Mall EXPANDO
Co doplněk umožní?
- Synchronizovat sklady a ceny produktů
- Umožnit jednoduchou správu MALL objednávek
- Spárovat a synchronizovat objednávky, platební metody a dopravce z vašeho e-shopu zpět do administrace MALL Partner
- Přenášet sledovací čísla do administrace MALL partner
- Usnadnit každodenní operativu na MALL Partner
MALL je nákupní galerie, kde můžete prodávat i vy! Stačí být součástí programu MALL Partner, s tím vám pomůže EXPANDO a tento doplněk. Můžete tak oslovit až 60 milionů zákazníků na trzích střední a východní Evropy. Doplněk vám usnadní každodenní práci s objednávkami z MALL Partner programu.
✉️ Pokud máte nějaké otázky ohledně doplňku, propojení či prodeje na MALL, kontaktujte nás na help@expan.do, telefonním čísle 704 393 462 nebo chatu v pravém dolním rohu v EXPANDO APP.
⚠️ Bezplatná 30denní doba se vztahuje na cenu Shoptet doplňku 100,-/měsíc, nevztahuje se na EXPANDO služby.
Základní vlastnosti doplňku
S doplňkem budete mít přehled o všech objednávkách na jednom místě. Pomůže vám zajistit snadný import objednávek z MALL Partner portálu a synchronizuje jejich aktuální stav. Tak stejně pomůže přenést sledovací číslo. Ušetříte si tak dvojitou práci s udržováním správného stavu objednávek ve vlastním e-shopu i na partnerském portálu MALL Partner. Doplněk pomůže i se synchronizací skladů a cen produktů ze Shoptetu do MALL partner.
Do MALL partner je potřeba vložit produktový MALL/Heureka feed pro zalistování produktů. V tomto feedu je potřeba zachovat stejná SKU produktů jako v Shoptet, aby EXPANDO APP poznala, které hodnoty má přiřadit k příslušným produktům. Tím snížíte duplicitní práce na minimum.
Co doplněk umí?
Díky doplňku se budou automaticky synchronizovat hodnoty skladů a cen produktů zalistovaných na MALL partner na základě stejných SKU. Tím udržíte reálnou a aktuální dostupnost produktů i v MALL. Doplněk také umí ponižovat skladovou zásobu u zboží, i když je objednávka ve stavu Čeká a tedy není importována do Shoptetu.
❗️Listing neprobíhá skrze EXPANDO APP, ale je nutné produkty importovat do MALL partner pomocí MALL nebo Heureka feedu. Pomocí MALL feedu můžete zvýšit potenciál vašeho prodejního účtu. S přípravou MALL feedu vám můžeme pomoci.
Objednávky z MALL partner se přenesou do vaší Shoptet administrace. Po vychystání v případě vlastní dopravy zadáte do Shoptetu trackovací číslo zásilky, které skrze doplněk a EXPANDO APP přeneseme do MALL partner. Není tedy nutné objednávky duplikovat do dalších systémů a ručně udržovat stavy objednávek správné.
⚠️ Pozor: MALL nepodporuje v SKU znak / (lomítko). U produktů, jejichž SKU lomítko obsahuje, je potřeba v Shoptet změnit tento znak na _ (podtržítko).
Pro koho je doplněk určen?
MALL EXPANDO doplněk je určen pro všechny, kteří již prodávají nebo chtějí prodávat na MALL a zároveň si usnadnit správu objednávek. Nemusíte tedy složitě propojovat MALL partner a váš e-shop pomocí API rozhraní, ale vše zvládnete s tímto doplňkem.
Jak aktivovat doplněk?
1. Založte si účet na MALL partner.
2. Registrujte se v EXPANDO APP.V případě využití Shoptet jako zdroje dat stačí se přihlásit přes Shoptet a automaticky se do EXPANDO APP všechna data produktů z Shoptet naimportují.
3. Propojte MALL a EXPANDO APP. V EXPANDO APP naleznete sekci Prodejní kanály > MALL CZ, kam je nutné vložit ClientID z administrace MALL partner. Do MALL partner je zase nutné vložit Webhook z EXPANDO APP.
4. Nastavte si pravidla importu objednávek, plateb a dopravy do Vašeho e-shopu v EXPANDO APP > Nastavení > Obecné > MALL.
Synchronizovat ceny
Tímto přepínačem nastavíte, zda chcete aktualizovat ceny dle vašeho e-shopu. Pokud je tato možnost vypnutá, ceny neaktualizujeme.
Synchronizovat sklady
Tímto přepínačem ovládáte aktualizaci skladových zásob. Pokud je tato funkce zapnutá, aktualizujeme skladové zásoby v MALL dle skladových zásob na e-shopu. Pokud si chcete skladovou zásobu aktualizovat ručně, tuto možnost vypněte.
Chci do MALL posílat stav objednávky shipping
Pokud je tato funkce zapnutá, objednávky, které v Shoptet označíte zvoleným stavem, se přenesou do MALL partner ve stavu shipping.
Chci do MALL posílat stav objednávky shipped
Pokud je tato funkce zapnutá, objednávky, které v Shoptet označíte zvoleným stavem, se přenesou do MALL partner ve stavu shipped.
Chci do MALL posílat stav objednávky delivered
Pokud je tato funkce zapnutá, objednávky, které v Shoptet označíte zvoleným stavem, se přenesou do MALL partner ve stavu delivered. Tato funkce funguje i opačně – pokud v MALL partner změníte stav objednávky na delivered, přeneseme stav i do vašeho Shoptetu.
Importovat objednávky, ceny a sklady
Timto přepínačem zapnete nebo vypnete celkový import objednávek, cen a skladů produktu do Shoptet. Pokud je tato volba vypnuta, nebudou se importovat žádné objednávky do Shoptet.
Vybrat stav objednávek pro import do Shoptetu
Pokud je tato volba zapnutá, budeme nové MALL objednávky do Shoptet importovat ve zvoleném stavu (např. „Nevyřízená“).
Importovat objednávky a dále automaticky neupravovat jejich stav
Tato možnost zařídí, že se obejdnávky z MALL do Shoptet importují, ale automaticky se dále nebude jejich stav upravovat.
Neimportovat objednávky, ale ponižovat skladovou zásobu
Pokud je tato funkce zapnutá, nebudou se do Shoptet importovat objednávky, ale zůstanou pouze v EXPANDO APP. Dle objednávek se ale bude aktualizovat skladová zásoba produtků.
V případě prodeje do jiných zemí Vám pomůžeme s překlady produktů.
Jak propojit MALL krok za krokem naleznete v tomto návodu.
Kolik služba měsíčně stojí?
Cena doplňku je 100 Kč/měsíc. Cena za služby EXPANDO APP se odvíjí od počtu objednávek za měsíc, viz níže:
✉️ Pokud máte nějaké otázky ohledně doplňku, propojení či prodeje na MALL, kontaktujte nás na help@expan.do, telefonním čísle 704 393 462 nebo chatu v pravém dolním rohu v EXPANDO APP.