Eurofaktura
Co doplněk umožní?
- Napojení na jeden z nejkomplexnějších účetních SW v cloudu
- Import zákazníků, produktů, objednávek ale i faktur z vašeho e-shopu do online účetního softwaru
- Automatická synchronizace skladových zásob z Eurofaktury do e-shopu (šetříte čas oproti ručnímu přepisu nebo přenosu dat)
- Vše v jednom programu - snadné zpracování účetnictví pro Váš e-shop, podpora prodeje v EU (OSS, IOSS), OnlineSzámla (HU) a další funkce, které usnadní váš business
- podpora platební brány Shoptet Pay
Nejste spokojeni s pouhou online fakturační aplikací, ze které musíte data exportovat do dalších ERP programů? Rádi byste spravovali celé své účetnictví plně online? Tak spravujte e-commerce pohodlně v Eurofaktuře! Eurofaktura vám přináší online účetnictví od A do Z a možnost mít své podnikání pod kontrolou odkudkoliv a kdykoliv. Při propojení s vaším e-shopem získáte dokonalý systém!
Základní vlastnosti doplňku
Doplněk umožní importovat zákazníky, objednávky (včetně produktů na obj.) ale i vystavené faktury z e-shopu do Eurofaktury. Vše automaticky. V případě importu objednávek vám program intuitivně zobrazí veškeré otevřené, částečně zpracované nebo již vyřízené objednávky a vy z nich můžete jednoduše vystavit faktury, které elektronicky odešlete zákazníkům. Doklady se ve výchozím nastavením importují automaticky z e-shopu do Eurofaktury přibližně každou hodinu, při aktivaci tzv. "webhooků" import dokladů probíhá téměř okamžitě. V případě potřeby lze spustit synchronizaci i ručně a to přímo z nastavení v Eurofaktuře.
Jednotlivé produkty (skladové zásoby) se importují na základě importovaných objednávek / faktur. Synchronizace skladových zásob probíhá automaticky podle vybraného režimu z Eurofaktury do e-shopu. Tuto synchronizaci spouští skladové operace, jako např. vystavení výdejky, přijetí příjemky a vystavení objednávky.
Proč si vybrat tento doplněk?
Všichni se snažíme si práci co nejvíce zjednodušit a věnovat se jen té zajímavější části businessu. Tento doplněk zrychlí mnohdy zdlouhavý proces zpracování objednávky a faktury mezi e-shopem a účetním systémem. A vy již nebudete muset data přepisovat ručně či je složitě exportovat do jiného systému.
Mějte k dispozici vždy aktuální informace o stavu skladových produktů a objednávek zákazníků. Nebudete muset čelit nesrovnalostem mezi účetními stavy a údaji v e-shopu!
S tímto doplňkem jednoduše propojíte všechny vaše e-shopy s Eurofakturou.
Prodáváte zboží či služby do EU? Nově podporujeme OSS i IOSS. Umožňuje také automatické odesílání maďarských faktur do NAV (elektronická evidence přes systém Online Számla).
Podpora platební brány Shoptet Pay - více informací a návod naleznete zde.
Jak doplněk aktivovat?
Propojit Shoptet a Eurofakturu zvládnete během několika minut. Viz video nebo kroky níže popsané.
Nejdříve je nutná instalace doplňku ve vašem Shoptet účtu. Poté je potřeba instalaci doplňku dokončit v Eurofaktuře a to propojením s již existujícím účtem nebo si založíte nový.
- Přihlásíte se do Eurofaktury a v nastavení synchronizace (Nastavení - Nastavení společnosti - E-shop synchronizace) přidáte nový e-shop, doplníte platformu e-shopu (Shoptet) a ID vašeho e-shopu. Můžete zde případně nastavit i jednotlivé režimy synchronizace. Poté vše uložíte a máte hotovo.
- Doplněk Eurofaktura uvidíte v administraci Shoptetu v menu Propojení, kde můžete rovněž upravit i jednotlivé režimy synchronizace.
Doplněk Shoptetu je v Eurofaktuře k dispozici pouze v balíčku PREMIUM.
Kompletní informace o doplňku, jeho instalaci a funkcích naleznete v naší uživatelské příručce.