Názor odborníka

Tomáš Zahálka, SEO

Diskuse u produktů, článků a stránek využívají zákazníci nejčastěji pro dotazy na obsah balení, poptávky barevných alternativ a technické dotazy. Díky tomu získáte přehled co vaše zákazníky před nákupem trápí, příležitost navázat komunikaci se zákazníkem a zároveň budete mít materiál pro lepší optimalizaci popisků produktů. Diskuse zároveň vytváří relevantní obsah pro další zákazníky, takže pokud budete dotazy zobrazovat včetně odpovědí, budujete si originální obsah pro vyhledávače a máte větší šanci na lepší pozice v neplacených výsledcích vyhledávání (SEO) a více objednávek.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

10 hodnocení
(7)
(2)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Fajn doplněk, využíváme. I z pohledu zákazníka se často do diskuzí podívám a na základě jich produkt koupím/nekoupím.
, svetkouzel.com, 02.07.2024, 13:32
MP Martin Pecina
Doplněk využíváme a jsme spokojeni.
, czvzduchotechnika.cz, 03.04.2024, 08:26
SK Silvester Kollár
Zákazníci mají možnost komentáře přímo pod produktem, s doplňkem jsme spokojeni.
, securiapro.cz, 24.01.2024, 10:55
A Administrator
Lidé moc nekomentují, ale je dobré takový doplněk mít.
, gazu.cz, 15.09.2022, 12:19
RN Radim Nigrin
Proč nejde tento doplněk zakázat? Rád bych si diskuze vypnul, lze to?
, 329182.myshoptet.com, 13.05.2022, 12:24
Shoptet
Dobrý den, poprosíme vás kontaktovat náš helpdesk, kde vám pomohou diskuze deaktivovat. Děkujeme.
Shoptet, 16.05.2022, 10:27
1 1Pohony.cz
Nelze editovat text odpovědí ani tam vkládat html odkazy. Prostě bída...
, 1pohony.cz, 02.11.2021, 17:01

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Diskuse anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.