Názor odborníka

Jan Kvasnička, UX designer a CRO specialista

Vkládání produktů do košíku a následný odchod z e-shopu bez nákupu je stále častější chování. Někteří návštěvníci už nemají v úmyslu nákup dokončit, jiní potřebují čas na rozmyšlenou, více informací, nebo košík používají jako odkládací místo pro produkty, které chtějí a později se k nim vrátí, aby objednávku dokončili. Sledovat tyto zákazníky nám dává možnost s nimi více pracovat a nabídnout jim argument, proč nákup dokončit právě u nás. Díky tomu můžete zvýšit jak konverze e-shopu, tak především obrat a celkovou spokojenost stávajících zákazníků, se kterými si tak vytváříte hlubší vztah.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

12 hodnocení
(5)
(2)
(2)
(2)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Skvělé pro zjištění opuštěného košíku a další práci s produkty/zákazníky.
, vilagvarazs.hu, 25.07.2025, 16:48
PTM Pavel Troják ml.
TOP!
, loziska-policka.cz, 20.02.2025, 10:56
A Administrator
Doplněk v dnešní době o ničem. Ukáže vám jen registrované zákazníky, takže v dnešní době nepoužitelný.
, 653874.myshoptet.com, 17.12.2024, 17:28
A Administrator
Hezky přehledný, ale ukazuje jen registrované uživatele, což jak kolegové níže zmiňují, je minimum.
, svetkouzel.com, 02.07.2024, 13:39
A Administrator
Vzhledem k tomu, že podíl našich přihlášených a registrovaných zákazníků je minimum, nedává pro nás tento doplněk smysl.
, gazu.cz, 23.02.2023, 16:56
ZK Zdeněk Koblic
Nelze zobrazit přehled opuštěných košíků nepřihlášených zákazníků, což je naprostá většina. Pro přihlášené funguje jak má.
, avantgard.cz, 08.11.2022, 16:52

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Opuštěný košík anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.