Chaty: WhatsApp a tlačítka Chat
Co doplněk umožní?
- Poskytnout personalizovanou podporu vašim zákazníkům prostřednictvím více než 20 sociálních platforem a platforem pro zasílání zpráv, včetně WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram, LinkedIn atd.
- Zlepšit míru spokojenosti zákazníků poskytováním pomoci nakupujícím v reálném čase
- Získat konkurenční výhodu pomocí přizpůsobení a analytických funkcí, které vám pomohou zvýšit loajalitu a důvěru ke značce
- Nastavit pravidla cílení založených na konkrétních zdrojích návštěvnosti, stránkách, dnech a hodinách, zemích a mnoha dalších
Mluvte se svými zákazníky na více než 20 chatovacích a sociálních kanálech, včetně WhatsApp a Facebook Messenger s Chatem – klíčem k úspěchu vašeho zákaznického servisu.
Základní vlastnosti doplňku
Přidejte na svůj web více komunikačních kanálů, přizpůsobte si widget chatu tak, aby vyhovoval stylu vaší značky, nastavte spouštěče a pravidla cílení, a pomocí analytiky sledujte výkon vašeho chatovacího widgetu.
- Komunikujte se svými nakupujícími na více než 20 platformách sociálních sítí a zpráv, jako je WhatsApp, Facebook Messenger, SMS, Twitter, Instagram, LinkedIn a další.
- Nastavte spouštěče a pravidla cílení pro svůj chatovací widget na základě zdrojů návštěvnosti, stránek, dnů a hodin, zemí a mnoha dalších.
- Použijte funkci agentů k zobrazení dvou nebo více instancí stejného kanálu (zobrazte dva agenty podpory; dvě mapy k různým umístěním obchodů atd.)
- Použijte přednastavené zprávy WhatsApp k přizpůsobení interakcí se starými a novými zákazníky.
- Pomocí analýzy můžete sledovat nejoblíbenější kanály mezi svými zákazníky a optimalizovat pro ještě lepší konverze.
Proč zvolit tento doplněk?
- Nabídněte svým zákazníkům uživatelsky přívětivé rozhraní chatu, které jim pomůže rychle najít odpovědi nebo pomoc, kterou hledají
- Zobrazte na svém webu tlačítko pro volání, kontaktní formulář nebo tlačítko pro chat, které umožní vašim zákazníkům spojit se s vámi
- Nastavte konkrétní pravidla cílení pro widget chatu, abyste zvýšili počet potenciálních zákazníků a prodej
- Přidejte na svůj web více chatových nebo sociálních kanálů, kde můžete poskytnout přístup k prodeji, zákaznickému servisu nebo jakémukoli aspektu svého podnikání
- Pomocí analýzy můžete sledovat nejoblíbenější kanály mezi svými zákazníky a optimalizovat pro lepší prodeje a konverze
Pro koho jsou Chaty určeny?
Chaty jsou pro všechny typy e-shopů, ať už jste malý nebo velký e-shop. Nevyžaduje žádný další doplněk.
Jak aktivovat Chaty?
Jakmile přidáte a nainstalujete doplněk Chaty, budete přesměrováni k vytvoření účtu. Poté můžete začít používat aplikaci Chaty na vašem e-shopu. Pokud potřebujete pomoc, můžete kontaktovat tým podpory prostřednictvím e-mailu - hi@support.premio.io