Elektronická Evidence Tržeb (EET)
Co doplněk umožní?
- Automaticky spravovat EET
- Samostatně odesílat daňové doklady podléhající evidenci na portál finanční správy
- Splnit požadavky EET jak pro e-shop, tak pro kamenné prodejny
- Samotnou evidenci si kdykoli vypnout
- Mít neustálý přehled o tom, jaké doklady do evidence se odeslaly a jestli doklad, který si právě prohlížíte, do evidence spadá
Elektronicky evidovat tržby ve svém obchodě sice musíte, ale rozhodně se toho nemusíte bát. Modul Pokladna je rozšířena o propojení na EET a vám pro splnění vašich povinností pouze stačí uložit do obchodu přidělené kódy od Finanční správy a prodávat vesele dál. O vše ostatní se systém postará sám.
Vlastnosti Elektronické evidence tržeb
Nechte povinnost elektronicky evidovat své tržby na systému, který se o všechno postará, a svůj čas radši věnujte na správu e-shopu. EET znamená umístit na každou účtenku unikátní kód, který vám pro každou transakci udělí Finanční správa. A přesně to pro vás doplněk EET zajistí.
Jediné, co je pro aktivaci propojení třeba, je získat od Finanční správy autorizační kód a ten vložit do své administrace. To je všechno. Veškerá následná komunikace mezi Pokladnou a Finanční správou pak automaticky probíhá sama.
Pro koho je doplněk určen?
Doplněk ocení všichni e-shopaři, kteří chtějí mít EET podchycené tak, aby bylo vše v pořádku a zároveň se tím nemuseli příliš zabývat. Systém si totiž po nastavení vše řídí a odesílá sám.
Podrobný návod, jak vše nastavit, najdete v naší nápovědě v sekci Elektronická evidence tržeb.