Názor odborníka

Juraj Tobak, CFO

Naša expanzia do 9 krajín CEE regiónu bola hladšia aj vďaka prítomnosit spoločnosti Global Payments a jej platobných bránach vo všetkých krajinách kde sme expandovali. Preto implementácia novej platobnej brány, spracovanie platieb a prehľadná štruktúra transakcií a poplatkov pre nás predstavujú rutinný a takmer plne automatizovaný proces.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

Leden 2021

  • připravili jsme pro Vás nový systém pro sledování stavu platby, který automaticky sleduje výsledek platby v Shoptetu a porovnává ho se stavem přímo na platební bráně.
  • zjednodušili jsme pro Vás přepínání mezi testovacím a produkčním prostředím
  • přidali jsme možnost částku nákupu pouze zablokovat na účtu klienta (předautorizace)
  • nově je doplněk zcela v souladu s novou regulací silného ověření klienta (SCA) v rámci PSD2 regulativy
  • rozšířili jsme pro Vás nápovědu u jednotlivých polí doplňku pro jednodušší nastavení

Říjen 2020

  • Neztrácejte čas s nastavováním platební brány nebo doplňku a nechte to zcela na Global Payments. Stačí jen kontaktovat na emailové adrese shoptet@globalpayments.cz a oni pro vás vše připraví! Během pár minut můžete začít prodávat.

Srpen 2020 - Přidána podpora Apple Pay.

 

Hodnocení

11 hodnocení
(4)
(3)
(1)
(2)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Po trochu problematičtějším zprovoznění doplněk funguje. Potřebovali bychom ale více možností nastavení chování brány. Například při nezdařené platbě automaticky generovat email s odkazem na platební bránu pro opakovanou platbu přímo v Shoptetu, apod. Podpořit Apple Pay a další...
, eshop.vinciprojekt.cz, 15.02.2021, 21:29
GP Global Payments
Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše hodnocení! Prosím napište Vám Vaše přání na shoptet@globalpayments.cz a my se nad tím rádi zamyslíme. Například ohledně Apple Pay, to podporujeme a je rovnou na bráně k dispozici, pokud klient jde na bránu ze Safari. Ještě jednou díky a přejeme hodně úspěchů Tým Global Payments
Vývojář doplňku Global Payments, www.globalpayments.cz, 17.02.2021, 16:51
MK Matěj Knežević
Po zdlouhavém a značně problematickém nastavení brány v kombinaci ne moc povedenou komunikací s technickým oddělením už vše funguje jak má. Dnes po cca. půl roce od spuštění se žádný jiný problém nevyskytl a tak GP hodláme zůstat i na dále.
, medikobio.com, 24.11.2020, 21:48
GP Global Payments
Dobrý den pane Kneževići, Děkujeme Vám za pozitivní hodnocení. Aktuálně jsme nasadili zlepšené nastavení doplňku s nápovědou a dále se snažíme naše služby zlepšovat. Začátkem příštího roku nasadíme úpravu, která by měla celé nastavení hlavně v první fázi ještě více zjednodušit. Přejeme hodně úspěchů a zdraví Tým Global Payments
Vývojář doplňku Global Payments, www.globalpayments.cz, 25.11.2020, 11:47
A Administrator
Samotný doplněk funguje bezvadně. Jediný problém byla dohoda přímo s GPE. Kvůli nedorozumění jsme chvíli neakceptovali karty, ale od spuštění už vše běhá bez potíží.
, originalsonax.cz, 05.11.2020, 18:26
GP Global Payments
Dobrý den, děkujeme Vám za kladné hodnocení doplňku a přejeme hodně úspěchů! Tým Global Payments
Vývojář doplňku Global Payments, www.globalpayments.cz, 06.11.2020, 11:16
A Administrator
Nelze odeslat do brány jakou platební metodu zákazník zvolil. Např. aby se při výběru Apple Pay zákazníkovi rovnou zobrazila tato platební metoda i v bráně (v současné době se mu zobrazí platba kartou a to je matoucí). Zákazníci pak platby ruší, tím pádem je rozšíření platebních metod na mobilních zařízeních k ničemu, protože je to uživatelsky nepřehledné a zákazník si musí platební metodu složitě měnit.
, nadnosalku.cz, 29.08.2020, 19:25
GP Global Payments
Dobrý den, tuto funkcionalitu platební brána samozřejmě podporuje, jen pro jednoduchost ovládání a nastavení v Shoptetu v doplňku funkcionalitu nenajdete. Děkujeme ale zpětnou vazbu, zvážíme rozšíření doplňku v krátké době i o tuto funkcionalitu. Tým Global Payments.
Vývojář doplňku Global Payments, www.globalpayments.cz, 07.09.2020, 21:13
LH Lukáš Hakr
Špatná komunikace s technickým oddělením. Problémy se spuštěním brány. Již řešíme týden a stále jsme se nikam nedostali i když jsem již několikrát upozorňoval, že na to spěcháme... Na telefonním čísle uvedeným zde u doplňku, to nikdo nezvedá, ani nevolá zpět. Když s někým chcete mluvit, tak to nejde, vždy slyšíte jen větu: "napište email..." Věřím, že až bude brána fungovat mohli bychom být spokojeni, ale prozatím NEDOPORUČUJI...!
, shop.kvetinovyklub.cz, 21.08.2020, 09:27
GP Global Payments
Dobrý den pane Hakre, děkuji za Vaše hodnocení, ačkoliv není pozitivní. Celý Váš proces jsme prověřovali a týkal se spíše procesní a risk fáze. Co se nastavení týče, tam věřím s ohledem na to, že jsme vše nastavili za Vás proběhlo vše v pořádku. Pokud jste s odstupem času seznal, že si naše služby a podpora při spouštění zaslouží více než jednu hvězdičku, budeme moc rádi za nové hodnocení. Díky a přeji mnoho zdaru Radovan z Global Payments
Vývojář doplňku Global Payments, www.globalpayments.cz, 26.10.2020, 11:23
A Administrator
Vyhazuje na konci transakce chybu, napsal jsem na podporu se screenshotem. Bez odpovědi. Kdyby mi napsali, že je to nezajímá, tak bych byl raději, než když to zlobí a neobtěžují se ani napsat. Dávám 2 hvězdy místo jedné, protože webpay používáme i jinde (mimo Shoptet) a tam to funguje.
, eshop.salente.cz, 06.08.2020, 09:06
GP Global Payments
Dobrý den, mohu se zeptat, skrze jaké kontaktní údaje jste nás oslovil s problémem? Budeme rádi za zpětnou vazbu na adresu shoptet@globalpayments.cz, abychom zajistili, že se nebude problém opakovat. Díky tým Global Payments
Vývojář doplňku Global Payments, www.globalpayments.cz, 26.10.2020, 11:25

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Platby anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.