Incomaker PREMIUM
Co doplněk umožní?
- Vyšší konverze díky personalizaci kampaní na základě přesných dat o chování zákazníků
- Oslovování zákazníků e-mailem, SMSkou, sociálními sítěmi, on-site widgety a dalšími digitálními kanály v celém životním cyklu zákazníka
- Automatizace scénářů retenčního marketingu – opuštěné košíky, uvítací sekvence, opakované nákupy, kampaně ke svátku či narozeninám, reaktivační kampaně, upselling produktů, transakční e-maily a jakékoliv jiné workflow
- Úspora nákladů – díky integraci několika marketingových produktů nepotřebujete platit různé softwary a měřitelně uspoříte čas marketéra
- Pokročilá datová analytika a umělá inteligence – sběr dat z e-shopu a dalších systémů, jejich analýza a zapojení do rozhodování a automatizace kampaní, automatická tvorba obsahu
Incomaker je pokročilý nástroj s AI pro retenční marketing. Čerpá data z e-shopu a dalších systémů a jejich pomocí automatizuje retenční marketing od zachycení a identifikaci náhodného návštěvníka, přes jeho nasměrování k prvnímu nákupu, upselling, řízení zákaznické spokojenosti, motivaci k opakovaným nákupům, až po využití zákazníka k šíření pozitivních referencí. Využívá e-mail, SMS, sociální sítě i on-site prvky přímo na e-shopu a s využitím AI přináší dodatečné tržby.
Základní vlastnosti Incomakeru
1) Z náhodných návštěvníků udělejte zákazníky
Nenechte si příležitosti proplouvat mezi prsty. Incomaker sbírá kontakty pomocí vyskakovacích oken, vyplňovacích formulářů, informací převzatých z e-shopu a dalších kanálů. Identifikuje osoby, které web navštívily, profiluje je a pak na ně rovnou automaticky zaměří své kampaně. Umožňuje sběr kontaktů z facebookových reklam pomocí Leads Ads či přihlašování k notifikacím. Vše je v souladu s GDPR a Zákonem o elektronických komunikacích (cookies).
2) Nejsme všichni stejní: zajistěte si pozornost personalizací
Buďte v komunikaci osobní. Incomaker zajistí správnou komunikaci se správným zákazníkem ve správnou chvíli. Usnadní tvorbu obsahu bez ohledu, kolik e-shopů či jazykových verzí provozujete. Vždy bude se zákazníkem hovořit jeho jazykem, vybírat pro něj vhodné produkty, ukazovat mu jeho personalizované ceny. Vyšší personalizace přináší více konverzí.
- Komunikace v jazyce zákazníka
- Skloňování textu
- Oslovování jménem
- Personalizované nabídky produktů
- Personalizované ceny a měny
3) Přesvědčte zákazníka k prvním nákupu
Individuální sleva na první nákup, automatizace opuštěného košíku e-mailem, na sociálních sítích, případně SMSkou pomohou váhajícího zákazníka nasměrovat k prvnímu nákupu a zachránit 8–10 % prodejů, ke kterým by nedošlo. Produktové widgety dokáží personalizovat nabídku produktů přímo na e-shopu či nabídnout produkty pro upselling. Informační proužky a notifikace upozorní na akce a zvýší pocit urgentnosti. Incomaker pomůže dovést zákazníka k prvnímu nákupu.
4) Komunikujte průběžně, pokročilé segmentační metody umožní přesněji cílit na zákazníky
Incomaker má zdaleka nejhlubší datovou integraci s e-shopy a dokáže data plně využívat. Segmentace zákazníků na základě jejich vlastností, předchozího nákupního chování, geolokace, chování na webu, reakcí na kampaně, kontextuality, lead scoringu, RFM segmentů, kohort, nákupních person a řady dalších možností dává možnost realizovat i ty nejnáročnější marketingové strategie bez potřeby profesionálních datových analytiků.
Incomaker umí také vybrat nejvhodnější skupiny zákazníků pro vybranou množinu produktů. Tím výrazně zlepšuje zásah a neobtěžuje zbytečné irelevantní zákazníky. Komunikujme průběžně personalizované nabídky všemi dostupnými kanály. Automatické posty příspěvků do sociálních sítí šetří čas marketérů.
Se zákazníky můžeme komunikovat pohodlně všemi kanály:
- SMS
- Sociální sítě
- On-site prvky na webu
- Vyskakovací okna (pop-upy)
- Landing page
- Integrace externích nástrojů
5) Po prvním nákupu sledujte spokojenost a po čase přiveďte zákazníka zpět
Incomaker umí zákazníkovi poslat sekvenci e-mailů po prvním nákupu, které mu např. vysvětlí výhody e-shopu oproti konkurenci, reklamační podmínky či jej pozvou do VIP klubu. Vyhodnocením spokojenosti poté, co zboží obdržel pomůže Incomaker předcházet negativním recenzím na cenových srovnávačích.
U rychloobrátkového zboží Incomaker určí vzor zákazníkova chování a dokáže mu sám nabízet opakovaný nákup zboží, které mu brzy dojde (tonery, dětské pleny, krmivo pro zvířata...).
Incomaker umožňuje v každé fázi životního cyklu zákazníka komunikovat s ním optimálním způsobem kombinací dostupných kanálů. Nabízí řadu osvědčených scénářů nebo umožňuje postavit jakékoliv vlastní workflow.
6) Nejlevnější marketing je doporučení známého
Incomaker aktivně podporuje měření zákaznické spokojenosti. Na nespokojené zákazníky upozorní zákaznickou podporu a dokáže reagovat třeba i na proces reklamací. Aktivně motivuje spokojené zákazníky k tomu, aby doporučovali e-shop a produkty svým známým: s využitím všech dostupných kanálů.
7) Datově-analytický modul a reporting
Incomaker využívá data ze všech zdrojů na maximum. Umí čerpat data nejen z e-shopu či webu, blogu, ale třeba také z externích ERP, CRM a dalších transakčních systémů. Umožňuje data čistit, vyřazovat duplicity, doplňovat adresy, geolokaci, chybné e-mailové adresy a mnoho dalšího. Provádí pokročilou datovou analytiku, zobrazuje výstupy v přehledných reportech a připravovat pro využití v kampaních a export.
8) Mezinárodní e-shopy
Incomaker má pokročilou podporu různých jazyků a trhů. Naši zákazníci působí prakticky po celé Evropě. Incomaker respektuje různé jazyky, měny, kultury. Se zákazníkem bude vždy komunikovat jejich jazykem a zohledňovat jejich zvyklosti (např. individuální kalendáře svátků pro více než 15 zemí). Více e-shopů můžete spravovat buď odděleně nebo společně – právě tak, jak to vyhovuje vaší marketingové strategii.
Proč si vybrat právě Incomaker?
- Garance pozitivního ROI – Incomaker vám zaručí pozitivní ROI po 6–8 týdnech
- Zákaznická podpora v češtině – každý všední den je vám k dispozici zákaznická podpora, která vždy ráda poradí s každým problémem. Rádi také zkonzultujeme vaši retenční taktiku, abychom vám pomohli dosáhnout co nejlepších výsledků
- Spolehlivá doručitelnost díky vlastní e-mailové infrastruktuře
- Integrace mnoha marketingových nástrojů – vše v jednom, nepotřebujete zvlášť platit nástroj pro e-mailing, SMS bránu, pop-upy, analytické a reportovací nástroje a školit na ně obsluhu
- Podpora integrace více než jednoho e-shopu v jednom uživatelského účtu
Pro koho je doplněk určen?
Incomaker slouží e-shopům v B2C nebo B2B firmám prodávajícím sortiment s masovou poptávkou.
Incomaker je pro vás dokonalým řešením, pokud vás trápí alespoň jeden z následujících bodů:
- Nejste spokojeni s výkonem vašeho digitálního marketingu
- Utrácíte příliš peněz za internetovou reklamu
- Provozujete zavedený e-shop nebo více e-shopů a další weby a blogy
- Působíte na více trzích a obsluhujete zákazníky hovořící různými jazyky nebo máte ambici mezinárodně růst
- Vaši digitální marketéři nestíhají
- Pracujete v týmu nebo ve spolupráci s agenturou a věčně zápasíte s předáváním podkladů a schvalováním kampaní
Incomaker není závislý na aktivaci jiného doplňku či šablony.
Jak doplněk aktivovat?
Pro objednání tohoto doplňku je třeba být klientem Shoptet Premium. Pak už stačí na této stránce objednat doplněk tlačítkem vpravo. Po zakoupení doplňku vám přijde e-mail s detailními instrukcemi. Doplněk zajistí přístup k samotnému Incomakeru. Pro jeho využití budete potřebovat na Incomakeru účet. Ten si můžete snadno zdarma vytvořit a dál postupovat podle instrukcí, které budou uvedeny v mailu. Anebo nemusíte dělat vůbec nic – nejbližší pracovní den po objednání doplňku vás kontaktuje podpora.