Názor odborníka

Jan Kvasnička, UX designer a CRO specialista

Vkládání produktů do košíku a následný odchod z e-shopu bez nákupu je stále častější chování. Někteří návštěvníci už nemají v úmyslu nákup dokončit, jiní potřebují čas na rozmyšlenou, více informací, nebo košík používají jako odkládací místo pro produkty, které chtějí a později se k nim vrátí, aby objednávku dokončili. Sledovat tyto zákazníky nám dává možnost s nimi více pracovat a nabídnout jim argument, proč nákup dokončit právě u nás. Díky tomu můžete zvýšit jak konverze e-shopu, tak především obrat a celkovou spokojenost stávajících zákazníků, se kterými si tak vytváříte hlubší vztah.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

0 hodnocení
5 hvězdiček (0 hodnocení)
4 hvězdičky (0 hodnocení)
3 hvězdičky (0 hodnocení)
2 hvězdičky (0 hodnocení)
1 hvězdička (0 hodnocení)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing