InteliMail
Co doplněk umožní?
- Jednouché propojení se službou InteliMail
- Dlouhodobé fungování bez jediného kliknutí a vaší práce
- Autonomní zasílání Newslettrů vašim zákazníkům
- Autonomní zasílání Remarketing a Retargeting emailů
- Produktový popup pro zvýšení tržeb a konverzí vracejících se zákazníků
- Slevový popup pro získávání zákazníků do emailové databáze
- 30 dní zdarma pro vyzkoušení služby
InteliMail není nástroj nebo platforma, se kterou by uživatel musel pravidelně pracovat. InteliMail je plně autonomní služba výhradně určená pro e-shopy s důrazem na dosahování výsledků v podobě zvýšení tržeb, konverzí, průměrné hodnoty objednávek a dalších metrik.
Základní vlastnosti doplňku
Autonomní newslettery a personalizované emaily
InteliMail je plně automatizovaná služba, která je neustále propojena s e-shopem. Využívá data o návštěvnosti, na jejichž základě dokáže zasílat newslettery, remarketingové a retargetingové e-maily s vysokou mírou personalizace. InteliMail se výrazně odlišuje od všech konkurenčních nástrojů především v následujících oblastech:
1. Rychlá a jednoduchá integrace pro nastavení služby. Po instalaci doplňku je většina nastavení předvyplněna na základě konfigurace vašeho e-shopu. Ostatní nastavení lze projít skutečně během několika minut.
2. Dlouhodobý provoz bez jediného kliknutí. Už při úvodním nastavení InteliMail připraví texty pro e-maily až na 24 měsíců dopředu (pomocí hodnocení krátkých textů líbí/nelíbí). Texty lze také upravovat a přidávat ručně. Důležitá je i plně automatická aktualizace marketingových bannerů z hlavní stránky e-shopu, které jsou následně součástí odesílaných e-mailů.
3. Personalizace nekončí pouze oslovením jménem zákazníka. InteliMail využívá mnoho atributů, aby zákazníka dokázal efektivně personalizovat. Každý odeslaný e-mail je personalizován již od výběru textu e-mailu, marketingového banneru, blogových článků a samozřejmě produktů. Personalizace v InteliMail bere v úvahu pohlaví zákazníka, jeho bonitu, návštěvnost, poslední či opakované nákupy, celkový nákupní trend a historii na e-shopu a mnoho dalších faktorů, aby zákazníkovi nabídl ty nejvhodnější produkty.
4. Plně autonomní zasílání newsletterů. InteliMail nikdy neodesílá hromadné newslettery, ale jejich zasílání probíhá průběžně každý den. InteliMail se vždy rozhoduje na základě dat, kterému zákazníkovi e-shopu v daný den newsletter zašle. Zasílání má přísná pravidla a limity, kdy jeden zákazník e-shopu nedostane více než 2 až 5 newsletterů měsíčně, v závislosti na nastavení a celkovém nákupním chování. Obsah e-mailu je unikátní pro každého zákazníka a řídí se podle personalizace (viz výše). Mezi důležité faktory, zda zákazník daný den a v jakém čase newsletter dostane, patří například: v jakou dobu zákazník tráví čas na e-shopu, jak interaguje s odeslanými e-maily, počasí v lokalitě zákazníka a mnoho dalších.
5. Remarketingové e-maily s vysokou mírou personalizace jsou automaticky zasílány zákazníkům, kteří nedokončili nákup. Je to pokročilejší generace "opuštěného košíku", než jak ji znáte u některých jiných služeb. Cílem remarketingových e-mailů je nabídnout zákazníkovi nejen produkty, které měl v košíku, ale také jejich alternativy v širším rozsahu. Remarketing se proto neomezuje na odeslání pouze jednoho e-mailu s prostým připomenutím.
6. Retargetingové e-maily reagují na změnu nákupního chování zákazníka nebo ji předvídají. Pokud si zákazník prohlížel produkty v určité kategorii, vložil produkt do košíku, ale nákup nedokončil ani po delší době, je možné, že si zákazník zakoupil produkt u konkurence. Retargetingové e-maily pak mění cílení na tohoto zákazníka nabídkou produktů vhodných k jeho nákupu.
7. Služba přinášející výsledky v podobě zvýšeného počtu objednávek, tržeb, konverzí a dalších metrik. Většina statistik v InteliMail je orientována právě tímto směrem - ukázat reálný přínos pro e-shop.
Slevový pop-up
Podpoří růst vaší emailové databáze.
Produktový pop-up
Největší část návštěvnosti každého eshopu tvoří skupina zákazníků, kteří do eshopu tak říkajíc nakouknou a v dohledné době se již nevrátí. Přesto se část těchto zákazníků přece jen do několika dní vrátí, ať už druhý den, nebo za několik dní.
Právě tato úzká skupina zákazníků je velmi důležitá, protože pokud taková návštěva neskončí nákupem, je velmi vysoká pravděpodobnost, že se tento zákazník již nikdy na eshop nevrátí, čili je to zcela ztracený zákazník.
Produktový pop-up je sexy funkce InteliMailu, která pomáhá při konverzi nerozhodných a vracejících se zákazníků. Urychlí nákup a nabízí zákazníkům produkty, o které mají zájem.
Proč si vybrat InteliMail?
- Služba pouze pro e-shopy
- Nevyžaduje od vás žádnou práci (analýzy nad daty, vytváření scénářů, atd.)
- Žádné akademie či školení
- Jednoduché a rychlé spuštění
- Dlouhodobě funguje bez jediného kliknutí
- Zaměřeno na dosahování výsledků
- 30 dní zdarma na vyzkoušení
- Vynikající recenze na google.com
Jak aktivovat InteliMail na vašem e-shopu
Po instalaci doplňku vám dorazí od InteliMail e-mail s instrukcemi a přístupovými údaji ke službě. Kompletní aktivace služby vám zabere jen pár minut.