Názor odborníka

Tomáš Zahálka, SEO

Diskuse u produktů využívají zákazníci nejčastěji pro dotazy na obsah balení, poptávky barevných alternativ a technické dotazy. Díky tomu získáte přehled co vaše zákazníky před nákupem trápí, příležitost navázat komunikaci se zákazníkem a zároveň budete mít materiál pro lepší optimalizaci popisků produktů. Diskuse zároveň vytváří relevantní obsah pro další zákazníky, takže pokud budete dotazy zobrazovat včetně odpovědí, budujete si originální obsah pro vyhledávače a máte větší šanci na lepší pozice v neplacených výsledcích vyhledávání (SEO) a více objednávek.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

0 hodnocení
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Produkty anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.