Názor odborníka

Jan Kvasnička, UX designer a CRO specialista

Díky tomuto rozšíření získáváte velkou zbraň, se kterou je potřeba naučit se pracovat. Livechat sám o sobě může mít velký vliv na konverze, jelikož dokážete rychle reagovat na otázky a požadavky vašich návštěvníků a díky tomu se z nich mohou více pravděpodobně stát vaši zákazníci. Navíc získáváte reálnou zpětnou vazbu vašich návštěvníků, díky které můžete svůj e-shop zlepšovat. Ale nejen e-shop, ale i procesy, marketing a spoustu dalších částí. Doporučuji vytvářet si jeden dokument, kde si budete zapisovat nejčastější dotazy a ty se pak naučte za dané časové období vyhodnotit, abyste s tou zpětnou vazbou aktivně pracovali po celou dobu, nikoli pouze jednorázově. Další velkou zbraní je samotné nahrávání návštěvníků webu, což je metoda, kterou velice často využíváme a díky ní jsme již odhalili stovky problémových míst.

Jak doplněk vypadá?

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Zákazníci