Názor odborníka

Tereza Belanová, PPC, SEO

Nabídnout dárek k nákupu je jedna z nejčastěšjích marketingových strategií, jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás, nebo aby nakupoval opakovaně. Pokud tedy chcete zákazníka přesvědčit a nabídnout mu něco navíc oproti konkurenci, je tento doplněk správnou volbou.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

9. 10. 2020

Pro řazení dárků je nově možné využívat prioritu pomocí "drag & drop". Pokud chcete nějaký dárek nabízet jako první volbu, stačí jej v administraci pouze přetáhnout myší do požadované pozice.

9. 3. 2020

O tom, že ke konkrétnímu zboží dostane i dárek navíc, se zákazník nyní doví už v přehledu kategorií díky štítku „+ Dárek zdarma“. A nově se dárek zobrazuje také přímo na produktové stránce (kromě košíku). Máte-li doplněk aktivní, funkce se automaticky spustí sama, a tak nemusíte nic ručně nastavovat.

19. 11. 2019

Do nastavení dárků jsme přidali nový výběr, zda se má dárek k produktu do objednávky přidat jen jednou, nebo zda se má násobit počtem zakoupených produktů. Nově je jinými slovy dostupná možnost například k 5 zakoupeným produktům přidat 5 dárků.

8. 10. 2019

Dnes jsme na vašich shoptetech rozšířili modul Dárky k objednávce, který vám pomáhá zvyšovat nejen počet objednávek, ale také jejich hodnotu, o možnost přiřadit dárek na úrovni jednotlivých produktů. Nově si tak můžete nastavit, jaké dárky se mají do objednávky přidat, když zákazník nakoupí konkrétní produkt. Tyto dárky se nastavují na detailu produktu v záložce Související. Zda je dárek k produktu platný i pro velkoobchodní zákazníky či je závislý na skladu určuje globální nastavení. Tedy stejně, jako se nastavují globální dárky k objednávce.

Hodnocení

13 hodnocení
(4)
(3)
(2)
(1)
(3)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
VM Veronika Molinová
Vyzkoušela jsem, vše bylo to bez problémů, ale očekávaní prodejní výsledky to nepřineslo, a tak jsem doplněk odinstalovala.
, spatime.cz, 29.03.2021, 20:50
JM- Jakub Michna - zakladatel
Doplněk je opravdu zbytečný. Jak už většina uživatelů zmiňovala, vůbec neposkytuje hlavní funkci, a to ukazatel v košíku, kolik zbývá k dosažení cílové ceny nákupu k získání dárku.
, kram.surfr.cz, 26.02.2021, 12:36
AS Artem Saykin
Vše funguje parádně, bohužel nám chybí standardní věta “do dárku zdarma zbývá XXX Kč“. Neplánujete s tím něco udělat? Koukám že na to trpí více e-shopařů. :-)
, francobene.cz, 23.01.2021, 14:56
ZN Zuzana Nyiri
Dárek k objednávce se automaticky přidává i k nákupu v pokladně, to není dobře. Jinak by fungoval hezky.
, vokolo.cz, 10.11.2020, 19:23
A Administrator
Poněkud nedomyšlený doplněk. Původně jsem jej zakoupil s domněním, že bude zákazníka motivovat k vyššímu nákupu, tedy stejně jako u odpočtu dopravy zdarma i zde bude fungovat odpočet ceny k dárku zdarma. Není tomu tak, doplněk tedy nedává smysl.
, onlinerousky.cz, 02.11.2020, 16:13
Václav Šlambora
Dobrý den. Koupil jsem si tento doplněk. Na první pohled to vypadalo dobře. Ale záhy jsem zjistil nedostatky. Pokud prodávám výrobek, kde chci dát 2 stejné dárky, tak doplněk nejde použít, protože dárek můžete dát vždy jen jeden. Například prodávám fotopast, kde chci dát zadarmo 2 blistry baterií, protože jsou baterie baleny v blistru po 4 kusech a do fotopasti se jich dává 8. Takže bych chtěl dát zákazníkovi 2 blistry jako dárek. Ale právě to nefunguje, protože při přiřazení dárku nejde zadat žádné množství. Ani to nejde obejít tak, že by jste druhý blistr zadali druhým řádkem, protože Shoptet Vám nepovolí uložit k produktu 2 stejné dárky. Takže pokud budete prodávat auta, můžete dát jako dárek k autu kanystr s benzínem. Ale pokud chcete dát 2 kanystry, tak Vás Shoptet nakope. Když se ozvete na podporu, tak Vám řeknou, že s tím nemůžou nic udělat. Popravdě povedený doplněk jen co je pravda. Nejsem moc spokojen. Čekal bych víc.
, narvaoptik.cz, 17.05.2020, 07:17

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.