Smartsupp by Shoptet
Co doplněk umožní?
- Komunikovat s vašimi zákazníky online a budovat pozitivní image vašeho e-shopu
- Šanci poradit zákazníkovi, rozptýlit jeho případné pochybnosti a doporučit mu vhodné produkty
- Možnost nastavit si různé automatické zprávy a reakce
- Přehled o aktuálních návštěvnících vašeho e-shopu a jejich aktivitě
Toto je původní doplněk Smartsupp, který od 7. 9. 2021 už dále nerozvíjíme. Proto instalujte nový doplněk Smartsupp+, který je pravidelně aktualizovaný a ve kterém vznikají nové pokročilé funkce jako například automatické ověření stavu objednávky pomocí chatbota.
Pokud momentálně využíváte starý doplněk, doporučujeme přejít na nový. Začněte tím, že stávající nejdříve v rozhraní deaktivujte (tlačítko Odpojit Smartsupp účet), následně vyhledejte doplněk Smartsupp+ a proveďte instalaci. Podrobnější návod naleznete zde.
Uvažujete nad tím, jak celkově zvýšit konverzní poměr svého e-shopu a jak mít spokojenější zákazníky? Jednou z cest je určitě Smartsupp chat, díky kterému vám může návštěvník webu kdykoliv poslat otázku, pokud potřebuje poradit s výběrem produktu nebo se jenom ujistit, zda produkt dorazí v pořádku, či zda je skladem. Díky tomu získáváte také lepší povědomí vašich zákazníků, jelikož vidí, že máte prozákaznický přístup a snažíte se jim poradit. Navíc tento nástroj nahrává pohyb vašich zákazníků na webu, díky čemuž víte, kde vám na e-shopu vznikají problémová místa.
Základní vlastnosti Smartsuppu
Dokonalý přehled o návštěvnících
Jako operátor Smartsupp chatu vidíte důležité informace o návštěvníkovi, který vám právě píše. Dokonce se můžete podívat i na historii toho, co už jste si s daným uživatelem psali, odkud vám píše, co využívá za prohlížeč a spoustu dalších užitečných informací.
Chatujte s návštěvníky na cestách
Smartsupp má velice dobře zpracovanou responzivní verzi, tedy můžete odpovídat na zvídavé otázky vašich zákazníků odkudkoliv pouze z mobilního zařízení. Podporovány jsou verze pro Android i iPhone.
Automatické zprávy
Další obrovskou výhodou jsou automatické zprávy. Sami si můžete určit, kde se návštěvníkovi zobrazí výzva k napsání na live chatu, na jaké stránce nebo URL a za jakých podmínek, aby jej to nerušilo během procesu výběru nebo při procházení e-shopu. Správné nastavení automatických zpráv může vést ke zvýšení konverzního poměru.
Nahrávání zákazníků
Smartsupp vám umožňuje nahrávat pohyby a chování vašich návštěvníků. Díky tomu můžete mnohem lépe vyhodnotit, zda u vás na e-shopu vznikají chyby, kde návštěvníci tápou nebo jaké další problémy je odrazují od samotného nákupu. Nahrávání zákazníků je velká zbraň a pokud chcete zlepšovat konverzní poměr vašeho e-shopu, je to jedna z hlavních metod, kterou doporučujeme.
Více informací a další funkce Smartsupp chatu najdete na jejich webových stránkách.
Proč si vybrat právě tento doplněk?
Smartsupp vám umožňuje navázat osobní konverzaci s vašimi návštěvníky a proměnit je ve spokojené zákazníky.
Jde o nejoblíbenější chat českých e-shopů a jeden z nejpoužívanějších celosvětově s 250 000 zákazníky. V Česku ho používá více jak 5 850 e-shopů.
Pokročilé funkce jako automatické zprávy, video nahrávky návštěvníků nebo detailní statistiky využijete ke zlepšení své zákaznické podpory a k navýšení konverzí.
Vaši zákazníci jsou právě teď na vašem shopu. Založte si účet zdarma na www.smartsupp.com a začněte s nimi chatovat ještě dnes.
Pro koho je doplněk určen?
Live chat obecně doporučujeme všem e-shopům, jelikož je to další komunikační kanál, kde se se svými zákazníky setkáváte. Můžete jim poradit, pomoct vyřešit jejich problémy nebo například získat zpětnou vazbu. Ta je hodně důležitá a pokud se ji naučíte zapisovat, tak můžete svůj e-shop, nabídku produktů nebo celkově marketing hodně posunout kupředu. Proto nepodceňujte zpětnou vazbu vašich zákazníků a snažte se vnímat, kde mohou mít na vašem e-shopu problémy a jak jim můžete předejít.
Potřebujete bližší informace k samotné službě? Kontaktujte technickou podporu smartsupp support@smartsupp.com