Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

Mobilní aplikaci dále usilovně ladíme a na základě feedbacku jsme připravili první update s opravami reportovaných chyb, ale také funkcemi, které jste si přáli. Zůstaňte na příjmu, máme toho v plánu daleko více!

Nápady na vylepšení a případné chyby aplikace prosím zasílejte na info@monkeydata.com. Vždy prosím uveďte typ svého zařízení a odkaz na váš eshop. Děkujeme! MD

Pozn. Pokud nemáte povoleny automatické aktualizace, jděte do app storu a aktualizujte si aplikaci na nejnovější verzi!

Aktualizace:

FREE verze:

  • Barevné rozlišení stavu objednávek
  • Stornované objednávky se nezapočítávají do přehledu

PRO verze:

  • Možnost editace čísla zásilky
  • Možnost editace formy úhrady
  • Možnost editace platby

Hodnocení

56 hodnocení
(19)
(10)
(4)
(9)
(14)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Není co hodnotit, od 23.12. se není možné app propojit s webem - nefunguje.
, drkh.cz, 03.01.2021, 17:18
MS Můj Shoptet
Děkujeme za recenzi. Samozřejmě pracujeme na tom, abychom odhalili příčinu Vašeho problému.
Vývojář doplňku Můj Shoptet, www.monkeydata.com, 04.01.2021, 11:22
A Administrator
+ Aplikace se mi líbí. - Chybí mi tam možnost odebrat již propojené zařízení, jde to pouze z daného zařízení a pokud toto zařízení má např. zaměstnanec který už u nás nepracuje, nemám možnost odebrat oprávnění. Bylo by to vhodnější v administraci e-shopu.
, specialka.eu, 25.12.2020, 11:45
MS Můj Shoptet
Dobrý den, děkujeme za pozitivní recenzi i tip na funkci. Již na ní pracujeme a rádi bychom jí v brzké době nasadili.
Vývojář doplňku Můj Shoptet, www.monkeydata.com, 26.12.2020, 20:18
A Administrator
Nejde načíst QR kód pro spárování, kontaktoval jsem emailem vývojáře s prosbou o pomoc, do této doby bez reakce, odinstalováno.
, nausnicky-gioielli.cz, 04.12.2020, 10:20
MS Můj Shoptet
Dobrý den, mrzí nás Vaše problémy, ale bohužel jste poslal e-mail na adresu s koncovkou .cz. To bohužel není naše hlavní doména a proto nebyla zpracována běžným způsobem. Hned jsem odpověděli a věříme, že to spolu vyřešíme.
Vývojář doplňku Můj Shoptet, www.monkeydata.com, 04.12.2020, 15:37
KM Kristýna Michalčíková
Poprvé jsem měla problémy s načtením kódu, napsala jsem tedy e-mail, pán byl ochotný a hned odpověděl, jak mám postupovat. Při odinstalovaní a znovu nainstalování doplňku i aplikace mi vše běží, jak má:) nedostatky tam jsou, ale nic co by se nedalo vyřešit
, tvujsatnik.cz, 02.12.2020, 11:04
JP Jiří Piskáček
Mohla by to být super APP kdyby fungovala - notifikace absolutně nechodí takže zůstává ve hře notifikace e-mailem na mobilu čímž aplikace postrádá trochu smysl. Lze prosím alespoň naskenovat číslo zásilky skenem fotoaparátu mobilu ve verzi PRO, aby se nemuselo opisovat?
, kampot.cz, 26.11.2020, 21:00
MS Můj Shoptet
Dobrý den, děkujeme za recenzi. Co se týče notifkací, tak pouze přezobrazujeme webhooky, které nám dorazí. Pokud tedy dorazí později nebo nedorazí vůbec, tak s tím bohužel nemůžeme nic dělat. A co se týče dotazu na skenování čísla objednávky, tak to naše aplikace aktuálně neumí. Určitě si ale poznamenáme a v budoucnu možná doplníme.
Vývojář doplňku Můj Shoptet, www.monkeydata.com, 28.11.2020, 19:58
A Administrator
Stejná zkušenost, jako má pan Boček. Na iPhone nefunkční, nelze načíst kód. Před týdnem posláno společnosti MonkeyData (dle jejich návodu), ale bez odpovědi.
, shop.balloonexpert.cz, 25.11.2020, 07:03
MS Můj Shoptet
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Podařilo se nám dohledat 2 e-maily, na které jsme odpovídali. Zkusíme ještě jednou odepsat.
Vývojář doplňku Můj Shoptet, www.monkeydata.com, 25.11.2020, 14:57

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Reporting anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.