AI Chatbot
Co doplněk umožní?
UPOZORNĚNÍ: Cena onboardingu doplňku (nastavení AI + školení) začíná na 50 000 Kč bez DPH
- Informuje zákazníka o stavu objednávky, dostupnosti zboží nebo termínu dodání (zná informace o objednávkách). Okamžitě.
- Poradí s výběrem produktu (zná informace o produktech a umí srovnávat nebo doporučovat podle marže nebo skladové dostupnosti). Okamžitě.
- Pomůže se vším, co máte popsané na webu (pobočky, otevírací doma, reklamační řád a proces, ceny a možnosti dopravy). Okamžitě.
- Automaticky odpovídá na běžné dotazy a řeší opakující se problémy, čímž šetří čas vašich operátorů a zlepšuje celkovou efektivitu zákaznického servisu.
- Personalizovaná komunikace k nerozeznání od lidského operátora. Lidská, přátelská a spolehlivá.
- Komunikuje v 90+ různých jazycích, což umožňuje obsluhovat zákazníky po celém světě. Umí překládat konverzace.
- Dostupný 24/7/365, takže žádný zákazník nezůstane bez odpovědi déle, než minutu.
AI Chatbot, který automaticky reaguje na dotazy vašich zákazníků. Doplněk zvýší spokojenost vašich zákazníků tím, že zajistí rychlou a přesnou odpověď na jejich otázky a zároveň sníží potřebu manuální zákaznické podpory, což vám ušetří čas a peníze.
Základní vlastnosti doplňku
AI Chatbot je postaven na pokročilých jazykových modelech (LLM), které umožňují plynulou a přirozenou komunikaci se zákazníky. Pracuje autonomně, je propojen se Shoptetem a dokáže okamžitě odpovídat na dotazy o produktech, objednávkách nebo dopravě. Chatbot může automaticky měnit stav objednávky, upozornit na nedostupnost zboží nebo navrhnout alternativy. Intuitivní administrace vám umožní doplněk nastavit a spustit během několika minut.
Proč si vybrat právě tento doplněk
Online chat na webových stránkách je dnes již samozřejmostí. Najdete jej na většině e-shopů. Na mnoha z nich také svítí červený puntík s textem “Nyní nejsme online”. Náš chat odpoví vždy, okamžitě je dostupný nepřetržitě. Navíc odbaví až 70% dotazů automaticky. Práci přenechá až v případě kdy pozná, že je vhodný zásah lidského operátora.
Je zbytečné nechat zákazníky čekat, když mohou snadno dostat okamžitou odpověd. Umožněte návštěvníkům svého webu komunikaci prostřednictvím 24/7 online AI chatu a buďte jim k dispozici co nejrychleji, třeba o půlnoci. Díky AI a autonomním chatbotům nemusíte být přítomni na chatu nepřetržitě. Chatbot zvládne odpovědět samostatně a zajistí, aby zákazníci neodešli ke konkurenci kvůli dlouhé čekací době.
V administraci samozřejmě najdete informace o práci jednotlivých agentů, počtu odbavených dotazů, povaze dotazů a tématech, kterých se týkají. Přes API je možné tyto informace dostat i do externích služeb, kde je můžete zobrazovat v rámci vlastních reportingových dashboardů.
Pro koho je doplněk určený
Tento doplněk je ideální pro e-shopy, které chtějí nabízet rychlou zákaznickou podporu 24/7 a zároveň zefektivnit práci svých operátorů.Administrace Jarabot je připravená pro všechny velikosti zákaznických týmů. Nastavte automatická pravidla pro směrování specifických dotazů k odpovídajícím kolegům. To, v čem JARABOT vyniká, je hluboká znalost AI a schopnost natrénovat ty nejlepší AI asistenty, kteří pracují za vás. Získat svého AI asistenta nikdy nebylo jednodušší.
Jak doplněk aktivovat
Jednoduše si stáhnete doplněk, čímž se propojí Jarabot s Vaším e-shopem. AI Chatbot zprovozníte tak, že nainstalujete widget (chatpvacé okno) na váš e-shop v administraci Shoptetu(vložením krátkého HTML skriptu). Je to práce na pár minut. Začněte stažením doplňku a my vás dále provedeme následujícími kroky v krátkém videomanuálu.
Ceník
Ceník je maximálně transparentní. Platíte 1,50 Kč za interakci se zákazníkem (každá zpráva, kterou AI robot napíše) a 420 Kč / měsíc / licence za každého živého operátora.
Cena onboardingu doplňku (nastavení AI + školení), kterým je třeba projít, začíná na 50 000 Kč bez DPH.