Kontaktní centrum IPEX PREMIUM
Co doplněk umožní?
- Kompletní správu příchozích a odchozích hovorů, emailů, chatů, sms
- S komunikací Vám pomůže automatizace pomocí asistentů Voicebot a Chatbot
- Synchronizace kontaktů z Shoptetu
- U každého hovoru zákazníka vidíte, kdo volá předtím, než hovor přijmete
- Ihned se prokliknete na kartu objednávek zákazníka v Shoptetu
- Získáte statistiky o práci operátorů i o chování zákazníků
- Máte možnost inteligentního přepojení hovoru podle důležitosti zákazníka, nahrávky hovorů nebo jejich textový přepis a následné zpracování pomocí AI (umělé inteligence)
- Můžete automatizovat komunikaci jako například obvolávání spokojenosti zákazníka, vyřízení dotazů na stav zásilky, přijetí reklamace mimo pracovní dobu, apod.
- Doplněk zajišťuje výměnu dat mezi Shoptetem a Kontaktním centrem IPEX
Kontaktní centrum IPEX rozšiřuje Shoptet o nástroje pro plnohodnotnou zákaznickou podporu.
Nabízí vašim zákazníkům možnost spojit se s vámi přes jejich preferovaný kanál – telefon, email nebo chat. Lze také rozšířit o Facebook messenger, chatbot, voicebot apod.
Poskytněte svým zákazníkům péči, jakou si zaslouží!
V uživatelsky příjemném prostředí se pracovníci podpory rychle zorientují a zároveň díky širokým možnostem nastavení má manažer plnou kontrolu nad zákaznickou péčí.
Proč si vybrat právě tento doplněk
Kontaktní centrum IPEX je osvědčený nástroj pro špičkovou zákaznickou podporu. Pomůže vám nastartovat tým péče o zákazníky, získat přehled nad komunikaci se zákazníky. Díky přednastaveným možnostem dosáhnete velmi rychle úspor lidských zdrojů i finančních.
Zákaznickou podporu můžete postupně automatizovat a propojovat s ostatními systémy.
Pro koho je doplněk určen
Doplněk je určen pro týmy zákaznické podpory, které to se zákaznickou péči myslí vážně. Ať už řešíte rozšíření zákaznické podpory, nebo jen její optimalizaci, víte, že zákaznická péče je ta největší konkurenční výhoda. Pomůže vám udržet si zákazníka, zvýšit jeho lifetime value a neztratit jej, když jde do tuhého.
Kontaktní centrum IPEX řeší kompletní správu komunikace se zákazníky Vašeho eshopu. Největších benefitů a vysoké produktivity dosáhnete nasazením plné multikanálové verze Kontaktního centra IPEX. Díky rozsáhlým možnostem customizace, variability modulů lze tento nástroj přizpůsobit prakticky všem požadavkům.
Jak doplněk aktivovat
- Před aktivací doplňku je třeba mít zřízenou službu IPEX (pro vyzkoušení služby prosím vyplňte Váš kontakt do formuláře ZDE, po krátké konzultaci spustíme DEMO dle Vašich očekávaných potřeb)
- Po spuštění služby si aktivujte doplněk a IPEX se s vámi spojí pro dokončení nastavení propojení kontaktů