Karsa PREMIUM
Co doplněk umožní?
- Cenové strategie, které je možné dále upravovat, nebo vytvářet nové. Smart, výprodej, výprodej s konečným množstvím, best price na trhu, přesná pozice na trhu, MAP cena, Odchylka max od MAP ceny, následování vybrané konkurence, následování VIP konkurence, cenový explorer a další.
- Automatická reakce nejen na změny cen konkurence až 12x v průběhu dne. Při přecenění je notifikován Váš systém o změně ceny nebo se cena automaticky přenáší do eshopu, lze realizovat inkrementálně nebo vždy pro všechny produkty.
- Rozsáhle analýzy produktů propojující data z eshopu, GA4, Adwords, Heureka. Vyhodnocování profitu celých objednávek, nákladů spojených realizací objednávky, zdroj návštěv, lead produkty, dopočítávané nové sloupce.
- Segmentační analýzy vyhodnocující celé skupiny produktů, analyzování předešlých změn a jejich dopady. K dispozici je přes 400 metrik.
- Tvorba vlastních pravidel pro kompletní automatizaci cenotvorby. Díky in memory kostce lze používat téměř jakékoliv proměnné při tvorbě pravidel pro správu produktů.
- Podpora optimalizace kampaní pro Google nákupy, Heureka, Jednotlivé kampaně díky dostupným reportům jsou lépe optimalizovány.
Karsa je pokročilá služba pro dynamickou cenotvorbu a analýzu dat. Služba integruje data z různých zdrojů jako je GA4, Google Adwords, Heureka, data dostupné v eshopu a Vašeho interního informačního systému. Všechna data jsou ukládána do analytické kostky, která poskytuje přes robusní API informace pro cenové strategie, analýzy, reporting, GMC, PLA. Karsa reálně provádí „fůzy“ dat, data jsou tedy dostupná na jednom místě, kde se neustále aktualizují a na jejich základě jsou prováděny změny cen produktů nebo nastavení jiných služeb.
Základní vlastnosti doplňku
Karsa se zaměřuje na růst profitu obchodu, aby toho cíle bylo možné dosáhnout nelze jednotlivé části celého procesu cenotvorby a propagace oddělovat, ale je nutné je naopak propojovat. Jen tak je možné dosáhnout vyššího dopadu cenotvorby. Pokud vaší cenu nikdo "nevidí" tak nemá tak výrazný dopad a profit není možné zvyšovat. Naopak pokud produkt propagujete, tak kolik vám zůstane očištěného profitu? To jsou elementární otázky na které Karsa odpovídá.
Inteligentní cenové strategie
Cenové strategie pracují se statistickými modely a reagují nejen na cenu konkurence, ale vyhodnocují dopady změny ceny na celkovou profitabilitu realizovaných objednávek, sledují pohyb uživatele v e-shopu a zdroj jejich návštěv.
- Cenové strategie na bázi statistických modelů
- Předpřipravené cenové strategie dle potřeb obchodu
- Výprodej, poslední zboží skladem, marketingové akce, doporučená koncová cena, nejlevnější na trhu, změna ceny v určitý čas a další
- Přeceňování produktů bez znalosti cen konkurence
- Manuální strategie s přímou reakcí na změnu ceny konkurence
- Přeceňování až každou hodinu
- Okamžitý export cen přes API do cenových porovnávačů a Google
Cenové workflow
Pro obchod lze vytvářet spojená kategorizační pravidla dle, kterých se produkt automaticky přesouvá a jsou na něj aplikovány rozdílné cenové strategie.
- Pravidla lze spojovat do stromů
- Pro vyhodnocení lze použít jakoukoliv hodnotu z Vašeho XML feedu produktů, nebo statistickou informaci z naší analytické kostky.
Nákladový modul
Bez znalostí nákladů nelze optimálně stanovit správnou cenu produktu, protože jen hrubý profit nevypovídá nic o tom zda, dosahovaný profit produktu je dostatečný a reálně vydělává. Díky započítání nákladů.
Karsa pracuje s očištěným profitem produktů i celých objednávek a tím může lépe optimalizovat cenu produktů.
- Vyhodnocování fixních nákladů jako jsou platy, pronájem prostor
- Vyhodnocování dynamických nákladů spojených s realizací objednávky
- Doprava zdarma, dopravné, balné, slevový kupón
- Započítání příjmů z dopravy
- Započítání nákladu na propagaci z Google, Heuréka
- Započítání zpětných bonusů za prodeje od dodavatele
Analýzy a reporting
Karsa využívá vlastní In-memory řešení a díky vestavěnému analytickému scriptu jsme schopni rychle vytvářet specifické reporty, které podporují
růst obchodu. Kostka se aktualizuje v průběhu dne a obsahuje tak aktuální informace, které se používají pro cenotvorbu a reporting.
- Report ziskovosti po dnech a skupinách
- Reporty dle návštěv, refererů, nákladů
- Reporty vztažené k produktům. Ziskovost, očištěná ziskovost, ziskovost
celých objednávek - Informace o lead produktech
- Dopad odebraných produktů na ziskovost
- Ceny konkurence a jejich změny
- Skupiny produktu dle ziskovosti
- Reporty pro podporu marketingu
Pro koho je doplněk určen
Služba je určena pro menší obchody s 30 a více objednávkami za den až po velké v řádu tisíců. Dle specifik obchodu se volí vhodný přístup jak dosáhnout cílů požadovaných klientem.
Jak doplněk aktivovat
- Před zakoupením doplňku je nutné kontaktovat poskytovatele a prodiskutovat detaily implementace a cíle projektu
- Dostanete přesnou cenovou kalkulaci dle vašich požadavků na cenotvorbu, NDA, smlouvu
- Po objednání doplňku provedou konfiguraci propojení a jeho otestovaní
- Připraví konfiguraci prostředí, reportů a cenových strategií
- Spustí testovací provoz
- Uspořádají cenový workshop a proběhne zaškolení
- Ostré spuštění a přeceňování