Leadhub
Co doplněk umožní?
- Rozesílat newslettery, opuštěné košíky, poskytnout slevu na první nákup, popřát k svátku, poslat uvítací sérii e-mailů, přivést zákazníka k dalšímu nákupu
- Rychle spustit předpřipravené kampaně určené pro e-shopy, nebo si nastavit svoje vlastní na míru
- V reálném čase sledovat, jaké tržby vám spuštěné kampaně přinášejí
- U newsletterů automaticky oslovit ty, kteří e-mail neotevřeli, pomocí efektivní reklamy na Facebooku a Instagramu se shodným sdělením
Základní vlastnosti Leadhubu
- Zakládat jednoduché reklamy na Facebooku a Instagramu přímo z Leadhubu
- Dívat se uceleně na jednotlivé zákazníky a segmentovat je jednoduše podle pokročilých pravidel
- Automaticky napojit vaše Leadhub CRM na Facebook Lead Ads
- Bezpracně tvořit a synchronizovat audience kontaktů do Facebooku pro cílení reklam (tzv. Custom Audience)
- Maximalizovat tržby pomocí vhodné komunikace e-mailem, na Facebooku a Instagramu přesněpodle toho, v jaké části svojí cesty k nákupu se daný člověk právě nachází (komunikace 1:1)
Spusťte kampaně, které budou pracovat za vás.
V Leadhubu najdete předpřipravené šablony nejpoužívanějších kampaní, které vám ušetří spoustu času a přinesou výsledky. Jednoduše je spustíte a v reálném čase sledujete jejich vliv na tržby.
Stejně tak si můžete nastavit kampaně vlastní přesně podle vašich specifických požadavků.
Které kampaně můžete v Leadhubu připravovat?
- Sleva na první nákup zvýší konverzní poměr a počet nových objednávek vašeho e-shopu a zlevní tak cenu za akvizici nového zákazníka. Zároveň díky této kampani budujete kvalitní list odběratelů, se kterými můžete dále komunikovat například přes uvítací sérii e-mailů, pomocí newsletterů anebo pomocí automatizace na záchranu opuštěného košíku
- S opuštěným košíkem máte šanci přimět potenciálního zákazníka k dokončení nákupu produktů, které má v košíku. Ty se automaticky vloží do odeslaného e-mailu po opuštění webu. Rozesílaný e-mail obsahuje i doporučené produkty, které jsou vybírány zákazníkovi na míru dle jeho aktivity na e-shopu a mohou tak usnadnit jeho rozhodování při nákupu
- Přání k svátku
- Uvítací série – představte se potenciálním zákazníkům a vybudujte si u nich důvěru pomocí série po sobě jdoucích e-mailů s příběhem
- Soutěž o vouchery je efektivní kampaní pro získávání nových kontaktů a budování databáze, se kterou posléze začínáte komunikovat například skrz uvítací sérii e-mailů a dalších kampaní
- Retenční kampaně – Poděkujte vašim zákazníkům za jejich nákup pomocí kampaní obsahujících dárek jako důvod k uskutečnění dalšího nákupu. Nejčastěji je takovým dárkem slevový kód, který je ve správnou chvíli odeslán nejrelevantnějšímu segmentu kontaktů
- Produktové šablony – V Leadhubu máte hned od začátku připravené produktové šablony, díky kterým všechny produkty z vašeho feedu jednoduše vložíte do těla e-mailu a vždy budou vypadat skvěle. Přizpůsobte si design produktových šablon pomocí intuitivního editoru.
Pro koho je doplněk Leadhub určený?
Leadhub je český CRM nástroj specializující se na marketingovou automatizaci a e-mailing výhradně pro e-shopy. Leadhub je určený jak pro začátečníky, tak i specialisty.
Pokud zakládáte nový e-shop, můžete Leadhub využít s plnou sadou funkcí až do 500 kontaktů zdarma.
Oproti nástrojům jako jsou Ecomail, Mailchimp nebo Smartemailing je Leadhub zaměřený pouze na e-shopy. eco mail mail chimp smart emailing
Víte jaké jsou nejčastější chyby v e-mailugu? A chcete znát tipy, jak se jim vyvarovat?
Pak je právě pro vás tento záznam webináře.