Názor odborníka

Jan Kvasnička, UX designer a CRO specialista

Vkládání produktů do košíku a následný odchod z e-shopu bez nákupu je stále častější chování. Někteří návštěvníci už nemají v úmyslu nákup dokončit, jiní potřebují čas na rozmyšlenou, více informací, nebo košík používají jako odkládací místo pro produkty, které chtějí a později se k nim vrátí, aby objednávku dokončili. Sledovat tyto zákazníky nám dává možnost s nimi více pracovat a nabídnout jim argument, proč nákup dokončit právě u nás. Díky tomu můžete zvýšit jak konverze e-shopu, tak především obrat a celkovou spokojenost stávajících zákazníků, se kterými si tak vytváříte hlubší vztah.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

8 hodnocení
(3)
(1)
(2)
(2)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Vzhledem k tomu, že podíl našich přihlášených a registrovaných zákazníků je minimum, nedává pro nás tento doplněk smysl.
, gazu.cz, 23.02.2023, 16:56
ZK Zdeněk Koblic
Nelze zobrazit přehled opuštěných košíků nepřihlášených zákazníků, což je naprostá většina. Pro přihlášené funguje jak má.
, avantgard.cz, 08.11.2022, 16:52
A Administrator
Myslím, že doplněk nefunguje tak dobře, protože je potřeba sesbírat e-mailovou adresu, kterou ovšem zadává zákazník až v posledním kroku objednávky. Rozhodli jsme se nepoužívat.
, mibandshop.cz, 03.11.2020, 02:16
LB Lukáš Braunstein
Nedodělané
, 147615.myshoptet.com, 21.11.2019, 16:21

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.