ChatGo
Co doplněk umožní?
- Navázat přímou komunikaci s návštěvníkem e-shopu
- Oslovit zákazníka a zůstat s ním v kontaktu přes Messenger
- Klientovi odpovídat napřímo i pomocí automatických zpráv
- Přizpůsobit automatické odpovědi pomocí tlačítek a obrázků nebo pro různé sekce obchodu ap.
- Zahájit konverzaci s návštěvníky i bez registrace nebo bez účtu na Facebooku
Komunikujte se svými zákazníky podobným způsobem, jako jsou zvyklí si psát se svou rodinou a přáteli. Jednoduše a pohodlně přes Messenger v mobilu. Přidejte si zákaznický chat na svůj e-shop a posuňte svůj prozákaznický přístup dále. Odměnou vám bude více objednávek a posílení loajality vašich klientů.
Vlastnosti doplňku ChatGo
ChatGo usnadňuje integraci Messenger zákaznického chatu od Facebooku do vašeho e-shopu. Díky tomu můžete s návštěvníky svého e-shopu navázat komunikaci a ideálně je proměnit ve své zákazníky. Pomocí zpráv snadno zjistíte, co přesně hledají a s čím potřebují poradit. Na základě toho pro vás bude snadné sdělovat potřebné informace a dát tipy na správné produkty už hračka.
Pro maximální zjednodušení vám doplněk umožní odpovídat návštěvníkovi přímo do jeho aplikace Messenger. A to i bez předchozí registrace, požadování e-mailové adresy nebo vlastnění účtu na Facebooku (tzv. režim hosta). Reagovat nemusíte hned, zákazníkovi můžete odepsat později a o kontakt nepřijdete.
Velkou výhodou je automatizace. Své návštěvníky můžete oslovovat personalizovanými automatickými zprávami. Příklad: „Dobrý den, Petře, vidím, že by se Vám líbily nové kožené boty. Mohu Vám nějak poradit?“ ChatGo rozpozná kontext, ve kterém se zákazník zrovna nachází, a tak může automaticky doplnit například i právě prohlížený produkt.
Součástí doplňku je jednoduchý editor automatických zpráv, ve kterém můžete využít i akční tlačítka a obrázky. Pro každou sekci e-shopu si můžete nastavit jinak přizpůsobenou automatickou konverzaci. Nebo můžete omezit výběr, na jakých konkrétních stránkách webu se bude chat zobrazovat. Lze také například nastavit různé jazykové varianty chatu.
Pro koho je doplněk určen?
Live chat a aktivní komunikace se svými zákazníky je vhodná, ba dokonce doporučovaná pro všechny e-shopy. ChatGo doplněk je pro vás nejpřínosnější, pokud máte své zákazníky na Facebooku. Pokud vás zákazník jednou v chatu osloví, v kontaktu na Messengeru už zůstáváte napořád.
Jaký je rozdíl mezi originálním Chat pluginem od Facebooku a ChatGo?
Facebook Chat plugin je nabízen společností Facebook a umožnuje přidat chatovací okno na vlastní webové stránky. V pluginu probíhá konverzace mezi Vámi a zákazníkem.
ChatGo je placené nadstavba (14 dní zdarma a pak 149Kč/měs) nad Messengerem a Facebook Chat pluginem. Díky ChatGo budete mít na stránkách vždy nejaktuálnější verzi Facebook Chat pluginu bez nutnosti zásahu do kódu stránky.
ChatGo umožňuje různá nastavení chatu pro různé podsekce webu. Např. lze vytvářet automatické zprávy pro jednotlivé stránky vašeho webu. Spustí se pak na základě toho, kde návštěvník poprvé otevřel chat. Např. jiný chat pro www.vasestranky.cz a www.vasestranky.cz/doprava.
Dále ChatGo navíc přináší automatické oslovení zákazníka jeho jménem v pátem pádě, nastavení chatu pro více jazyků podle toho v jaké sekci webu se nachází, tvorbu pokročilých automatických zpráv přes jednoduchý editor, rychlé odkazy v menu chatu, obrázkové a tlačítkové zprávy,…
Velkým bonusem je technická podpora pro nastavení chatu, kterou můžete využít přímo v chatu na www.chatgo.cz nebo na e-mailu support@chatgo.cz.
Proč si vybrat tento doplněk?
ChatGo vám usnadní integraci Messenger zákaznického chatu do vašeho e-shopu. Umožní používat pokročilé funkce, jako jsou např. automatické odpovědi s tlačítky a obrázky, oslovení zákazníka jeho jménem v pátém pádě a další nastavení chatu a automatických odpovědí pro různé části e-shopu.
Jak doplněk aktivovat?
- Nejprve je potřeba doplněk ChatGo nainstalovat
- Dále si zdarma vytvoříte účet v ChatGo aplikaci
- Připojíte vaši firemní facebookovou stránku, přes kterou budete dostávat zprávy ze zákaznického chatu
- Posledním krokem je zobrazení chatu ve vašem e-shopu. V administraci Shoptetu zjistíte ID vašeho klientského účtu a zadáte ho v administraci ChatGo v sekci Přidat na web > Integrace > Shoptet
Během zkušební doby samotné služby (14 dní) si můžete ZDARMA vyzkoušet, jak Messenger zákaznický chat funguje, experimentovat s možnostmi automatických odpovědí a zjistit reakce svých zákazníků.
Vyzkoušejte také náš nový doplněk Fotorecenze
Nechte za sebe promluvit své zákazníky pomocí fotorecenzí.
Ukažte, že u vás lidé rádi nakupují a že jsou se svými objednávkami a hlavně produkty od vás spokojení. Díky doplňku budete moci fotorecenze automaticky sbírat a zveřejnit je na svém e-shopu – na hlavní stránce i v detailu konkrétního produktu pod jeho popisem.
Vyzkoušejte doplněk zde.