CDP & CRM CareCloud
Co doplněk umožní?
- Okamžité propojení s platformou CDP & CRM CareCloud
- Cílený marketing dle demografie, nákupního chování a interakce s kampaněmi
- Propojení online dat ze Shoptetu s offline daty z prodejen - jednotná zákaznická databáze
- Automatizační kampaně typu onboarding zákazníků, oživění neaktivních zákazníků nebo přání k narozeninám
- AI doporučování produktů dle nákupní historie a demografie
- Rozesílka a přiřazování Shoptet slevových kupónů v automatických kampaních
Nejkomplexnější marketingový nástroj pro Shoptet vám umožní efektivně navyšovat nákupní frekvenci a průměrnou útratu zákazníků. S CareCloudem automaticky řídíte celou zákaznickou cestu od prvního nákupu, až po retenci dlouhodobých zákazníků.
Základní vlastnosti doplňku
Získejte pět marketingových aplikací pro účinné oslovování stávajících zákazníků. Vstupte do světa pokročilých funkcionalit, AI marketingu a automatických scénářů.
Kampaně a Cílové Skupiny
Neposílejte obecné newslettery na všechny zákazníky. S platformou CareCloud vyfiltrujete ideální cílovou skupinu a oslovíte ji personalizovaným sdělením s relevantní nabídkou. Růst nákupní konverze máte zaručen.
Email není zdaleka jediný kanál, odesílejte SMS, PUSH notifikace, Passmachine, Viber či Whatsapp zprávy z jedné platformy.
Automatizace Marketingu
Nespoléhejte pouze na lidskou práci, ale přenechte řízení zákaznické cesty automatizaci! Od uvítacího emailu, přes narozeniny a výročí, až po oživování neaktivních zákazníků, to vše za vás udělá aplikace Automatizace Marketingu.
Díky uživatelskému designeru si můžete vytvořit jakoukoliv automatizaci, nebo si můžete vybrat z 27 připravených scénářů jako jsou: uvítací email, drip kampaň, vyplnění zákaznického profilu, pravidelný nákup, opuštěný košík, narozeniny, svátek, expirace bodů a mnoho dalších.
Loyalty Engine
Nenechte zákazníky přejít ke konkurenci. Vybudujte skvělý zákaznický program plný odměn, slev a bonusů. CareCloud vám umožní nastavit pravidla přiřazení slevových kódů ze Shoptetu zákazníkům za jejich věrnost.
Motivujte zákazníky k častým nákupům a odměňujte je za vyplnění svých preferencí a oblíbených značek/kategorií.
Zákazník 360
Obtížně se vám dohledávají u zákazníků objednávky, adresy, poslané emaily nebo uplatněné vouchery? Díky aplikaci Zákazník 360 máte vše na jednom místě v přehledných widgetech a všechny informace jsou pouze klik daleko. Dokonce můžete využívat aplikaci Zákazník 360 jako ticketovací či supportní systém zákaznických požadavků.
Máte navíc i kamenné prodejny? Zde uvidíte sjednocená všechny data jak z e-shopu, tak z offline nákupů na prodejně.
Analýzy a Reporting
Získejte analýzy a reporty bez námahy. Od detailního reportu obratu a prodaných produktů z emailingu, přes Net Promoter Score hodnocení spokojenosti zákazníků, až po RFM segmentaci pro rozdělení zákazníků dle jejich výdělečnosti do 11 skupin od nejvýdělečnějších, až po ztracené zákazníky.
V aplikaci Analýzy a Reporting na vás čeká přes 110 grafů a klíčových metrik.
Pro koho je doplněk určený
Doplněk je určen pro e-shopy, které chtějí aktivně pracovat se svými stávajícími zákazníky a potřebují se posunout od posílání obecných emailů k personalizované a smysluplné komunikaci se zákazníky.
Jak doplněk aktivovat
Po objednání doplňku vám přijde emailem integrační klíč, který vyplníte v administraci CareCloudu v záložce "Integrace externích systémů". Následně dojde k synchronizaci všech zákaznických účtů. O nic více se nemusíte starat.
Veškerá administrace je v platformě CareCloud, v rámci Shoptet administrace nemusíte nic nastavovat.
Pro využití tohoto doplňku potřebujete vlastní instalaci platformy CareCloud. Nemáte ještě vlastní instalaci? Spojte se s obchodním zástupcem a objednejte si ji.