Názor odborníka

Jan Kvasnička, UX designer a CRO specialista

Vkládání produktů do košíku a následný odchod z e-shopu bez nákupu je stále častější chování. Někteří návštěvníci už nemají v úmyslu nákup dokončit, jiní potřebují čas na rozmyšlenou, více informací, nebo košík používají jako odkládací místo pro produkty, které chtějí a později se k nim vrátí, aby objednávku dokončili. Sledovat tyto zákazníky nám dává možnost s nimi více pracovat a nabídnout jim argument, proč nákup dokončit právě u nás. Díky tomu můžete zvýšit jak konverze e-shopu, tak především obrat a celkovou spokojenost stávajících zákazníků, se kterými si tak vytváříte hlubší vztah.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

1 hodnocení
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Základná funkcionalita opusteného košíka. Automatické posielanie emailu po určitom počte dní. Uvítali by sme pokročilejšie nastavovanie ako viacnásobné posielanie (po 2h, po 24h, po 3 dňoch atď.), s možnosťou custom emailov pri každej lehote.
Administrator, matrac-es-en.hu, 20.12.2019, 12:22

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing