Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

9 hodnocení
(7)
(2)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
P PanAlfred
I po několika urgencích, nejsou schopni vyplatit naše dobírky, dle vlastní smlouvy jsou déle než měsíc pozadu s proplácením. Pokud nedojde k nápravě, tak v žádném případě za nás nemůžeme doporučit.
, panalfred.cz, 10.04.2023, 19:26
NK Náš kurýr
Dobrý den, upřímně se omlouváme za nepříjemnosti způsobené zpožděním ve vyplácení vašich dobírek. Vážíme si vaší spolupráce a chápeme, že jste se kvůli tomuto problému ocitli v nepříjemné situaci. Chceme vás ujistit, že na řešení této situace intenzivně pracujeme. Důvodem zpoždění je bohužel komplikace s automatizací plateb u Fio banky, což nám způsobuje průtahy v termínech. Věřte, že se snažíme tento problém co nejdříve vyřešit a zajistit, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly. Děkujeme za vaši trpělivost a těšíme se na další spolupráci.
Vývojář doplňku Náš kurýr, www.naskuryr.cz, 13.04.2023, 09:17
PB Petr Bareš
nefunguje import objednávek z shoptetu. Při kontaktování přes KONTAKTOVAT PODPORU jsou emaily nedoručitelné, adresáti neexistují.
, ok-traktory.cz, 02.02.2023, 18:34
NK Náš kurýr
Dobrý den, rádi bychom každého ujistili, že naše služba funguje jak má. Zakopaný pes je v něčem jiném. Vážený pane Bareši, 1) na váš email jsme poslali celkem 3 dotazy ohledně správného nastavení propojení, protože jsme si všimli, že jste nepostupoval podle návodu, který máme zveřejněný - neodpověděl jste ani v jednom případě, jaký stav objednávek máme určit, že přenese data do našeho systému, 2) když jste využil formulář na kontaktování podpory, byl předvyplněný váš email, kam máme odpovědět, vy jste jej změnil na náš, a proto žel došlo k tomu, že se stal nedoručitelným - nenapadlo by nás, že to někdo udělá, proto děkujeme za upozornění a zapracujeme změnu. Nejvíce nás na celé události mrzí to, že s každým e-shopem komunikujeme od samotného začátku. Stejně tak to bylo u vás. Ať už telefonicky či emailem. Dovolím si shrnutí: 10.1. v 19:08 jste si stáhl doplněk, 11.1. jsme vás telefonicky kontaktovali a ve stejný den vám v 11:42 odeslali potřebné informace a smluvní dokumenty, 11.1. v 15:58 jsme vás emailem kontaktovali, že jsme aktivovali váš účet a zahájili propojení e-shopu s námi, a abyste si ověřil právě zmíněné propojení stavů pro import objednávek k nám, 13.1. v 16:15 jsme vás znovu kontaktovali, protože jste neodpověděl a znovu se ptali na nastavení stavů, 15.1. v 9:50 jste odpověděl, ale jen z poloviny, nedodal jste potřebnou informaci, jaký stav má ukládat vaši objednávku k nám do systému, 15.1. v 9:54 jsme vám odpověděli a znovu požádali o sdělení zmíněného stavu. A zde komunikace z vaší strany skončila. Pokud byste využil kontakt s naším ředitelem, který jste měl od začátku a který s vámi vše řešil, mohlo to být vyřešené ihned. Mrzí nás to, nikdo není dokonalý, ale základem všeho je komunikace a na té stavíme náš business. A pokud to mezi námi nefunguje, nedá se nic dělat. Přejeme mnoho úspěchů ve vašem podnikání.
Vývojář doplňku Náš kurýr, www.naskuryr.cz, 03.02.2023, 12:33
Mara Šustai
Doplněk funguje bezvadně, se službou jsme také velmi spokojeni a oceňuji výbornou domluvu. Dopravce nás velmi mile překvapil. Za náš tým gamadarky.cz velká pochvala!
, gamadarky.cz, 23.01.2023, 14:40
A Administrator
100/ propojení, 101% spolupráce. Vše probíhá hladce vč. komunikace s ředitelem Lukášem. Osobní přístup k věci a bezproblémové doručování. 99% balíků dovezou lidem druhý den. Vřele doporučuji a odpadnou vám nekonečné starosti s řešením reklamací u PPL, DPD atd.. Zvažujeme ukončení spolupráce s běžnou přepravní společností a logistiku necháme v rukou kurýrní spol. Nás kurýr. Nově budou i výdejny! Již brzy.
, dortoveobrazky.cz, 23.01.2023, 14:27
AR admin Robin
Za nás skvělá komunikace i celkově počátek spolupráce, 150 zásilek odesláno, 149 doručeno druhý den po večerním podání. Doručení i dle feedbacku zákaznic bez potíží. Chce to ještě doladit maličkosti, ale plánuje se propojení s Go-balik.cz a štítky budou přímo u objednávky v adminu shoptetu. Jen tak dál. lidský přístup na prvním místě. Dopravce doporučujeme.
, sladke-potreby.cz, 23.01.2023, 14:22
A Administrator
S dopravcem Náš kurýr spolupracujeme již více než rok a nepřestává nás udivovat jak dynamicky se rozvíjí a hlavně: jak konstantně dobré a spolehlivé jejich služby jsou. Zákazníci jsou velmi mile překvapení, jak může probíhat kurýrní doprava - na základě jejich ohlasu jsme už zrušili smlouvy s ostatními přepravci. Na propojovací doplněk jsme proto čekali netrpělivě a jsme za něj moc rádi - funguje perfektně, po přepnutí objednávky do nastaveného stavu se data přenesou do admin NK a štítek je hned k dispozici. Spuštění a nastavení proběho (vč. konzultace s podporou) během pár desítek minut.
, zapleteno.cz, 23.01.2023, 06:22

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Logistika anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.