Incomaker
Co doplněk umožní?
- Přináší e-shopu více prodejů díky automaticky, s pomocí umělé inteligence vytvářených personalizovaných nabídek, newsletterů, SMS, notifikací, online produktových widgetů, příspěvků do sociálních sítí, messengerů, ad
- Jedno řešení pro celý marketing místo mnoha doplňků – od sběru kontaktů a dat pomocí vyskakovacích oken, online formulářů a vstupních stránek, identifikace zákazníků, přes marketingové kampaně až po pokročilou analytiku
- Soustřeďuje se na konverze. Prokliky, openy a lajky jsou důležité, ale jen konverze znamenají peníze na vašem účtu. Díky synergii mnoha kanálů přináší lepší výsledky než jen např. obyčejné mailové nástroje
- Maximální tržby díky trikům retenčního marketingu – opuštěné košíky, uvítací sekvence, inteligentní newslettery, reaktivace, cross-selling a upselling, kupony, opakované nákupy a desítky dalších automatizačních scénářů a workflows
Incomaker je inteligentní CDP platforma pro automatizaci marketingu. Sbírá data o zákaznících a na jejich základě dokáže automaticky vytvářet a doručovat individuální personalizované nabídky mailem, SMS či pomocí online widgetů a notifikací zvyšovat konverze přímo na e-shopu a automatizovat příspěvky do sociálních sítí a messengerů. Protože se snadno ovládá, je šikovný i pro malé e-shopy. Ty větší ocení podporu týmové spolupráce.
Základní vlastnosti Incomakeru
1) Plně automatické mailové a SMS kampaně. Ušetřete až 70% času
Mnoho firem pohoří s emailovým marketingem, protože nemá kapacity věnovat se obsahu. Incomaker sbírá data o zákaznících a s využitím umělé inteligence pro ně umí automaticky vytvořit emaily s nabídkou relevantních produktů i textovým obsahem. Každý zákazník tak tedy dostane svůj originální mail, jako byste mu psali osobně a přitom tím nestrávíte žádný čas. Umí samozřejmě ale i běžné mailové kampaně.
2) On-site notifikace, produktové widgety a pop-up okna zvýší výkon e-shopu
Přímo na e-shopu můžete mnohonásobně zvýšit pravděpdoobnost, že zákazník nakoupí a to pomocí prvků, které Incomaker vkládá přímo do e-shopu (zásah programátora není třeba!). Produktové widgety na e-shopu s využitím umělé inteligence nabízejí personalizované alternativní zboží. Notifikace upozorňují na akce, slevy, jak lidé produkt hodnotí a kolik jich už nakoupilo a tím zvyšují urgenci nákupu.
3) Z náhodných návštěvníků udělá Incomaker vaše zákazníky
Nenechte si příležitosti proplouvat mezi prsty! Incomaker sbírá kontakty pomocí vyskakovacích oken, sběru dat z formulářů, údajů, které si převezme přímo z e-shopu a dalšími kanály. Identifikuje osoby, které web navštívily, profiluje je, a pak na ně rovnou automaticky zaměří své kampaně. A samozřejmě zaručuje soulad s GDPR a Zákonem o elektronických komunikacích (cookies).
4) Pěstujte kolem své firmy komunitu. Prodávat jí už nic nestojí
Incomaker dovede publikovat příspěvky do sociálních sítí jako je Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, do blogů, atd. a sledovat, co se tam děje. Texty, obrázky či videa můžete buď vložit ručně, nebo je připraví Incomaker automaticky. Kampaně v sociálních sítích je nejlepší kombinovat s emaily, posty do mobilních aplikací či SMS. Samotná publikace proběhne přesně, když je potřeba.
5) Snadné ovládání. Jednoduchý drag & drop editor pro e-maily, pop-upy, formuláře i online widgety zvládne každý
Začít můžete velmi snadno - FastTrack: jednoduchý průvodce vás provede v několika krocích procesem připojení a nastavní e-shopu a na několik kliknutí připraví a spustí první kampaně. Snazší už to nemůže být. Následně můžete kampaně upravovat, vylepšovat a optimalizovat, zatímco vám Incomaker vydělává peníze.
6) Opuštěné košíky a desítky dalších retenčních scénářů zvýší návratnost z investic do PPC reklamy
Incomaker pro vás má řadu retenčních strategií jako jsou opuštěné košíky, seznamy přání, sdílení zkušeností s nákupem na sociálních sítích, přání k svátkům a narozeninám, odměny k výročím a desítky dalších. Akce může podpořit slevovými kupony, které si stahuje přímo z e-shopu. Tím výrazně zvýšíte ROI vašich kampaní, což znamená, že z každé koruny vložené do reklamy získáte mnohem větší tržby.
7) Pokročilé segmentační metody umožní přesněji cílit zákazníky a přinesou více konverzí 8) Zákaznická spokojenost je to, co vám vydělává s dlouhodobém horizontu
Incomaker má zdaleka nejhlubší datovou integraci s e-shopy a dokáže data plně využívat. Segmentace zákazníků na základě jejich vlastností, předchozího nákupního chování, geolokace, chování na webu, reakcí na kampaně, kontextuality, lead skoringu, RFM metody, kohort, nákupních person a dalších dává možnost realizovat i ty nejnáročnější marketingové strategie bez potřeby profesionálních datových analytiků.
8) Zákaznická spokojenost je to, co vám vydělává s dlouhodobém horizontu
Incomaker podporuje a automatizuje měření a řízení zákaznické spokojenosti. Je v něm přímo integrována metodika Net Promoter Score, zákaznické recenze a doporučení jsou součástí kampaní. Výsledky se nejen měří, ale mohou být předávány do CRM či nástrojů zákaznické podpory.
9) Skloňování, čeština, slovenština a vícejazyčné kampaně a podpora různých měn a různých trhů
Dobrý den, Novák, máme pro vás 12 nové nabídky! Nekomunikujte se zákazníky jako Tatar! Správný jazyk zvyšuje důvěryhodnost vašeho sdělení. Incomaker umí česky, slovensky i dalšími jazyky. Vaše maily, SMS, on-site widgety i posty do sociálních sítí budou vypadat jako od živého člověka. Incomaker bude vždycky komunikovat s vašimi zákazníky jejich jazykem, s jejich měnou a zohledňovat jejich zvyklosti.
10) Perfektní doručitelnost i na české a slovenské servery
Pro většinu zahraničních marketingových služeb jsme "Bangladéš" a doručitelnost na některé české servery u nich může být dílem náhody. I řada českých mailingových služeb ve skutečnosti využívá cizí mailer. Incomaker má vlastní mailingovou službu a nad doručitelností má kontrolu.
11) 90% míra otevření vašich SMS a zpráv v instant messengerech
Víte, že míra otevření SMS je kolem 90%, zatímco u mailu ani ne třetinová? Někdy může být SMS, Viber nebo Facebook Messenger ta nejlepší cesta, jak oslovit zákazníky. Zapojte je v Incomakeru snadno do komunikačních scénářů a generujte s nimi další tržby.
12) Už žádné sdílení podkladů přes mail – usnadněte si spolupráci
Připravujete marketing v týmu nebo s marketingovou agenturou? Je protivné posílat si podklady mailem nebo přes Google Docs. Incomaker umožňuje sdílet práci více osobám, přiřadit detailní uživatelská práva, nastavit schvalovací procesy... Splňuje GDPR a bezpečnostní standardy.
Proč si vybrat právě Incomaker?
- Vše se točí kolem konverzí. Je hezké měřit prokliky, lajky nebo otevření mailu, ale konverze jsou to jediné, co nese peníze.
- Individuální produktové nabídky či newslettery vytváří díky umělé inteligenci automaticky a výrazně tak šetří čas marketéra
- Vysoká relevance inteligentních kampaní přináší zhruba 2x více prokliků oproti průměru běžných mailových nástrojů
- Integrovaný marketingový nástroj, který sdružuje obsluhu mnoha kanálů a pokročilou analytiku.
- Umí česky a slovensky, stejně jako i další jazyky. Skloňuje, ví, co jsou to svátky či jaký tu máme kalendář
- Doručuje skvěle i na české a slovenské adresy. Používá vlastní e-mailovou infrastrukturu a může tak doručitelnost skutečně ovlivnit.
- Jednoduché ovládání - jednoduché scénáře a šablony vás vedou k cíli na pár kliků. Supersnadné přípojení nového e-shopu.
- Podporuje spolupráci v marketingovém anebo prodejním týmu. Sdílení dokumentů, uživatelská práva, workflow, schvalování kampaní...
- Obsahuje funkcionalitu CRM anebo se s vaším stávajícím CRM snadno propojí
- Pokud nevíte jak dál, máte komu zavolat. Incomaker školí nové zákazníky a pořádá workshopy a webináře. Zákaznickou podporou jsou posedlí
- Až překvapivě nenákladný. Za cenu běžného mailingového nástroje získáte švýcarský nůž digitálního marketingu. Pro e-shopy do 200 kontaktů zcela zdarma
Pro koho je doplněk určen?
Incomaker slouží e-shopům všech velikostí působícím v B2C nebo B2B firmám prodávajícím sortiment s masovou poptávkou.
Incomaker je pro vás dokonalým řešením, pokud vás trápí alespoň jeden z následujících bodů:
- Nejste spokojeni s výkonem vašeho digitálního marketingu
- Utrácíte příliš peněz za internetovou reklamu
- Provozujete zavedený e-shop nebo více e-shopů a další weby a blogy
- Působíte na více trzích a obsluhujete zákazníky hovořící různými jazyky nebo máte ambici mezinárodně růst
- Vaši digitální marketéři nestíhají
- Pracujete v týmu nebo ve spolupráci s agenturou a věčně zápasíte s předáváním podkladů a schvalováním kampaní
I pokud máte jen malý e-shop s pár zákazníky, je pro vás Incomaker skvělý. Dostanete do ruky snadno ovladatelný nástroj, s jehož pomocí rychle vyrostete a přitom jej můžete mít za pár drobných nebo i zcela zdarma.
Incomaker není závislý na aktivaci jiného doplňku či šablony.
Jak doplněk aktivovat?
Po zakoupení doplňku vám přijde email s detailními instrukcemi. Doplněk zajistí přístup k samotnému Incomakeru. Pro jeho využití budete potřebovat na Incomakeru účet. Ten si můžete snadno zdarma vytvořit a dál postupovat podle instrukcí, které budou uvedeny v mailu. Anebo nemusíte dělat vůbec nic - nejbližší pracovní den po objednání doplňku vás kontaktuje podpora.