Názor odborníka

Jan Kvasnička, UX designer a CRO specialista

Díky tomuto rozšíření získáváte velkou zbraň, se kterou je potřeba naučit se pracovat. Livechat sám o sobě může mít velký vliv na konverze, jelikož dokážete rychle reagovat na otázky a požadavky vašich návštěvníků a díky tomu se z nich mohou více pravděpodobně stát vaši zákazníci. Navíc získáváte reálnou zpětnou vazbu vašich návštěvníků, díky které můžete svůj e-shop zlepšovat. Ale nejen e-shop, ale i procesy, marketing a spoustu dalších částí. Doporučuji vytvářet si jeden dokument, kde si budete zapisovat nejčastější dotazy a ty se pak naučte za dané časové období vyhodnotit, abyste s tou zpětnou vazbou aktivně pracovali po celou dobu, nikoli pouze jednorázově. Další velkou zbraní je samotné nahrávání návštěvníků webu, což je metoda, kterou velice často využíváme a díky ní jsme již odhalili stovky problémových míst.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

10. 10. 2019

Do nastavení propojení s komunikačním nástrojem Smartsupp jsme přidali dvě nové možnosti. Jedna může skrýt chat box v objednávkovém procesu a druhá skrývá na mobilních zařízeních. 

Hodnocení

3 hodnocení
(3)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Výborná věc, používáme k naproste spokojenosti.
, bavimevarit.cz, 03.04.2020, 10:30
M Monika
Skvělý doplněk, který nám umožňuje okamžitě reagovat na dotazy zákazníků a může mít vliv na úspěšné dokončení objednávky.
, procarosa.cz, 17.03.2020, 12:24
A Administrator
Používame na všetkých našich eshopoch.
, ja-a-matrac.sk, 20.12.2019, 12:06

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Zákazníci anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.