Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

Odložená platba Mall Pay

27. května 2021

Na platební bráně je nově možné využít odloženou platbu MALL Pay. Ta umožňuje zákazníkům e-shopu bezplatné odložení úhrady nákupu až o 14 dnů po doručení zásilky. E-shop získá prostředky ihned po nákupu. Více se dočtete zde ➜

 

Odložená platba na platební bráně

08. února 2021

Zákazník e-shopu má na platební bráně nově možnost nakoupit ihned, zaplatit později. Odložení platby až o 30 dnů je bezúročné. E-shop získá prostředky ihned po nákupu. Službu přinášíme ve spolupráci s Equa bank. Více se dočtete zde ➜

 

Apple Pay na platební bráně

04. února 2021

Na platební bráně od 4.2.2021 je možné zaplatit pomocí Apple Pay. Nabídka Apple Pay se zákazníkům zobrazuje automaticky. Služba se zobrazuje výhradně uživatelům Apple zařízení s prohlížečem Safari. Více se dočtete zde ➜

 

Dokončení předautorizace s nižší částkou

9. prosince 2020

Platební brána nově umožňuje dokončení předautorizace plateb kartou s nižší částkou než byla předautorizovaná částka. Více se dočtete zde ➜ 

 

Napojení na účetní systémy Money ERP, iÚčto.cz

8. prosince 2020

Stahujte výpisy transakcí z platební brány a párujte doklady zcela automaticky na pozadí s ekonomickým systémem Money ERP a iÚčto.cz. Pro snadnější účtování jsou pro vás připraveny návody pro účtování v těchto systémech. Více se dočtete zde ➜ 

 

Platební brána ComGate podporuje norskou a švédskou korunu

7. prosince 2020

Pokud expandujete do severských zemí, pak uvítáte nové měny platební brány, kterými jsou norská a švédská koruna. Zákazníci budou moci koupit váš produkt nebo službu v domácí měně a platebním procesem je provedeme v jejich jazyce. Více se dočtete zde ➜ 

 

Zobrazení platební brány v e-shopu (iframe)

4. prosince 2020

Platební bránu je možné zobrazit přímo na webových stránkách e-shopu. Plátce tak není přesměrován na platební bránu, ale platební brána je mu zobrazena přímo v košíku nebo pomocí vyskakovacího okna nad vaší webovou stránkou. Více se dočtete zde ➜ 

 

Storno platby

22. října 2020

Nově můžete v klientském portálu platební brány a přes API stornovat platbu, tedy přepnout ze stavu očekávaná na nezaplacená. Storno platby využijete v případě, že byla objednávka ve vašem e-shopu stornována. Více se dočtete zde ➜ 

 

Dynamická expirace plateb

22. října 2020

Trápí vás, že pro některé zákazníky, kteří nakonec nedokončí platbu, dlouho rezervujete zboží? Máme pro vás řešení v podobě dynamické expirace plateb na platební bráně, které na základě chování zákazníka v průběhu platby přepne platbu do stavu nezaplacená. Tím získáte příležitost prodat zboží jinému zájemci. Více se dočtete zde ➜ 

 

Zjednodušení účtování

22. října 2020

Přidali jsme do platební brány další verzi denního rozpisu plateb ve formátu ABO (GPC) pro automatický import do účetních systémů. Nová verze obsahuje poplatky zjednodušeně na jednom řádku. Více se dočtete zde ➜ 

 

Urgence platby

22. října 2020

Do klientského portálu platební brány jsme přidali možnost získání odkazu na dosud nezaplacenou platbu. Odkaz pošlete vašemu zákazníkovi. Více se dočtete zde ➜ 

 

Ruční založení platby

20. října 2020

Nově můžete v klientském portálu platební brány vygenerovat platební odkaz, který pošlete e-mailem, v chatu nebo třeba v SMS svému zákazníkovi. Po kliknutí na odkaz zákazník provede platbu. Více se dočtete zde ➜ 

 

Platební brána ComGate nově podporuje chorvatské kuny

17. září 2020

Platební brána ComGate nově podporuje chorvatskou kunu a nabízí uživatelské rozhraní v chorvatštině. Využijte velký potenciál zahraničního obchodu a expandujte se svým e-shopem do Chorvatska. Více se dočtete zde ➜

 

Restart platby v platební bráně zvyšuje počet dokončených nákupů v e-shopu

25. června 2020

Platební brána ComGate nově umožňuje uživatelům opakovat platbu, pokud se jim nepodařilo dokončit platbu napoprvé. Platební brána vybízí uživatele k dalším pokusům o zaplacení, například s využitím jiné platební karty nebo jiné platební metody. Více se dočtete zde ➜

 

Platební bránu pro Shoptet aktivujete na dálku. A v dubnu se slevou.

2. dubna 2020

Platební bránu ComGate si pro Shoptet zřídíte kompletně na dálku. Vše probíhá po e-mailu a zadáváním údajů do klientského portálu. Navíc v dubnu platí sleva 20% na jednorázové pořízení našeho Shoptet doplňku. Těšíme se na vaši novou ComGate platební bránu. Více se dočtete zde ➜

 

Podpis smlouvy i zřízení platební brány na dálku.

23. března 2020

Platební bránu ComGate můžete začít používat bez nutnosti osobního kontaktu. Vše probíhá po e-mailu a zadáváním údajů do klientského portálu. Ceny za platební bránu jsou u běžných plateb od 0,79 do 0,99 % bez fixních poplatků z běžných transakcí. Aktivace platební brány i denní převody na bankovní účty jsou zdarma. Více se dočtete zde ➜

 

Platby v EUR převádíme nově na váš účet zdarma.

23. ledna 2020

Na platební bráně i platebním terminálu ComGate pro nově neúčtujeme poplatek za platby v EUR na libovolný účet v EU. Postupujeme v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/518. To požaduje, aby poplatky účtované a přeshraniční platby v EUR byly stejné jako poplatky účtované za odpovídající vnitrostátní platby stejné hodnoty v národní měně členského státu. Více se dočtete zde ➜

 

Platební brána ComGate & rumunská měna Lei (RON)

15. ledna 2020

Platební brána ComGate nově podporuje rumunský Lei (RON). Od nynějška můžete realizovat transakce v této měně a také využít uživatelské rozhraní platební brány v rumunštině. Podporujeme tímto expanzi českých a slovenských e-shopů do Rumunska, které má velkou perspektivu v oblasti rozvoje online prodeje a využití platebních bran. Více se dočtete zde ➜

 

Dvoufázové ověření v klientském portálu pro platební bránu i platební terminál.

7. listopadu 2019

Od pondělí 11. listopadu zavádíme tzv. dvoufázové ověření při přihlášení do našeho klientského portálu pro platební bránu i platební terminál. Pro přihlášení ke svému účtu bude třeba také ověření prostřednictvím SMS zprávy. Více se dočtete zde ➜

 

Rozšířili jsme funkce API na platební bráně o stahování souborů.

2. října 2019

Do API rozhraní pro platební bránu jsme přidali funkci stahování souborů s výpisy transakcí. Umožňuje developerům ještě více automatizovat komunikaci mezi platební bránou ComGate a e-shopem. Více se dočtete zde ➜

 

Platební brána ComGate jede i na platformě Shoptet

20. června 2019

Nově mohou zákazníci eshopové platformy Shoptet používat platební bránu ComGate. Máme radost, že si zákazníci Shoptetu mohou vybrat naše platební služby, které jim zajistí naše výhodné a férové obchodní podmínky 0,99 % nebo méně. Aktivace platební brány ComGate je zdarma. Více se dočtete zde ➜

 

Hodnocení

31 hodnocení
(18)
(3)
(1)
(2)
(7)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
R Ryan
Zda platební brána funguje, nemohu posoudit. Co však mohu, je posoudit zákaznický servis, který zde zaujímá skutečně nejhorší místo ze všech CZ/SK platebních bran. Pokud bude chtít tato firma být výdělečně činná, tak by měla zvážit výběr zaměstnanců a celkový přístup ke svým nabízeným službám. -Silně nedoporučuji-
, pepis.shop, 03.08.2020, 12:07
C ComGate
Dobrý den, mrzí nás vaše hodnocení. Obecně je potřeba dodat, že někdy problém není v tom, jak vybíráme zaměstnance, ale spíš v tom, že bohužel nejsme schopni poskytnout platby kartou pro každý obchod. Musíme dodržovat pravidla pro karetní platby, které stanoví karetní asociace a další regulátoři. ComGate
Vývojář doplňku ComGate, www.comgate.cz, 25.08.2020, 10:55
A Administrator
Funguje bez problémů. Pokud nastávají problémy s platbou, je problém většinou na straně zákazníka (limity na kartě, zákaz internetových plateb, apod.) Refundace platby trvá cca. 3 dny. Za to dávám hvězdu dole.
, quillcz.cz, 25.06.2020, 07:49
A Administrator
Brána funguje bez problémů.
, keramika-agnes.cz, 23.06.2020, 16:05
AR AK Rakovník
Vše funguje bez problémů, jen jsme čekali déle na schválení karetními asociacemi. Jinak doporučujeme.
, shop.letamevtom.cz, 23.06.2020, 08:52
Tereza Ševčíková
Zapojení bez problémů, výborná komunikace, administrace jasná a přehledná. Fungujeme zatím pár dní a vše bez problémů, takže určitě doporučuji.:)
, brunoshop.cz, 09.06.2020, 09:01
BMK Bc. Marcela Kroupová
Ostrý režim spuštěn teprve pár dní, ale vypadá, že funguje bezproblémově. Testovací režim jsem moc nepochopila, protože jsem to vlastně otestovat nemohla, protože to vracelo chyby. Nicméně po zhruba 16 dnech zprovozněn ostrý provoz. Mám skvělou komunikační spojku (obchodnici). Se vším mi pomohla, čemu jsem nerozuměla. Prostě paráda. Aktivování doplňku a nastavení jsem zvládla celkem jednoduše sama. Jsem spokojená a rozhodne mohu doporučit dále :)
, bavlnenesnury.cz, 04.06.2020, 11:10

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Platby anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.