceného zboží
- Odhalit příležitosti, marketingové kanály či produkty, které mohou přinášet větší provozní zisk
- Eliminovat neefektivní kampaně či procesy
- Ušetřit peníze díky identifikaci, které kampaně nepřináší inkrementální profit s použitím pokročilé analytiky a ML
- Spočítat, kolik platíte za stávající vs. nové zákazníky, jaká je jejich budoucí hodnota (LTV) a nastavit podle toho akviziční a retenční strategii
- Pomoct efektivně plánovat vaše měsíční a kvartální výsledky s ohledem na váš rozvoj a situaci na trhu
- Sbírat a propojovat data z marketingových platforem, zajistit vytvoření a rozvoj datového modelu bez nutnosti vysokých nákladů za technologie, datové inženýry a specialisty
Marketingintelligence.io spojuje zkušenosti Ecommerce-academy.cz v oblasti data driven řízení marketingu, ověřené mnoha spojenými zákazníky a účastníky školení se zkusenostmi Business Factory spravující marketingové budgety převyšující 100M EUR a vytvářející nástroje jako ROI Hunter či ROI Hunter Easy, aby zákazníkům shoptetu nabídl podobné prostředí a funkce, které používají pro řízení svého marketingu přední internetové obchody nejen v CZ ale i ve světě (například Mall.cz, Slevomat nebo Allegro).
Díky konzultacím a školení na základě zkušených CMOs jako je Milan Merglevský či Marek Kobulský a CEOs jako je Karel Tlusťák či Honza Pátek, budete na základě dat schopni zodpovědět klíčové otázky:
- Kolik mi vydělají jednotlivé marketingový kanály pokud zápočtu své marže produktů, a veškeré náklady s nimi spojené?
- Jak moc se tyto kanály nepřekrývají v uživatelské cestě? Co když jeden z nich vypnu? Sníží se mi cena, kterou platím za nového zákazníka nebo opakovanou objednávku?
- Jaké mám vlastně celkem náklady tento měsíc - když budu pokračovat stejným tempem, dosáhnu na konci měsíce zisk nebo ztrátu?
- Co mám udělat pro to, abych dosáhl zisk a zároveň rostl maximálním tempem?
Tyto otázky nejsou jednoduché. Díky MarketingIntelligence ale budete mít k dispozici business intelligence nástroj, který je schopen zkombinovat veškerá data z reklamních systémů (Google, Facebook, Sklik, Zbozi, Heureka atd) s daty shoptetu (jednotlivé transakce, zákazníci, produktová data) s vašimi byznysovými plány. V ceně nástroje jsou i konzultační služby našich datových analytiků s mnohaletou praxí.
Základní vlastnosti doplňku
- Připojení nákladů z platforem jako Google Analytics, Google Ads, Facebook, Sklik, Heuréka, Zboží.cz a jejich napojení na vaše business data (transakční databázi)
- Vlastní marketingový datový sklad (data lake) bezpečně uložený v moderním cloudu
- Vyhodnocování reálného profitu získaného každou marketingovou kampaní
- Pokročilá zákaznická analytika umožňující výpočet dlouhodobé hodnoty každého zákazníka (customer lifetime value; CLV)
- Data-driven atribuční modelování umožňující práci s marketingovými investicemi napříč celou online cestou zákazníka
- Technologie strojového učení (machine learning), která vytváří predikce budoucích tržeb a marketingových nákladů pro jednotlivé kanály, a umožňuje tak správné strategické rozhodování na základě dat, faktů a intuice našich zkušených byznysových konzultantů.
- Datová infrastruktura běží v rámci multi-cloud architektury a náklady na provoz jsou zahrnuty v ceně služby
- Balíček konzultací pro rozvoj vašeho businesse a školení vašeho týmu je zahrnut v ceně služby
Proč si vybrat právě tento doplněk?
Přemýšlejte o této službě jako o najmutí externího nezávislého CMO s týmem data scientistů, kteří vám umožní stejně pokročilé vedení marketingu, jaké používají mezinárodní firmy investující miliony korun měsíčně do oblasti zpracování dat a jejich vyhodnocení.
Pro koho je doplněk určen?
- Majitelé e-shopů, CMOs (Chief Marketing Officers) a marketingoví manažeři a specialisté
- Lidé, kteří chtějí strategicky rozhodovat o e-commerce a marketingu na základě dat
- Firmy, které chtějí investovat do správných technologií a marketingových kanálů pro zvýšení úspěšnosti e-shopu a urychlení jeho růstu
- Firmy, které operují v komplexním prostředí daném vysokými investicemi do digitálního marketingu (cca 150 000 Kč - 200 000 Kč/měsíc)
- Cena základního balíčku je 25 000 Kč/měsíc bez DPH
- Cena rozšířeného balíčku s dedikovaným CMO se stanoveným objemem konzultací je 35 000 Kč/měsíc bez DPH
Jak doplněk aktivovat?
- Onboarding doplňku je individuální a maximálně profesionální
- Po aktivaci budete kontaktování na uvedený e-mail
- Následně proběhne první konzultace pro nastavení cesty k naplnění vašich businessových a marketingových cílů a implementaci našeho moderního datového ekosystému