ChatGo
Co doplněk umožní?
- Navázat přímou komunikaci s návštěvníkem e-shopu
- Oslovit zákazníka a zůstat s ním v kontaktu přes Messenger
- Klientovi odpovídat napřímo i pomocí automatických zpráv
- Přizpůsobit automatické odpovědi pomocí tlačítek a obrázků nebo pro různé sekce obchodu ap.
- Zákazník se nemusí registrovat, vše běží rychle přes Messenger, který je i u nás velmi rozšířen
Komunikujte se svými zákazníky podobným způsobem, jako jsou zvyklí si psát se svou rodinou a přáteli. Jednoduše a pohodlně přes Messenger v mobilu. Přidejte si messenger widget na svůj e-shop a posuňte svůj prozákaznický přístup dále. Odměnou vám bude více objednávek a posílení loajality vašich klientů.
Vlastnosti doplňku ChatGo
Díky Messenger widgetu můžete s návštěvníky svého e-shopu navázat komunikaci a ideálně je proměnit ve své zákazníky. Pomocí zpráv snadno zjistíte, co přesně hledají a s čím potřebují poradit. Na základě toho pro vás bude sdělit informace a dát tipy na správné produkty už hračka.
Zákazník klikne na kontakt a tím se přímo otevře jeho Messenger aplikace, kde s vámi zahájí konverzaci. Pokud není přihlášen v Messengeru, tak bude nejprve vyzván k přihlášení.
Pro maximální zjednodušení vám doplněk umožní odpovídat návštěvníkovi přímo do jeho aplikace Messenger. A to i bez předchozí registrace nebo požadování e-mailové adresy. Reagovat nemusíte hned, zákazníkovi můžete odepsat později a o kontakt nepřijdete.
Velkou výhodou je automatizace. Své návštěvníky můžete oslovovat personalizovanými automatickými zprávami. Příklad: „Dobrý den, Petře, vidím, že by se Vám líbily nové kožené boty. Mohu Vám nějak poradit?“ ChatGo rozpozná kontext, ve kterém se zákazník zrovna nachází, a tak může automaticky doplnit například i právě prohlížený produkt.
Součástí doplňku je jednoduchý editor automatických zpráv, ve kterém můžete využít i akční tlačítka a obrázky. Pro každou sekci e-shopu si můžete nastavit jinak přizpůsobenou automatickou konverzaci. Nebo můžete omezit výběr, na jakých konkrétních stránkách webu se bude messenger widget zobrazovat. Lze také například nastavit různé jazykové varianty widgetu.
Pro koho je doplněk určen?
Aktivní komunikace se svými zákazníky je vhodná, ba dokonce doporučovaná pro všechny e-shopy. ChatGo doplněk je pro vás nejpřínosnější, pokud máte své zákazníky na Facebooku. Pokud vás zákazník jednou v messengeru osloví, v kontaktu s ním už zůstáváte napořád.
ChatGo je placené služba (14 dní zdarma a pak 150Kč/měs).
ChatGo umožňuje různá nastavení messenger widgetu pro různé podsekce webu. Např. lze vytvářet automatické zprávy pro jednotlivé stránky vašeho webu. Spustí se pak na základě toho, kde návštěvník poprvé zahájil konverzaci. Např. jiný widget pro www.vasestranky.cz a www.vasestranky.cz/doprava.
Dále ChatGo navíc přináší automatické oslovení zákazníka jeho jménem v pátem pádě, nastavení messenger widgetu pro více jazyků podle toho v jaké sekci webu se nachází, tvorbu pokročilých automatických zpráv přes jednoduchý editor, rychlé odkazy, obrázkové a tlačítkové zprávy,…
Proč si vybrat tento doplněk?
Díky doplňku ChatGo messenger widget vás zákazníci mohou velmi pohodlně kontaktovat přes Messenger. V kontaktu se zákazníkem již zůstáváte nastálo. To je největší přínos oproti běžným live chatům, kde si nejprve od zákazníka musíte vyžádat email nebo telefon a v konverzaci pokračovat tam.
Vyzkoušejte si ho – prvních 14 dní máte ZDARMA.
Jak doplněk aktivovat?
- Nejprve je potřeba doplněk ChatGo nainstalovat
- Dále si zdarma vytvoříte účet v ChatGo aplikaci
- Připojíte vaši firemní facebookovou stránku, přes kterou budete dostávat zprávy od zákazníků.
- Posledním krokem je zobrazení messenger widgetu ve vašem e-shopu. V administraci Shoptetu zjistíte ID vašeho klientského účtu a zadáte ho v administraci ChatGo v sekci Přidat na web > Integrace > Shoptet
Během zkušební doby samotné služby (14 dní) si můžete ZDARMA vyzkoušet, jak messenger widget funguje, experimentovat s možnostmi automatických odpovědí a zjistit reakce svých zákazníků.
Vyzkoušejte také náš nový doplněk Fotorecenze
Nechte za sebe promluvit své zákazníky pomocí fotorecenzí.
Ukažte, že u vás lidé rádi nakupují a že jsou se svými objednávkami a hlavně produkty od vás spokojení. Díky doplňku budete moci fotorecenze automaticky sbírat a zveřejnit je na svém e-shopu – na hlavní stránce i v detailu konkrétního produktu pod jeho popisem.
Vyzkoušejte doplněk zde.