Jak doplněk vypadá?

Bonusový systém pro Shoptet. Základní obrazovka přehledu výkonu bonusového systému.

Nastavení parametrů bonusového systému.

Detailní nastavení parametrů bonusového systému pro produkt, značku nebo kategorii e-shopu.

Klientský profil bonusového systému.

Přehled pohybu kreditů zákazníků e-shopu.

Detail pohybu kreditu u konkrétního zákazníka e-shopu.

Hodnocení

7 hodnocení
(5)
(1)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
AM Alena Mátlová
Funguje dle mých představ a tak jak má pro Kč i pro Eur.
, barevnyobchod.eu, 14.11.2021, 20:20
G Galandr
Skvělý doplněk, který má řadu vychytaných nastavení. Můžeme si zde dokonce rozdělit zákaznické skupiny a nastavit limit pro minimální výši objednávky pro čerpání bodů. Naši zákazníci možnost sbírat bonusové body přijali s nadšením. Tento doplněk vřele doporučujeme.
, actifit.cz, 09.11.2021, 17:27
ND Naděžda Dřizgová
Možná se jedná o dobrý doplněk, ale rozhodně není "zdarma".
, eshop.salonesthederm.cz, 30.10.2021, 00:03
JS Jana Schlegelová
Kdyby šlo, dáme nula hvězd... Buďte před tímto doplňkem skutečně na pozoru. A to především, pokud máte eshop pro ČR i SR. Nastavení pro obě země není vůbec dotažené. Pokud chcete zachovat logiku pro uživatele user-friendly - tzn. 1 získaný kredit rovná ve slevě 1 měna (ve smyslu nárokované slevy, 1CZK sleva za 1 kredit pro čechy, 1EUR sleva za 1 kredit pro slováky), jste sice schopni to nastavit v odměnách za nákup zboží (za stejné zboží dostává slovák a čech různý počet kreditů adekvátní hodnotě), ale kredity za registraci a odběr newsletteru už pro dvě měny dělané nejsou. Navíc - ani se nepřepočítávají!! Za registraci nastavujete odměnu jen v kreditech. Tzn. že zatímco Čech dostane za registraci dejme tomu 20 kreditů, tzn. 20 CZK slevu, Slovák dostane taky 20 kreditů - jenomže v jeho případě je to 20 EUR... A to se skutečně vyplatí! Ano, řešitelné to sice je tím, že se vzdáte user-friendly nastavení pro uživatele. Že pro slováky nebude platit získaný počet kreditů rovná se sleva. Ale to je za A) škoda, B) slušná bezpečnostní mezera. Protože když jste schopni se tohoto user-friendly nastavení za ceny produktů dopracovat, absolutně nedává smysl odměňovat zákazníky z různých zemí za registraci a odběr newsletteru nestejnoměrně. Dokážu možná pochopit vysvětlení autora doplňku s tím, že při registraci nevědí v jaké měně bude uživatel realizovat nákupy. Ocenila bych ale v tomto případě nějakou jinou formu obrany proti této diskriminaci. Tzn. pokud uživatel preferuje user-friendly řešení pro uživatele, tzn. nastaví jinou hodnotu 1 kreditu pro obě měny, nepůjde mu odměna za registraci a newsletter vůbec zadat. Nebo se tam objeví nějaké velké (ale opravdu velké!) varování. Bohužel mám ale pocit, že v tomto chápání jsme krok před vývojářem. A to je skutečně smutné... Pro nás jako majitelky eshopu, tak i pro vývojáře, který teď musí čelit tomuto hodnocení. Navíc nás popravdě vůbec nepotěšilo to, že jsme s nastavením doplňku potřebovali asistenci a vývojáři následně doplněk nechali běžet v ostrém provozu, aniž bychom si to odmávli, že je to ok. Na výše uvedenou nedotaženost (nebojím se jí skutečně nazvat "mezinárodní diskriminací") jsme bohužel přišli (a doplatili jsme na ni) až v ostrém provozu. Děkujeme moc, takhle opravdu NE.
, sijemehrave.cz, 22.10.2021, 13:06

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.