Názor odborníka

Veronika Kratochvílová, UX

V dnešní době e-shop bez platební brány, jakoby ani nebyl. Zvolením online plateb na e-shopu nabídnete zákazníkům standard a zrychlíte tak proces nákupu. Gopay je správnou volbou pro e-shopy všech velikostí a díky jeho jednoduchému propojení i velké možnosti různých způsobů online plateb.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

3. 11. 2020

Skrze platební bránu Gopay je nově možné využít Apple Pay. Pro její aktivaci stačí jen v administraci Gopay tuto platební metodu povolit a automaticky se zobrazí v prohlížeči Safari. Na Google Chrome a dalších prohlížečích se vzhledem k ekosystému Applu nenabízí.

Na Apple Pay je skvělá především rychlost, s jakou dokážete zákazník platbu zaplatit. Po dokončení objednávky je přesměrován na platební bránu, kde se zobrazí okno s potvrzením platby. Jak Apple Pay vypadá lze otestovat na https://demo.gopay.com/

Hodnocení

23 hodnocení
(14)
(1)
(2)
(6)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
LP Lukáš Pajač
Zatím fungujeme cca 14 dní, takže pouze prvotní dojmy. Plusy: - Platební brána s podporou Google Pay, Apple Pay a dalších moderních metod - Přehledně je zobrazuje již přímo v e-shopu - Možnost vypnutí firemních karet (jsou na nich výrazně vyšší procenta), případně jiných nežádoucích možností platby - Přehledná administrace, snadné vyúčtování s možností automatického posílání peněz v daném intervalu - Nízká vstupní investice, doplněk je zdarma Mínusy: - Náklady na provoz a provize GoPay nejsou zrovna nejnižší, fixní poplatky za vyúčtování a poslání peněz na účet by měly v dnešní době už dávno hořet v pekle. - Komunikace je dost těžkopádná, vše je přes mail a občas mi přijde, že odpoví, jenom aby odpověděli a nesnaží se pomoct vyřešit problém. Pro příklad, když jsme se při integraci dle jejich návodu zaregistrovali do administrace GoPay, přišli jsme na to, že jejich návod nás navedl na administraci pro uživatele a ne pro obchodníky. Zaregistrovat se pro obchodníky není běžně možné a heslo není možné zresetovat a poslat nové. Trvalo deset mailů a dva dny, než jsme se dobrali toho, aby nám poslali jednorázové heslo pro přihlášení do té správné administrace. - Limity na výši transakce, o kterých Vám nikdo neřekne. Zákazník nám chtěl zaplatit objednávku kartou, ale ani na 4. pokus se to nepodařilo, nahlásili jsme chybu a následně nám bylo sděleno, že takto velké částky není možné kartou platit. Při obchodní nabídce nám toto nikdo neřekl, o žádných limitech se nikde nedozvíte a milostivě Vám to sdělí až když jim hlásíte, že brána nefunguje (reakce na což byla opět až po více než 24h). Brána ani není sama schopna na výši objednávky reagovat a nezobrazovat nefunkční metody, takže nezbývá než nastavit limit natvrdo pro celý GoPay na výši toho nejnižšího limitu ze všech typů plateb. Závěr: Myslím si, že z pohledu zákazníka na našem e-shopu je GoPay jedna z lepších a příjemnějších platebních bran. Z pohledu nás jako provozovatele eshopu je to průměr - celkem snadné nastavení a integrace. Když to funguje, je to fajn, ale doufám, že nás už nečekají nějaké další překvapení nebo nutnost řešit něco s jejich podporou.
, finebike.cz, 09.07.2021, 11:24
ZP Zahradní palác
Děkujeme za doplněk, při prodeji příslušenství k zahradní technice, se nám velmi hodí.
, zahradnipalac.cz, 21.05.2021, 19:44
A Administrator
Spokojenost. Jsou asi nejznámější platební brána, budí důvěru. Nasazeno.
, mibandshop.sk, 13.05.2021, 16:21
A Administrator
Velmi špatná zkušenost. Fungovali jsme primárně jen jako velkoobchod a webové stránky ani e-shop jsme kloudně neměli. Když jsme se rozhodli založit e-shop, zvolil jsem platební bránu od GoPay, protože jsem ji měl tak nějak v podvědomí. Nasazení řešíme již minimálně měsíc a stále přichází s nesmyslnými požadavky. Například všimli si, že nabízíte dezinfekci a roušky. Dodejte certifikáty k rouškám a dezinfekci. Ok chápu, bojují se šmejdy -> to beru. Certifikáty dodám. Přijde další požadavek: "Dokažte, že roušky opravdu zákazníkům dodáváte." Hmm jak to mám asi udělat ptám se? Odpověď: "Pošlete nám soupis balíků co předáváte přepravci." To je teda důkaz jak prase. Když jim řeknu, že to je totálně nesmyslný požadavek, že to přeci nic nedokazuje, tak po dalším důkladném posouzení mi napíší, že si všimli, že prodáváme konopné produkty (z cca 700 produktů máme 11 produktů s touto tématikou - masti, krémy, šampony atd.) a jsme tedy rizikový e-shop asi. A zvedají nám minimální plnění na 1100,-Kč. Jestli s tím prý souhlasím? No děkuji pěkně, ale nesouhlasím. Jdeme o dům dál. Suma sumárum => NEDOPORUČUJI.
, oroma.store, 25.01.2021, 13:36
NB Nela Balušík
Zatiaľ obrovské sklamanie a to sme ešte ani nezačali! 1) Vyplnili sme žiadosť o registráciu s údajmi, potvrdili sme a nič. Kliknete znova a nič, tak sme klikli znova a nič, až v mailovom boxe sme našli 3x registráciu! Na webe, žiadna informácia, že by bola žiadosť odoslaná. 2) Oceňujem rýchlu reakciu, druhý deň už sme mali odpoveď, v žiadosti sme uviedli, že obchod nie je viditeľný, odpoveď bola, že nemôžu nič robiť a ani nám poslať cenovú ponuku. 3) Rozhodli sme sa zviditeľniť niektoré položky a pracovali podľa manuálu, čo musí e-shop obsahovať a odpovedať na email. 4) Opäť veľmi rýchla rekacia, na druhý deň tentokrát od niekoho iného. Cenovú ponuku sme dostali a dostali sme inštrukciue aké sú ďalšie kroky. Kroky sú prehľadne popísané a jasné. Čo však nemôžem ocneniť je preposielanie excelu, vyplňovanie niektorých duplicitných dát ako je odhadovaná výška objednávky, odhadovaný obrat, znova keď už toto bolo vyplňené v bode jedna pri vyplňovaní formulára. Navyše úplne nezmyselné doplňte údaje, pošlite späť, ale nepodpisujte.... neviem koľkokrát si budeme preposielať nejaký exelovský súbor, aby došlo k akceptácii portálu. 5) Ďalším krokom je kontrola portálu. Chápem, že by bola strata času kontrolovať portál, ak by nebola schválená ponuka, na druhej strane nerozumiem prečo po vyplnení žiadosti a všetkých požadovaných údajov nemôže byť zaslaná ponuka, bez viditeľnosti produktov. Táto služba nie je najlacnejšia a očakával by som ďaleko väčšiu mieru digitalizácie a jednoduchšie kroky ako preposielanie nejakého excelu. Prvý e-mail, ktorý sme od GoPay dostali vyznieval ako ťažký nezáujem z ich strany. Mám pochybnosti, či si niekto skutočne pozrel naše stránky a hlavne k akému účelu slúžia na predloženie ponuky? Pokiaľ to pôjde, doplním hodnotenie a popíšem ďalšie skúsenosti.
, malylojzo.cz, 18.12.2020, 12:30
A Administrator
Poměrně drahá služba a ne úplně ochotný a zákaznický servis se spolehlivou komunikací. Nicméně platební brána funguje jak má a administrace je přehledná.
, milujuvictorku.cz, 15.11.2020, 16:16

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Platby anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.