Opuštěný košík
Co doplněk umožní?
- Přehled o všech nedokončených objednávkách svých registrovaných a přihlášených zákazníků
- Zjistíte, ve kterém kroku košíku zákazník objednávku opustil a co si do košíku dal
- Nakupujícího můžete automaticky pobídnout k dokončení objednávky za 1 až 30 dní, zboží bude mít pořád v košíku
Jak určitě moc dobře víte, nežijeme v ideálním e-shopovém světě a všichni naši návštěvníci se ihned při první návštěvě nestanou zákazníky. Kolikrát to trvá a daný návštěvník může přijít i 10×, než provede objednávku. Určitě nechcete o takové návštěvníky přicházet, a proto jsme vytvořili rozšíření Opuštěný košík. Díky němu můžete sledovat, kolik vašich návštěvníků vloží produkty do košíku a následně odejdou. Poté jim můžete obsah košíku připomenout, aby se rozhodli, zda chtějí nákup dokončit nebo nikoli. Díky tomuto rozšíření se vám zvedá šance na konverze, což máme nejednou otestováno.
Základní vlastnosti Opuštěného košíku
Výpis zákazníků, kteří opustili objednávkový proces
Díky tomuto rozšíření přesně vidíte, kteří z vašich zákazníků opustili objednávkový proces, kolik produktů měli v košíku, v jaké hodnotě a v jakém kroku jej opustili. Hodně zajímavou metrikou pro vyhodnocování je fakt, zda využili slevový kupón nebo nikoli, což zde můžete také vidět. Dokonce víte i kolikrát se vrátili, kolikátá je to jejich návštěva.
Proč si vybrat právě tento doplněk?
Přivést návštěvníky na e-shop je čím dál dražší a je potřeba více pracovat se stávajícími zákazníky, kteří už vás znají a mají k vám nejspíše vytvořen vztah. Díky tomu to pro vás může být levnější způsob, jak získat objednávky. Toto rozšíření vám přesně ukazuje, kteří vaši zákazníci nedokončili objednávku a díky tomu s nimi můžete dále pracovat, například jim poslat e-mail.
Pro koho je doplněk určen?
Tento doplněk je důležitý nejen pro e-shopy, které již více pracují s daty a analytikou. Díky němu totiž ihned vidíte, kolik návštěvníků si vložilo produkty do košíku a poté nákup nedokončilo. Získáváte tak velkou možnost, jak s nimi pracovat dále a můžete je více nalákat k dokončení objednávky. Toto se děje všem e-shopům a je potřeba vědět, jak velké procento vašich zákazníků se takto chová a zda to pro vás nepředstavuje větší problém, než si sami myslíte.