Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

20 hodnocení
(10)
(1)
(9)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
MB Milan Bláha
Přes prvotní ověření, které trvalo nějakou dobu jsme nezaznamenali žádný problém. Bez problémů nám vypláceli naše proběhlé vklady 1x měsíčně. Platba byla vždy max do 1 pracovního dne na účtu převody byly. Nezaznamenali jsme žádný z problémů, který je tady níže zmiňovaný. Takže nechápu jestli to není jen pomlouvání služby, která je prostě na trhu nejlevnější a funguje. Navíc jsme se dostali s poplatkem po měsíci na 0,79%. Takže za mě můžu říct úplná spokojenost a dělá to přesně co má. Běží nám to na dvou projektech.
, eshop.neno.cz, 11.01.2021, 09:10
B Barion
Dobrý den, Jsme rádi, že jste se službou Barion spokojen. Děkujeme vám za vaši reakci. S pozdravem a přáním hezkého dne, tým Barionu
Vývojář doplňku Barion, www.barion.com, 01.04.2021, 13:59
A Administrator
Rozhodně nedoporučuji!!!!! Vyhněte se tomuto systému. I když máme plně ověřenou peněženku, hotovou identifikaci, tak Barion nevyplácí peníze. Již týden čekáme na výplatu peněz. Podpora naprosto nekompetentní, pouze opakují fráze "abychom ochránili Vás i další uživatele". Ačkoliv se sami zavazují informovat uživatele o tom, že výběr bude trvat déle (do 2 dnů), tak nám ani po sedmi dnech nedorazily ani peníze, ani jakékoliv informace. Pokud peníze nedojdou do Vánoc, musíme se obrátit na dozorové orgány.
, babysa.cz, 22.12.2020, 08:07
JM Jan Moravčík
Rozhodně nedoporučuji tento doplněk (službu, nebo platební bránu). Měl jsem velké problémy s uvedením do chodu díky administrativě a následně on-line ověření. Povedlo se to až na třetí pokus. Nyní už pátý den čekám na výběr peněz z jejich peněženky na firemní účet a peníze stále nejsou :-( Platební brána funguje dobře, ale ten servis okolo ní...ŠPATNÉ! Aktualizuji hodnocení: Po šesti dnech a až po urgenci peníze přišli na účet. Pokud je 6 dní standard tak se to asi pořád vyplatí. Levnější platební brána asi není. Ocenil bych bezproblémový rychlejší (max. 3 dny) převod peněz z peněženky Barionu na firemní účet. Pak to bude OK.
, vceliskolka.cz, 22.12.2020, 05:38
Radek Řezáč
Barion nedoporučuji. 5 dní jsem čekal na ověření, posílal dokumenty a dál nic.
, delikatesyzespanelska.cz, 21.12.2020, 11:33
B biostory.cz
Jednoduché a rychlé řešení jak přijímat platby kartou s nízkou % sazbou. Pro menší e-shop ideální.
, biostory.cz, 12.12.2020, 13:29
B Barion
Dobrý den, Jsme rádi, že jste se službou Barion spokojen. Děkujeme vám za vaši reakci. S pozdravem a přáním hezkého dne, tým Barionu
Vývojář doplňku Barion, www.barion.com, 07.04.2021, 09:50
A Administrator
NEDOPORUČUJEME!!! Tentokrát jsme dali na recenze a speciální doporučení SHOPTET, bohužel vše není tak jak recenze ukazují. Barion již 5 pracovních dnů se vymlouvá na ověřování účtu. Podpoře Barion byla zaslána videoukázka, že systém nefunguje tak jak mám. Odpověď byla, že vše předají technikům a tím to skončilo. Platby Barion na svém účtu přijímá, ale po odeslání platby na firemní účet k nám, doposud žádné nepřišly. Bylo během 5-ti pracovních dní odesláno několik plateb v částce přes 50 000 Kč a doposud žádná nedorazila. Dokonce už ani na e-maily nereagují. Počkáme do konce listopadu a pokud se nic nezmění, nezbude než se obrátit s TO na policii.
, magieprirody.cz, 27.11.2020, 14:50
B Barion
Dobrý den, už nejsme v spolupráci, ale bychom chtěli reagovat na tuto negativní recenzi a rádi bychom poskytli vysvětlení našich operací a procesů. Proces identifikace je nutná skončit jenom pokud v peněžence limity jsou dosaženy. Co je to identifikace a proč je to důležité? Identifikace zákazníka znamená identifikaci totožnosti našich zákazníků (v případě organizace a představitelů organizace). Zavazuje nás k tomu „Zákon o prevenci praní peněz a financování terorismu” (LIII. zákon z roku 2017 a 45/2018. (XII.17.)). Zavazuje nás k tomu také vyhláška MNB (Maďarská národní banka). Podle zákona o praní špinavých peněz a uvedené vyhlášky MNB existují různé úrovně identifikace klienta, na které se vztahují různá omezení. My sdělíme všude v našich informačních materiálech, že pro schválení e-shopu minimální identifikace je potřebna. Pro zjednodušenou identifikaci musíte dobít/navýšit jakoukoli částkou svoji peněženku Barion z bankovního účtu (nikoli z bankovní karty), který je na vaše jméno, případně firmu. Více informací o tom je v našem FAQ: https://www.barion.com/cs/podpory/jaka-minimalni-identifikace-je-potrebna/ Vy jste zaregistroval v 23.11 a my na stejný den jsme schválili vaši prodejnu. O výběru píšeme také v našém FAQ: Celkový čas je minimálně několik hodin, ale v některých případech může trvat až několik pracovních dnů. Abychom ochránili Vás a jiné zákazníky od podvodu, transakce procházejí našim vnitřním monitorovacím systémem a bankovním monitorovacím systémem. Proto se jejich celkový čas může lišit. Pokud identifikujete svou peněženku, zkrátí se i čas na vyplacení. Další informace o identifikaci naleznete v položce Limity. Bankovní převod do zahraničí může trvat až 3-5 pracovních dnů. Pokud jste obchodník a akceptujete platbu kreditní kartou, můžete také nastavit jedinečné datum bankovního transferu. Požádal jste o identifikaci v 26.11 a úplně hotová byla v 01.12, to znamená, že jsme opravili žádost a po změně jsme schválili a pak videohovor taky úspěšně skončil. Potom jsme žádali od Vás výpis z hlavní knihy (abychom dozvěděli víc o vaši firmě) to jsme potřebovali pro posouzení rizika. Postup klasifikace rizik nebo hodnocení zákazníků je popsán v části 6.1.8. a uvádí, že lze vyžádat další dokumenty. Bohužel jsme nedostali vhodný dokument, proto jsme nemohli uvolnit výběry, o tom jsme Vás informovali, a sice postupně, ale uvolnili jsme každý výběr. My jsme Vás informovali a odpověděli na každé připomínky, e-maily. S pozdravem, tým Barionu
Vývojář doplňku Barion, www.barion.com, 15.04.2021, 20:13

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Platby anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.