Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

1 hodnocení
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
MB Martin Beck
Výborný doplněk. Perfektně zpřehlední volající zákazníky a jejich správu. Výborné je i zpětné napojení volajícího zákazníka na konkrétní objednávky. Fronty telefonátů, které se dají popřehazovat mezi operátory. Výborná vychytávka. Navíc to v základu není až tak drahé. Je třeba počítat s trochu složitější integrací - Shoptet - Integrator - Ipex nicméně je k dispozici rychle reagující podpora. Jediná malá nevýhoda je synchronizace kontaktů pomocí feedů - tj. maximálně 4 x denně po cca 6 - 7mi hodinách. V našem případě by se nám určitě hodila synchronizace v rámci minut. Každopádně doporučuji.
, hyperhobby.cz, 23.03.2021, 14:14
KCI Kontaktní centrum IPEX
Dobrý den, Martine, moc Vám děkujeme za pochvalu a jsme rádi, že jste spokojen. Aktuálně pracujeme na možnosti synchronizace ihned při vzniku nového kontaktu v Shoptetu. Kromě toho samozřejmě umíme díky API i online synchronizaci kontaktů a jiných informací s mnoha různými systémy. Toto je však součástí pokročilejších variant Kontaktního centra IPEX. Tým IPEX
Vývojář doplňku Kontaktní centrum IPEX, www.ipex.cz, 24.03.2021, 12:02

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Zákazníci anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.