Kontaktní centrum IPEX PREMIUM
Co doplněk umožní?
- Kompletní správu příchozích a odchozích hovorů
- Synchronizace kontaktů z prostředí Shoptetu
- U každého hovoru zákazníka vidíte, kdo volá předtím, než hovor přijmete
- Ihned se prokliknete na kartu zákazníka v Shoptetu
- Zobrazí doplňující informace o zákazníkovi
- Vidíte identitu zákazníků ve statistikách volání a panelech operátorů
- Získáte statistiky o práci operátorů i na homeoffice
- Máte možnost inteligentního přepojení hovoru podle důležitosti zákazníka
- Součástí doplňku je také volací tlačítko na web, díky kterému se s vámi zákazníci spojí ještě snadněji
Kontaktní centrum IPEX rozšiřuje Shoptet o plnohodnotnou zákaznickou podporu. Nabízí vašim zákazníkům možnost spojit se s vámi přes jejich preferovaný kanál – telefon, email nebo chat. Lze navíc rozšířit o další doplňky, které ušetří spoustu práce vaší zákaznické podpoře jako je Facebook messenger, chatbot, voicebot apod. Poskytněte svým zákazníkům péči, jakou si zaslouží a unikněte konkurenci!
Doplněk Callcentrum IPEX je určen pro telefonování.
K aktivaci doplňku je nutné mít aktivovanou službu Callcentrum MINI v ceně 1500 Kč nebo Callcentrum v ceně 2900 Kč.
Je možné však využít řešení pro všechny komunikační kanály a přejit na plné Kontaktní centrum IPEX.
Základní vlastnosti doplňku
Varianty Callcentrum MINI a Callcentrum rozšíří váš Shoptet o modul telefonování. Získáte možnost zobrazení identifikace volajících a vaše práce tak bude příjemnější a efektivnější.
Callcentrum IPEX nabízí kompletní správu příchozích a odchozích hovorů. V uživatelsky příjemném prostředí se rychle zorientují pracovníci podpory, a zároveň díky širokým možnostem nastavení má manažer plnou kontrolu nad zákaznickou péčí.
Doplněk synchronizuje kontakty z prostředí Shoptetu a zobrazí identitu volajícího s dalšími údaji v CRM okně při příchozím hovoru, v panelech agentů a supervisora a ve statistikách hovorů. Z CRM okna se lze prokliknout přímo na kartu Shoptetu s detailem zákazníka. Součástí doplňku je také volací tlačítko na web, díky kterému se s vámi zákazníci spojí ještě snadněji.
Proč si vybrat právě tento doplněk
Kontaktní centrum IPEX a jeho varianta Callcentrum je osvědčený nástroj pro špičkovou zákaznickou podporu. Pomůže vám nastartovat kvalitní zákaznickou podporu a vašim zákazníkům tak umožní zažít tu pravou zákaznickou zkušenost. Díky přednastaveným možnostem dosáhnete velmi rychle úspor a náklady na doplněk se tak brzo vrátí zpět.
Zákaznickou podporu můžete díky postupně rozšiřovat, automatizovat i propojovat s ostatními systémy.
Pro koho je doplněk určen
Doplněk je určen pro týmy zákaznické podpory. Pro ty, kteří to se zákaznickou péči myslí vážně a chtějí uniknout konkurenci. Ať už řešíte rozšíření zákaznické podpory, nebo jen její optimalizaci, víte, že zákaznická péče je ta největší konkurenční výhoda. Pomůže vám udržet si zákazníka, zvýšit jeho lifetime value a neztratit jej, když jde do tuhého.
Callcentrum IPEX je modul speciálně připraven pro Shoptet uživatele a umožňuje začít kompletní správu telefonních hovorů v eshopu. Největších benefitů a vysoké produktivity dosáhne spíše střední až větší eshop nasazením plné multikanálové verze Kontaktního centra IPEX. Díky rozsáhlým možnostem customizace a variability modulů lze tento nástroj přizpůsobit prakticky všem požadavkům. Své přínosy najdou jak ti, kdo preferují nasazení automatizace nebo integrace a prvků umělé inteligence v komunikaci tak i ti, kdo chtějí mít "jen" v komunikaci pořádek a přehled či ji jen vyhodnocovat a řídit. Díky nástrojům pro řízení operátorů a jejich práci i z homeoffice je vhodný také pro ty z vás, kteří mají vyhrazené pracovníky pro zákaznickou péči nebo takové oddělení plánují spustit.
Jak doplněk aktivovat
- Před aktivací doplňku je třeba mít zřízenou službu IPEX (Objednejte nebo vyzkoušejte na 14 dnů zdarma ZDE)
- Po spuštění služby si objednáte doplněk a IPEX se s vámi spojí pro dokončení nastavení propojení kontaktů
- Za vaší strany bude potřeba povolit v administraci Shoptetu export kontaktů a vygenerovat "Permanent public link of selected export" - více v této nápovědě
Chcete vědět, jak si udržet zákazníky vychytanou zákaznickou péčí?
Pak právě pro vás je tento webinář: