Monitoring objednávek
Co doplněk umožní?
- Přidejte poznámku nebo pošlete emailové upozornění na objednávky, které obsahují určité produkty nebo vyžadují speciální péči.
- Vytvořte si seznam pravidel pro detekci objednávek a problémových klientů.
- Doplněk vás automaticky upozorní, pokud nová objednávka vyhovuje některému z vašich pravidel.
Systém na základě vašich pravidel vyhodnocuje nové objednávky. V případě, že narazí na podezřelou objednávku, pošle Vám email nebo přidá poznámku k objednávce, abyste ji snadno mohli zkontrolovat.
Pokud se častokrát setkáváte s problémovými klienty, kteří nepřebírají balíčky nebo potřebujete přidávat k objednávkám poznámky na základě splněných pravidel, tak Vám doplněk pomůže zjednodušit tento proces.
Základní vlastnosti doplňku
Tento doplněk umožňuje posunout automatizaci vašeho eshopu zase na další úroveň. Na základě Vámi definovaných pravidel bude pravidelně kontrolovat nové objednávky a případně vás informovat několika různými způsoby o nesrovnalostech v objednávkách.
Vytvořte si vlastní seznam pravidel, které na základě jména, adresy, emailu, kodu produktu nebo například počtu stornování dokážou na objednávku reagovat a systém vás upozorní, že objednávka vyžaduje pozornost.
Doplněk nikdy nebude zasahovat přímo do admistrativy vašeho eshopu a nebude objednávky sám rušit. Bude vás o nich pouze informovat. Další akce jsou pak už na vás.
Proč si vybrat právě tento doplněk?
Pokud chcete mít informaci o tom, že se vám prodal konkrétní produkt nebo přicházíte o peníze díky opakovaným neplatičům, tak je tento doplněk právě pro Vás.
Notifikační emaily velmi jednoduše můžete přeposílat například do Slacku za pomoci IFTT nebo skladníci při expedici uvidí poznámku, aby nezapomněli nalepit ochranné sklo na mobil, protože objednávka tuto položku obsahuje.
Jak doplněk aktivovat
Po objednání doplňku vám přijde na váš email vygenerované heslo. Toto heslo použijete k přihlášení do is.brani.cz. Po přihlášení přejdete do sekce Monitoring objednávek, kde si můžete vaše filtry spravovat.
Heslo si můžete změnit po přihlášení v pravém horním rohu po kliknutí na váš email a následně na Uživatelský účet.
Jak pravidla definovat
Filtr
- Jméno / Email / Adresa obsahuje - zde uveďte, jaký řetězec znaků se má ve vašich objednávkách hledat.
- u pole Adresa to může být jakákoliv informace z adresy zákazníka (ulice, č.p., město, PSČ).
- IP adresa - pokud se u vás opakují problémové objednávky ze stejného počítače, můžete zařadit jeho IP adresu do pravidel také. IP adresu, ze které objednávka přišla, můžete nalézt přímo ve správě vašeho eshopu a to po otevření dané objednávky, pod záložkou Doplňující informace, nad polem pro poznámky.
- Kód/Název produktu obsahuje - můžete přidat více kódů/názvů, a pokud je alespoň jeden obsažen v objednávce, provede se akce.
- Email měl storno více jak - pokud náš nástroj zjistí, že uvedený email měl již uvedený počet stornovaných objednávek, označí každou další objednávku jako podezřelou.
Akce
- Poslat na email - zašle informativní email o tom, že byla splněna daná podmínka u určité objednávky.
- Zapsat do logu změn - zapíše informaci o objednávce do logu v informačním systému is.brani.cz
- Zapsat do poznámky k objednávce - umožňuje zapsat zmínku o podezřelé objednávce přímo do poznámky dané objednávky.
Import a export pravidel
U seznamu pravidel můžete také vidět tlačítko Export do CSV. Jeho prostřednictvím se vyexportují všechna stávající pravidla do souboru, který je možno otevřít v tabulkovém editoru na vašem počítači a vytvářet pak pravidla mnohem efektivněji a rychleji, než přímo v internetovém rozhraní.