Informace o objednávce na FB Messenger
Co doplněk umožní?
- Navázat osobnější vztah mezi vámi a zákazníkem
- Vyjít vstříc zákazníkovi, který si může informace o své objednávce najít i v Messengeru a není odkázaný pouze na e-mail
Nabídněte svým zákazníkům zaslání rekapitulace objednávky také na Facebook Messenger. Pokud nechtějí, nemusejí se přitom na e-shopu registrovat, je to tedy vlastně taková vylepšená verze SMS upozornění.
Vlastnosti Informace o objednávce na Messenger
Pokud vám dá zákazník svolení, můžete mu posílat info o jeho objednávce i do tohoto populárního komunikačního kanálu. A tak nebude muset hledat v smskách nebo v e-mailech.
Navíc má přímou příležitost se zeptat i na něco dalšího, a tak s ním můžete navázat komunikaci, když mu obratem odpovíte. Hned budete působit vstřícně a zákazník váš přístup určitě ocení. Na Messengeru si často povídáme s přáteli, a tak se vsaďte, že si vhodnou komunikací s klientem získáte důvěru a zákazník z vás bude mít příjemný pocit.
Podrobný návod, jak si vše nastavit, najdete v naší nápovědě v sekci Facebook Messenger.
Proč si vybrat tento doplněk?
Samotná komunikace je velkou zbraní a výhodou, kterou spousta e-shopů stále podceňuje. E-mail už se často nepovažuje za dostatečně rychlý komunikační kanál a FB Messenger si z každého si bere jen to nejlepší (odkazy, galerie, gify, přehled o doručení atd.). Zahrňte ho do svých nástrojů pro navázání vztahu se zákazníkem.