Názor odborníka

Tereza Belanová, PPC, SEO

Nabídnout dárek k nákupu je jedna z nejčastěšjích marketingových strategií, jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás, nebo aby nakupoval opakovaně. Pokud tedy chcete zákazníka přesvědčit a nabídnout mu něco navíc oproti konkurenci, je tento doplněk správnou volbou.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

9. 10. 2020

Pro řazení dárků je nově možné využívat prioritu pomocí "drag & drop". Pokud chcete nějaký dárek nabízet jako první volbu, stačí jej v administraci pouze přetáhnout myší do požadované pozice.

9. 3. 2020

O tom, že ke konkrétnímu zboží dostane i dárek navíc, se zákazník nyní doví už v přehledu kategorií díky štítku „+ Dárek zdarma“. A nově se dárek zobrazuje také přímo na produktové stránce (kromě košíku). Máte-li doplněk aktivní, funkce se automaticky spustí sama, a tak nemusíte nic ručně nastavovat.

19. 11. 2019

Do nastavení dárků jsme přidali nový výběr, zda se má dárek k produktu do objednávky přidat jen jednou, nebo zda se má násobit počtem zakoupených produktů. Nově je jinými slovy dostupná možnost například k 5 zakoupeným produktům přidat 5 dárků.

8. 10. 2019

Dnes jsme na vašich shoptetech rozšířili modul Dárky k objednávce, který vám pomáhá zvyšovat nejen počet objednávek, ale také jejich hodnotu, o možnost přiřadit dárek na úrovni jednotlivých produktů. Nově si tak můžete nastavit, jaké dárky se mají do objednávky přidat, když zákazník nakoupí konkrétní produkt. Tyto dárky se nastavují na detailu produktu v záložce Související. Zda je dárek k produktu platný i pro velkoobchodní zákazníky či je závislý na skladu určuje globální nastavení. Tedy stejně, jako se nastavují globální dárky k objednávce.

Hodnocení

30 hodnocení
(8)
(3)
(3)
(6)
(10)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Za to, že si tento doplněk musím dokoupit a ještě za něj pravidelně platit a nemoct si ho koupit na stálo, tak bych čekala mnohem víc. Jak píšou ostatní, ztrácí to marketingový smysl, v košíku nemám vůbec viditelné upozornění kolik zbývá do dárku, také bych ocenila možnost viditelného výběru mezi více dárky a možnost zaškrtnout nechci dárek, u konkrétního produktu se příznak dárek zdarma zobrazuje jen v kategorii a v detailu produktu už ne.
, dotek-prirody.cz, 28.01.2024, 17:50
A Administrator
Nejsem spokojená , dlouho jsem pátrala kde jsem udělala chybu, když se mi přidává jen ten nejmenší dárek k jakékoli objednávce i když jsem nastavila různé dárky podle výše objednávky.. to , že si mohu vybrat je nenápadné a myslím, že si toho lidi nevšimnou.. Stačilo by mi kdyby se dárky klidně sčítali nebo bylo na výběr v nastavení.. zda dát více dárku nebo jeden větší..
, honsovashop.cz, 05.12.2023, 17:20
EJ Edita Jurčová
Dobrý den, V případě, že máte při objednávce nad xx,- na výběr více dárku zobrazuje se pouze ten první nastavený, pro zobrazení dalších možných variant musí zákazník kliknout na "změnit" - což spousta lidi neudělá a tím se jim doručí ne vždy vhodný dárek - za mě bohužel obrovská mezera. Dále mi u doplňku chybí možnost nechci dárek - jsou zákazníci, kterým se ani jeden z nabízených dárků nehodí a takto by měli možnost jej odmítnout. Myslím si, že pokud by byly všechny dostupné dárky viditelné pod sebou s možností zaškrtnutí a na konci kolonka "nechci dárek" tak by byl doplněk efektivnější.
, bmw-lifestyle.cz, 02.08.2023, 15:22
Z Zdeněk
Pokud chcete zákazníka potěšit, sáhněte určitě po tomto doplňku. Nastavení je intuitivní a dárky si definujete během chvíle. Koho by nepotěšila malá pozornost ze strany e-shopu za nákup?
, lumisek.cz, 01.08.2022, 20:50
IN- Ilona Nebřenská - NANOSCHKY
Dobrý den, ve vývoji doplňku prosíme o dotažení stejně, jak je to u upozornění na "dopravu zdarma". Upozornění v košíku "nakupte ještě za xxx,-Kč a budete mít dopravu zdarma" - "nakupte ještě za xxx,-Kč a získáte od nás dárek". Děkuji. Ilona
, nanoschky.cz, 21.06.2022, 10:44
A Administrator
Nedotažený doplněk. Pro variantu "dárek k produktu" vyžaduje navedení samotných dárků jako skrytých produktů, které pak nezobrazí v popisu produktu, jen v košíku. Zákazník tak neví, co vlastně dostane a nijak ho to nemotivuje ke koupi. Skoro celý marketingový potenciál je tak vlastně ztrácen. Taky neumožňuje nabídnout k variantě produktu A, odpovídající variantu dárku B.
, varjag-tactical.cz, 03.06.2022, 10:49

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.