Názor odborníka

Michal Baturko Olbert, Marketingový ředitel

Metod upsellu jsou spousty. Přímo v Shoptet doplňcích je však tato, díky které může zákazník přihodit do košíku související nebo podobné zboží. Je možné tak zákazníka motivovat k vyšší průměrné hodnotě nákupu, díky čemuž získá třeba poštovné zdarma. Z našich analýz vyplývá, že tento doplněk je pro provozovatele e-shopů velmi přínosný, a jeho instalace a konfigurace je navíc velmi jednoduchá.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

  • 10.12.2020 - Nově je možné vkládat k doplňkovým produktům obrázky. Je možné vybrat si z obrázku z galerie produktu.

  • 25.2.2020 - Přidali jsme možnost, vložit produkt s variantami.

  • 17.1.2020 - Opravena chyba, kdy byla v některých případech při vytvoření nového produktu automaticky zaškrtnuta volba Virtuální produkt.
  • 15.1.2020 - V administraci při zakliknutí "Virtuální produkt" se automaticky skryje i Dostupnost zboží

Hodnocení

43 hodnocení
(31)
(6)
(3)
(2)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Ono to fakt funguje :-)
, dosadu.cz, 20.03.2023, 08:20
RK Roman Killinger
doplněk si na sebe vydělá během chvíle.
, zvireci-potreby.cz, 30.01.2023, 08:52
A Administrator
Nevěděl jsem co čekat, ale dle prodejnosti se vyplatil...
, ireminky.cz, 14.12.2022, 18:07
Bedřich Špinka
Dobrý den doplněk mi opravdu zvýšil výši objednávek a lidé často přidají nabízené produkty. Jen nevím jak udělat to aby produkt měl aktuální tudiž akční cenu a nikoliv základní. Děkuji
, avonnest.cz, 22.11.2022, 22:40
Zdeněk Šenkyřík
Skvělá funkce, díky za ni! Nevíte prosím, proč nejde rozkliknout na detail produktu (projektu), když je tato volba zatržená? Chceme, aby si o tom lidé v košíku třeba něco více přečetli... https://shop.reckonasbavi.cz/kosik/ Děkujeme moc za radu.
, shop.reckonasbavi.cz, 17.11.2022, 12:20
M mezamo.cz
Ok
, mezamo.cz, 08.11.2022, 13:45

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.