Elektronická Evidence Tržeb (EET)

Vytvořil Shoptet
Kategorie Účetnictví

Nechte povinnost elektronicky evidovat své tržby na systému, který se o všechno postará, a svůj čas radši věnujte na správu e-shopu. EET znamená umístit na každou účtenku unikátní kód, který vám pro každou transakci udělí Finanční správa. A přesně to pro vás modul EET zajistí. Jediné, co je pro aktivaci propojení třeba, je získat od Finanční správy autorizační kód a ten vložit do své administrace. To je všechno. Veškerá následná komunikace mezi Pokladnou a Finanční správou pak automaticky probíhá sama.

Co získáte?

  • nástroj pro automatickou správu EET
  • automatické odesílání daňových dokladů podléhajících evidenci na portál finanční správy
  • podpora je jak pro e-shop, tak pro osobní prodej v kamenné prodejně
  • možnost si samotnou evidenci kdykoli vypnout
  • neustálý přehled o tom, jaké doklady do evidence se odeslaly a jestli doklad, který si právě prohlížíte, do evidence spadá

Jak doplněk vypadá?

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z této kategorie