Caflou
Co doplněk umožní?
- Evidovat zákazníky registrované v Shoptetu do firemního systému/CRM Caflou
- Evidovat objednávky v Shoptetu jako příjmy do vašeho firemního cashflow v aplikaci Caflou a to včetně stavu uhrazeno/neuhrazeno
- V Caflou přehledně a vizuálně vidíte vývoj vašich příjmů v čase
- V rámci plánování a řízení cashflow můžete evidovat i své firemní výdaje a tím předvídat budoucí vývoj vašich financí
- Caflou nad rámec evidence zákazníků a plánování cashflow umožňuje řídit další firemní procesy, např. projektové řízení, vykazování času a práce, vytváření nabídek, objednávek, smluv a vydaných i přijatých faktur
Caflou vám pomůže efektivně řídit celou firmu a její finance. Umožní vám sledovat cash flow i předvídat jeho budoucí vývoj. Zbavíte se rutinní práce, snížíte chybovost, získáte přehled o ziskovosti zakázek, zlepšíte týmovou spolupráci a zvýšíte výkon firmy. Vše na jednom místě. Odkudkoli a za dostupnou cenu.
Základní vlastnosti doplňku?
Caflou umožňuje evidovat vaše registrované zákazníky v Shoptetu do CRM systému Caflou. Současně evidujete objednávky v Shoptetu jako příjmy do vašeho firemního cashflow a (např. i díky online propojení s bankou) máte jasný přehled o jejich stavu (uhrazeno/neuhrazeno). Caflou tak nabízí přehledný a vizuální pohled na vývoj vašich příjmů v čase. V rámci plánování a řízení cashflow můžete evidovat i své firemní výdaje a tím předvídat budoucí vývoj vašich financí, či se ohlédnout do minulosti a poučit se z případných chyb.
To ale není vše. Caflou dále nabízí evidenci zákazníků a klientů, projektové řízení, vykazování času a práce, vytváření nabídek, objednávek, smluv a vydaných či přijatých faktur.
Proč si vybrat právě tento doplněk?
- Komplexní řízení malé a střední firmy
- Evidence zákazníků, partnerů a kontaktů
- Plánování cashflow, nahlížení do minulosti, ale i predikce vývoje cashflow do budoucna
- Řízení úkolů, projektů a zakázek včetně vykazování času
- Kalendář, sdílení dokumentů, komunikace přes komentáře či interní chat s kolegy i klienty
- Vlastní automatické procesy a workflow, možnost propojení Caflou s dalšími systémy přes API či Integromat/Make
- Vytváření nabídek, objednávek, smluv, fakturace
- Caflou je online aplikace umístěná v cloudu, můžete pracovat odkudkoliv
- Příznivá cena, zkušební verze zdarma
Pro koho je doplněk určen?
Propojení Caflou a Shoptetu ocení freelanceři, živnostníci, menší i střední firmy. Tedy všichni, kdo chtějí efektivně řídit firemní finance.
Jak si doplněk aktivovat?
Po objednání doplňku vám automaticky přijde do vaší emailové schránky email s přihlašovacími údaji (Eshop ID a Kód pro propojení) k propojení Caflou a Shoptetu. Samotné propojení zvládnete v několika jednoduchých krocích.