Názor odborníka

Stanislav Puffler, Převod a příprava dat, Zbožáky

Neprávem opomíjený marketingový kanál, který často přivádí návštěvnost i konverze z webů, které si provozovatel eshopu často s HledejCeny nespojí. Mohou to být kromě hledejceny.cz či m.hledejceny.cz třeba tyto referral zdroje: zbozi.mobilmania.cz, zbozi.blesk.cz, sleviste.cz a další. U svých zákazníků jsem z těchto zdrojů zaznamenal konverze na kryty na mobil nebo třeba zahradní nábytek.

Skvělé je, že implementace Shoptetu je jednoduchá a to včetně měření konverzí. Vše nastavíte během pár minut a pak už stačí jen dobít kredit. Ačkoliv jde o minoritní zbožový vyhledávač, PNO je zde vždy velmi dobré. Certifikát “Výhodný obchod” může někdy působit kontraproduktivně i pro levnější prodejce a jindy zase odvádět pozornost nebo dokonce návštěvu pryč z webu. Je potřeba testovat případ od případu.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

0 hodnocení
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.