Názor odborníka

David Deska, Grafika, Kódování

Doplněk cizí měny je pro mě nezbytná součást e-shopu, který prodává do zahraničí. Klient přesně ví, kolik zaplatí například v eurech, a nemusí přepočítávat aktuální kurzy a přemýšlet, zda zboží koupit či nekoupit. S tímto doplňkem uvidí cenu přímo v dané měně a nákup bude pro něj o to příjemnější a jednodušší.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

17 hodnocení
(13)
(1)
(1)
(2)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Na cizí měny nefunguje GoPay , zákazník musí vždy přepnout na CZK a poté se mu zobrazí platební brána pokud chce na sve jazykove mutaci eshopu platit ve sve měně tak funguje pouze dobírka a gopay není vidět.
, nextgear.cz, 23.04.2023, 14:37
Shoptet
Dobrý den, Michale, děkujeme za Vaše hodnocení. Nicméně platební brány, včetně GoPay, nemají žádný problém s akceptací cizích měn. S největší pravděpodobností jste jen zřejmě nenastavili ceník v EURech platbu kartou, a proto se ve výběru neobjevila. Zkuste na to kouknout, a když si nebudete vědět rady, napište kolegům na podporu info@shoptet.cz, podívají se na to a poradí Vám podrobněji, jak vše správně nastavit, aby byla i v cizích měnách platba pro zákazníky pohodlná.
Shoptet, 11.05.2023, 12:36
A Administrator
Funguje správně.
, gazu.cz, 23.02.2023, 16:59
A Administrator
Cena doplňku za nastavení měny mi přijde trochu vysoká. Zatím testujeme. V mobilní verzi lze vybrat menu, ale v PC verzi se tato možnost nezobrazuje. Možná chyba jinde. Uvidíme, jestli se časem vyplatí.
, vrtime.cz, 23.10.2022, 13:26
MP Martin Pecina
Za nás spokojenost.
, czvzduchotechnika.cz, 01.06.2022, 16:48
A Administrator
Je to takový nepříjemný "chyták" od Shoptetu. Doplněk si můžete odinstalovat (a přestat za něj platit) až v okamžiku, kdy smažete všechny objednávky, faktury, atd... v cizí měně, čímž přijdete o veškeré statistiky a případně podklady pro FÚ. Zálohování je samozřejmě možná, ale dosti nepraktická cesta. Většina věcí od Shoptetu funguje skvěle, tento doplněk je ale doopravdy nedotažený.
, zavazto.cz, 19.04.2022, 09:59
A Administrator
Náš portál www.chytre-hry.cz se pokusil přejít i na Slovensko a protože nabízíme digitální produkty, jsme trochu jiní než klasický e-shop. Základem prodeje je provedeni automatické platby před plat. bránu v našem případě GoPay. Rozhodně nechci tvrdit, že je chyba v doplňku Cizí měny (spíš v nějaké konfiguraci) ale naši zahraniční zákazníci ze Slovenska nemohou za služby platit kartou ale jen převodem, protože se platební brána prostě pro platby v EURO nezobrazuje, ačkoliv jsem ji nastavil dle návodu. To mi hodně vadí. Zadal jsem ticket, čekám na odpověď. Pokud je to konfigurací (někde nějaký schovaný přepínač či co), což doufám, budu rád, když se zde objeví řešení. Možná je to problém platební brány GoPay (obecně nemá moc dobré reference). Na každý pád, kdo se rozhodujete o tento produkt, čekejte starosti s nastavením (není to jen na klik). Ale podpora Shoptetu funguje velmi dobře. Snad tedy bude vše OK. Zatím ale ve spojení s platební bránou GoPay na našem webu v EURech nic nekoupíte...
, chytre-hry.cz, 25.04.2021, 18:45

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Cizí měny anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.