Názor odborníka

Jan Kvasnička, UX designer a CRO specialista

Vkládání produktů do košíku a následný odchod z e-shopu bez nákupu je stále častější chování. Někteří návštěvníci už nemají v úmyslu nákup dokončit, jiní potřebují čas na rozmyšlenou, více informací, nebo košík používají jako odkládací místo pro produkty, které chtějí a později se k nim vrátí, aby objednávku dokončili. Sledovat tyto zákazníky nám dává možnost s nimi více pracovat a nabídnout jim argument, proč nákup dokončit právě u nás. Díky tomu můžete zvýšit jak konverze e-shopu, tak především obrat a celkovou spokojenost stávajících zákazníků, se kterými si tak vytváříte hlubší vztah.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

11 hodnocení
(4)
(2)
(2)
(2)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
PTM Pavel Troják ml.
TOP!
, loziska-policka.cz, 20.02.2025, 10:56
A Administrator
Doplněk v dnešní době o ničem. Ukáže vám jen registrované zákazníky, takže v dnešní době nepoužitelný.
, brandcoffee.cz, 17.12.2024, 17:28
A Administrator
Hezky přehledný, ale ukazuje jen registrované uživatele, což jak kolegové níže zmiňují, je minimum.
, svetkouzel.com, 02.07.2024, 13:39
A Administrator
Vzhledem k tomu, že podíl našich přihlášených a registrovaných zákazníků je minimum, nedává pro nás tento doplněk smysl.
, gazu.cz, 23.02.2023, 16:56
ZK Zdeněk Koblic
Nelze zobrazit přehled opuštěných košíků nepřihlášených zákazníků, což je naprostá většina. Pro přihlášené funguje jak má.
, avantgard.cz, 08.11.2022, 16:52
A Administrator
Myslím, že doplněk nefunguje tak dobře, protože je potřeba sesbírat e-mailovou adresu, kterou ovšem zadává zákazník až v posledním kroku objednávky. Rozhodli jsme se nepoužívat.
, mibandshop.cz, 03.11.2020, 02:16

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Opuštěný košík anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.