DEPOTO skladový systém
Co doplněk umožní?
- Plnohodnotný skladový systém s možností evidence více skladů a více prodejních míst, vč. evidence skladových lokací (pozice), expirací, šarží, seriových čísel
- Díky mobilní aplikaci získáte možnost plnohodnotného provozu ve skladu přes tzv. skladové terminály (neboli čtečky / PDA)
- Mobilní aplikace umožňuje efektivní pickování objednávek po jedné či více zároveň (tzv. multi picking a batch picking scénáře)
- Pomocí expediční aplikace zabalíte objednávky třeba i do více zásilek, přímým napojením na API dopravců vám vygenerujeme štítky. Pro integraci tak nepotřebujete další službu na balíkové štítky
- DEPOTO vám umožní centralizaci objednávek z více prodejních míst (více pokladen / e-shopů / dalších integrací jako např. EDI, marketplace, atd.) s přehledným webovým rozhraním
Objevte moderní skladový systém, který máte kdykoliv po ruce – přístupný on-line odkudkoliv. Získejte plnou kontrolu nad skladem přes přehledné webové rozhraní a čtečky čárových kódů (PDA terminály). Urychlete a zpřesněte celý proces vychystávání a balení objednávek díky efektivnímu systému pickování a dvojí kontroly. S přímým napojením na všechny hlavní dopravce v ČR a SK tisknete štítky bez jakýchkoliv dodatečných nákladů. Navíc pro vás zajistí centralizaci objednávek – propojí vaše e-shopy, kamenné prodejny, obchodní zástupce i další prodejní kanály do jednoho intuitivního systému. Ušetřete čas, peníze a získejte dokonalý přehled o všem, co se ve skladu děje.
Základní vlastnosti doplňku
DEPOTO je ideálním řešením pro firmy, které chtějí zefektivnit své procesy, snížit chybovost a lépe zvládat komplexní provoz spojený s prodejem a logistikou. Příklad několika scénářů, kdy je DEPOTO efektivním pomocníkem:
-
Sbírání objednávek a synchronizace zásob mezi více e-shopy - DEPOTO propojuje vaše sklady s více e-shopy, čímž zajistí, že veškeré skladové zásoby jsou vždy aktuální. Můžete si sami zvolit, jaké sklady se mají promítnout na který e-shop. Minimalizuje riziko překročení skladových zásob a zajišťuje přesné informace o dostupnosti produktů pro vaše zákazníky.
-
Provoz e-shopů a kamenných prodejen - Pokud máte více prodejních kanálů (např. e-shopy a kamenné prodejny), DEPOTO synchronizuje objednávky a zásoby mezi nimi. Systém umožňuje jednotnou správu skladů a objednávek, čímž eliminuje zmatek a duplicitní prodej posledních kusů.
-
Snížení chybovosti při expedici - Díky funkci dvojí kontroly při balení objednávek DEPOTO snižuje chyby při expedici. Systém navede pickera ke správným produktům a zaručí, že každá objednávka obsahuje to, co zákazník objednal. Balič to následně podruhé zkontroluje, zabalí do krabic a polepí expedičními štítky, které vyjíždí přímo ze systému.
-
Zvýšení efektivity skladníků a expedice - DEPOTO optimalizuje pracovní postupy ve skladu. Každý pracovník používá aplikaci, která je optimalizovaná na jeho pracovní úkony. Na příjmu se neprobíráte celým sortimentem, ale pracujete s nákupními objednávkami, které jsou pro skladníky tzv. avizací. Skladové operace bez avizace, ať jde o přeskladnění z pozice na pozici a nebo příjem či výdej zboží bez objednávek je též velmi intuitivní. Velmi efektivní je samotný proces zpracování objednávek. Celý proces je bezpapírový a objednávky můžete chystat po jedné, hromadně tzv. multi picking (vyberete X objednávek najednou a ty nachystáte při jedné cestě) a nebo tzv. batch pickingem (poznáme stejné či podobné objednávky, ty vám připravíme do skupin a vy je vychystáte najednou)
-
Evidence expirací, šarží a sériových čísel - Pokud pracujete s produkty, které mají omezenou dobu trvanlivosti nebo vyžadují sledování šarží a sériových čísel, DEPOTO umožňuje přesnou evidenci. To usnadňuje dodržování legislativních požadavků, zvyšuje důvěru zákazníků a napomáhá i v interní evidenci, pokud např. jeden produkt kupujete u několika dodavatelů a chcete jej následně poslat na reklamaci.
-
B2B / B2C prodej přes e-shop a B2B prodej přes obchodní zástupce - DEPOTO propojuje online a offline prodejní kanály. Vedle prodeje přes e-shop můžete mít i tým obchodních zástupců, kteří vytváří objednávky z tabletu či PC přímo v Depotu, vidí aktuální dostupnost zásob na jednotlivých skladech. Díky jednotnému systému tak skladníci mohou připravovat objednané zboží třeba i ihned po vytvoření objednávky.
-
Pár produktů, hodně objednávek, žádné WMS?I když máte jen několik produktů (např. malé desítky) a mohlo by se zdát, že WMS je pro vás zbytečné, DEPOTO pro vás bude velmi přínosné. Samotné WMS dá vašemu skladu řád, budete mít přesný přehled o zásobách. Skladníci díky čtečkám a EAN kódům sníží chybovost prakticky na nulu. Díky propracovanému systému a aplikacím pro picking a balení zásilek získáte efektivní nástroj, kdy multi pickingem, resp. batch pickingem nachystáte a expedujete velké množství objednávek při jedné cestě skladem. Ušetříte tak kroky skladníkům a zvýšíte počet expedovaných objednávek o desítky procent.
Moderní cloudové řešení pro řízený sklad
- Při vychystávání přesně víte, kam máte pro daný kus zboží jít. Z jaké ho vzít pozice, s jakou expirací a šarží.
- V případě evidence seriových čísel jednoduše naskenujete ve výdeji SN, které vydáte do objednávky
- DEPOTO za vás pohlídá skladové zásoby a postará se, aby byly maximálně efektivní. U každého produktu můžete hlídat minimální, optimální a maximální množství, které chcete mít na skladě a to pro každý sklad individuálně.
- Každý pohyb a každý kus zboží je dohledatelný od příjmu až po výdej zákazníkovi. Díky tomu kdykoliv zpětně dohledáte šarži, sériové číslo nebo konkrétní expiraci.
- Systém rozlišuje zásobovací a vychystávací pozice.
- Systém sám vyhodnocuje jaký kus zboží vydá a to na základě FEFO a FIFO logiky.
- Každou skladovou zásobu eviduje v její nákupní ceně. Přesně tak víte kolik vás každý jeden kus stál a kolik jste na něm vydělali peněz. Tato evidence je důležitá např. z důvodu sezónních výkyvů cen, stejně jako v meziroční změně prodejních cen zboží vůči starým zásobám.
- Vše online, v reálném čase
- Bez omezení počtu uživatelů
- Bez omezení počtu skladových lokací (pozic)
Možnost napojení více prodejních míst a provozu více skladů
- V jedné skladové evidenci můžete napojit více eshopů - ať už máte více eshopů kvůli brandingu, dodavatelským značkám a nebo kvůli zahraničním trhům.
Soubor několika aplikací, které tvoří super celek
- Aplikace pro řízení skladu na PC dostupná přes webový prohlížeč
- Aplikace pro skladové datové terminály (PDA čtečky) pro sklad
- Expediční aplikace pro druhou kontrolu + tisk balíkových štítků
- Pokladní aplikace pro prodej na kamenných prodejnách
- Aplikace pro obchodní zástupce, kteří vytváří objednávky u zákazníků např. přes tablet
Rozšířitelné přes API
- Možnost napojení na vlastní systémy postavené na míru
- Možnost rozšíření systému o funkcionalitu na míru vašim potřebám
- Vše online, v reálném čase a s moderním GraphQL API
Proč si vybrat právě tento doplněk?
Zvýší efektivitu ve skladu až o 80%
- Díky bezpapírové metodě máte vždy čerstvé informace ve svém PDA.
- Při naskladnění nemusí skladník zjišťovat jaké zboží mu přijelo, stačí si jej dohledat v “Nákupních objednávkách”
- Při vychystávání nemusí skladníci čekat na papíry od fakturantky. Objednávka propadne ihned, resp. ve správnou chvíli (dobírky ihned, platby kartou po zaplacení v eshopu) na vyskladnění a mohou je ihned chystat
- Doplněk nabízí 4 formy vydávání objednávek
- Pickování po objednávkách - pickuje se jedna po druhé.
- Multi Pickování - vybíráte si objednávky sami, případně pípnete QR kód na vozíku a systém vám sám vybere vhodný počet objednávek.
- Pickování po skupinách - Vhodné vychystávání např. pro trasy závozů vlastní dopravy.
- Pokročilé skupiny a dávky - Umí velmi efektivně detekovat stejné objednávky. Například u předplatného nebo různých prodejních akcí můžete zabalit stovky objednávek za pár minut.
- Skladníkům šetří díky optimální trase cesty po skladu stovky kroků denně
Sníží chyby při expedici až o 99%
- Dvojí kontrola při vyskladnění objednávek
- Vše probíhá ideálně přes čárové či QR kódy
Pomůže vám vypořádat se se sezónními nárůsty nebo výprodeji
- Předvánoční nárůst objednávek o stovky procent je sen každého obchodníka, ale noční můra každého skladníka. Díky jednoduchým procesům jsou v Depoto schopni zaškolit brigádníky na přípravu objednávek přes PDA za 15-30 minut. Pak už fungují sami.
Váš skladník bude mít vždy čerstvé informace
- Příjem, výdej, přeskladnění probíhají přes PDA
- Inventury probíhají přes PDA
Dodá centrální evidenci skladových zásob na jednom místě
- Prodávejte přes několik marketplace, kamenných prodejen, eshopů, ale mějte všude a vždy aktuální data o dostupných skladových zásobách vzhledem k již přijatým objednávkám a jejich rezervacím. Poslední kus zboží tak neprodáte na eshopu a kamenné prodejně či marketplace ve stejnou chvíli.Pozn.: Prodej do mínusu, je-li to žádoucí není problém 🙂
Dá vašemu skladu řád
- Pomůže vám zavézt pozicovaný sklad s chaotickým zaskladněním (1 produkt dle potřeby na více pozicích), vč. rozlišení vychystávacích a zásobovacích pozic
- Má vlastní integraci na API dopravců pro tisk balíkových štítků. Nepotřebujete tak 3. strany jako je např. Balíkobot, aj.
- Dohledává, zda byl balík doručen nebo vrácen.
- V případě vrácení celé zásilky (nepřevzato) můžete vrátit zboží zpět na původní pozice na jeden klik.
- V případě vrácení nekompletní zásilky (výměny, reklamace, vrácení části objednávky) můžete vrátit libovolné kusy na různé sklady a různé pozice. Tj. například nevybalené zboží na původní pozice, reklamace na reklamační sklad.
Pro koho je doplněk určen
Depoto je chytrý skladový systém pro e-shopy všech velikostí – od malých začínajících projektů až po velké hráče s rozsáhlou logistikou. Umožňuje rychlejší a přesnější vychystávání objednávek, automatizuje expedici a sjednocuje správu zásob napříč prodejními kanály. Malé e-shopy ocení jednoduchost a snadné zavedení, středním pomůže s přehledností a organizací skladů, a těm velkým nabídne pokročilé funkce, více skladů či napojení na ERP a dopravce.
Součástí systému je také pokladní modul s přímým napojením na sklad, takže Depoto zvládne nejen e-shop, ale i řízení prodejny. Díky online přehledu o skladovosti napříč celou firmou – včetně e-shopu, kamenných prodejen i externích skladů – máte neustále aktuální informace o dostupnosti zboží. S mobilní aplikací, dvojí kontrolou při expedici a přímým napojením na dopravce přináší Depoto výrazné úspory času i nákladů.
Jak doplněk aktivovat
Po objednání doplňku vás bude společnost Depoto kontaktovat. Navnímají vaše potřeby, zkontrolují kvalitu dat v e-shopu kvůli duplicitám, představí vám DEPOTO a společně nastavíme procesy a samotný doplněk. Po vytvoření účtu importujeme produkty a vy začnete být efektivní :-)
Návod jak nainstalovat Depoto doplněk najdete zde.
Další informace o doplňku pak v Depoto nápovědě.