Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

14 hodnocení
(1)
(4)
(9)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
M Michal
Doplněk momentálně pro pickup point negeneruje mapu. Nelze proto jednoduše vybrat výdejní místo. V doplňku nelze vypnout alzaboxy (viz průser s platbou na dobírku)
, onpira.cz, 01.03.2024, 07:58
A Administrator
Proč, proč v košíku musí zákazník, znovu cvakat adresu????????Proč?
, sahasa.cz, 26.01.2024, 16:07
Magda Štěpánková
Doufali jsme, že nám to práci usnadní, ale bohužel ne. Je to stejné, jako bychom to importovali přímo do DPD a to především z důvodu, že se sledovací číslo nepropíše do objednávky, takže se nám neodešle v e-mailu zákazníka. Musíme vše ručně kopírovat a vkládat do objednávek. Dále je doplněk zahrabaný ve stromu někde v napojení. V seznamu zásilek není jasně viditelné zda byl štítek vytištěn, zda byla zásilka odeslána a doručena. to bych třeba od doplňku čekala ne jen tisknutí štítků. Dále nám chybí možnost expedice balíků DPD Classic ne jen Privat a také zasílání do jiných zemí. Ale na to nás při tvorbě API upozorňovali i v DPD. Pokud nedojde k upgradu alespoň propisování sledovacích čísel do objednávek, tak doplněk odinstalujeme. Nemá pro nás žádný přínos.
, northshop.cz, 26.06.2023, 10:46
P Pavel
Doplně na dvě objednávky denně, protože - neumí propsat číslo balíku do šablony informačního emailu u dopravy na adresu (je potřeba číslo zkopírovat, uložit a až potom měnit stav objednávky) - neumí propsat trackovací link a číslo balíku do šablony u dopravy pick up - prakticky ještě horší verze horního řádku - v případě chyby v adrese neoznačí při hromadném tisku špatný štítek - když je špatně jeden z dvaceti, tak musíte prostě hledat
, oxybul.cz, 03.05.2023, 15:45
F FAYN
+ Ano, vytiskne to snadno štítek a dá se objednat svoz. - Vše se posílá jako dražší DPD Private bez možnosti volby - Data se nepropíšou do dalších systémů DPD (tzn. něco máte v Shoptetu a něco třeba v portálu DPD)
, levnevolani.cz, 26.04.2023, 10:04
MV Martin Vavruša
K doplňku máme několik dotazů: 1) proč si doplněk nepřevezme fakturační adresu u registrovaného zákazníka (pokud nemá vyplněnou nějakou jinou doručovací adresu)? 2) bude někdy fungovat přímý tisk na tiskárnu štítků Zebra? 3) bude se propisovat číslo zásilky automaticky do objednávky? 4) potřebujeme mít dopravu na adresu v seznamu doprav 2x, pokaždé z jinou cenou za dopravu (poskytujeme levnější cenu dopravy při platbě předem), lze toho docílit?
, eshop.vakap.cz, 28.03.2023, 21:46

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Logistika anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.