Microsoft Ads
Co doplněk umožní?
- Jednoduše nasadit důležité měřící kódy Microsoft Ads přímo v administraci vašeho e-shopu:
- UET tag (Universal Event Tracking) – můžete tak sledovat chování návštěvníků a měřit výkon kampaní
- Konverzní kód – umožňuje přesné měření nákupů a dalších akcí zákazníků
- Remarketing – můžete vytvářet remarketingové seznamy návštěvníků a oslovit tak znovu ty návštěvníky, kteří si prohlédli produkty, ale nenakoupili
- Aktivovat rozšířené konverze – volitelně můžete předávat i e-mail a telefonní číslo zákazníka, což pomůže zvýšit přesnost měření a efektivitu kampaní
- Využívat všechny marketingové nástroje od Microsoftu naplno
- Spustit reklamy ve vyhledávači Bing i na partnerských webech Microsoft Audience Network a získat nové zákazníky
- Měřit a následně vyhodnocovat výsledky svého online podnikání
Propojte jednoduše svůj Shoptet e-shop s reklamním systémem Microsoft Advertising a začněte zobrazovat své reklamy ve vyhledávači Bing, na platformách Yahoo, MSN, Outlook a Microsoft Audience Network. Získejte nové zákazníky nejen v Česku, ale i v zahraničí, a měřte výsledky svých kampaní přesně – přímo z administrace Shoptetu.
Základní vlastnosti doplňku
Microsoft Advertising (dříve známý jako Bing Ads) je reklamní platforma od společnosti Microsoft, která umožňuje inzerentům vytvářet a spravovat placené reklamy v rámci sítě vyhledávačů Bing, Yahoo!, DuckDuckGo a dalších partnerských webech, i na zařízeních a v aplikacích od Microsoftu (např. Windows a prohlížeč Edge). Platforma funguje na principu platby za proklik (PPC) a umožňuje zobrazovat reklamy ve výsledcích vyhledávání i v obsahové síti, jako je Microsoft Audience Network.
Díky tomuto doplňku můžete využívat:
-
Textové a produktové reklamy – zobrazujte své produkty přímo ve výsledcích vyhledávání.
-
Remarketing – oslovujte znovu návštěvníky vašeho e-shopu, například ty, kteří si zobrazili váš produkt, ale nenakoupili ho.
-
Rozšířené konverze – díky předávání zašifrovaného e-mailu a telefonu zákazníka zvyšujete přesnost měření a lepší optimalizaci kampaní.
Proč používat Microsoft Advertising
- Můžete inzerovat na Bing.com – druhém největším vyhledávači na světě, ale také na Yahoo! či DuckDuckGo
- Své reklamy můžete zobrazovat i na partnerských webech Microsoft Audience Network
- Oslovíte uživatele Windows, Office a Xbox – publikum s vysokou kupní silou
- Můžete využívat textové i produktové reklamy, podobně jako v Google Ads
- Jedná se o PPC reklamy, kde inzerenti platí za proklik na jejich reklamu
- Výhodou je nízká konkurence a potenciálně nižší ceny za proklik oproti Google Ads, možnost oslovit jinou cílovou skupinu a snadný import kampaní z Google Ads
- Systém vám umožňuje měřit a optimalizovat, a díky tomu můžete efektivně rozšiřovat své kampaně na základně přesných dat
Pro koho je doplněk určen
Pro všechny e-shopy, které chtějí:
- rozšířit propagaci mimo Google a Meta ekosystém,
- cílit i na zahraniční trhy,
- mít vše jednoduše nastavené bez nutnosti zásahů do kódu.
Doplněk je ideální pro e-shopy, které již inzerují přes Google Ads a chtějí rozšířit dosah kampaní na nové kanály bez nutnosti složité implementace měřicích kódů.
Jak doplněk aktovat:
Doplněk již není třeba instalovat, je aktivní zdarma pro všechny klienty Shoptetu. Pro samotné inzerování v Microsoft Ads je však nutné mít aktivní účet a rozpočet pro kampaně.
Celý proces je velmi jednoduchý – vše nastavíte přímo v administraci e-shopu bez nutnosti zásahů do zdrojového kódu nebo GTM.
Stačí ve své administraci vyplnitčíselné ID tzv. UET tagu (Universal Event Tracking). Doplněk se následně postará o vše ostatní – nasadí měření, začne odesílat data o návštěvách, konverzích i remarketingových seznamech.
Žádné úpravy kódu, žádný Google Tag Manager – vše zvládnete pár kliknutími.
