Názor odborníka

Filip Bartoš,

Máte produkty v e-shopu zařazeny do kategorií a očekáváte, že je to vše, co můžete pro zákazníka udělat? Kdepak. Nepodceňujte sílu parametrické filtrace a rozřazení produktů dle vícero parametrů. Usnadníte tím výběr zákazníkům, zpřehledníte e-shop a ještě k tomu dokážete s pomocí doplňku Pokročilé SEO vytvořit zajimavý obsah pro pokrytí longtailových dotazů z organického vyhledávání. Díky filtrovacím šablonám je práce daleko snažší.

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

15. 10. 2020

Google před nedávnem vydal doporučení ve feedu uvádět nové jedinečné identifikátory. Patří pod ně Pohlaví, Věková skupina, Barva a Velikost. Nově u nás tyto parametry můžete označit v rámci svých parametrů, které už využíváte. Nastavení je jednoduché - na detailu jakéhokoliv parametru můžete zvolit zmíněný Google parametr. Pro pohlaví a věkovou skupinu je nutné označit ještě i hodnotu parametru, například muž, žena či unisex. 

Více o nastavení Google parametrů najdete v naší nápovědě. Jakmile je nastavíte, propíšou se tagy do feedu. Pokud máte složen produkt z variant, nebude mít nastavení na produkt vliv.

Nově také umíme Google parametry propisovat pro příznaky jako Custom labely. Ty využijete jak pro katalog produktů na Googlu, tak i na Facebooku. Můžete díky tomu vytvořit další skupiny produktů, kterou jsou například v akci, či jsou novinkou (nezapomeňte, že už nějaký čas umíme příznaky Akce a Novinka zobrazit zcela automaticky). Nastavení najdete na detailu každého příznaku. V selectboxu Google parametr stačí vybrat jen číslo custom labelu, pod kterým chcete, aby se zobrazil. Celkem je možné označit až 5 labelů.

25. 3. 2020

Abychom vám prodej produktů a různých doplňkových služeb co nejvíce usnadnili, připravili jsme nové Příplatkové parametry. Ty lze použít jako konfigurátor, pokud například prodáváte vlastní produkty, které si mohou zákazníci upravit podle sebe.

22. 8. 2019

Při větším počtu možností v Parametrických filtrech a větším množství položek jsme zrychlili načítání filtrovaných produktů.

Hodnocení

21 hodnocení
(14)
(3)
(1)
(2)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Tešíme sa, keď uvidíme efekty zavedenia filtrov. Snáď to dobre zafunguje. Pracuje sa s tým ale skvelo.
, 219481.myshoptet.com, 03.03.2022, 17:47
A Administrator
Velice užitečný doplněk.
, toyboom.cz, 17.02.2022, 12:40
OB Ondřej Bačina
Příplatkové parametry se nedostávají do exportu faktur.
, shop.teslacek.tv, 09.09.2021, 08:41
AC Aleš Cimprych
Doplněk ,,Vyberte příplatek" by potřeboval doladit ! Název je pro zákazníka ,,odpuzující" !!! Vložil jsem tlačítko na e-shop a ještě ten den jsem měl negativní zpětnou vazbu od zákazníků, zda výrobek je kompletní nebo musí si připlácet ! Doporučuji přejmenovat např. doporučujeme dokoupit, ostatní kupují apod.
, czkoupelna.cz, 05.05.2021, 08:57
A Administrator
Doplněk máme v tarifu, ale až nyní jsme si ho nastavili. Využíváme 5 parametrických filtrů pro lepší dohledatelnost našich vín na e-shopu. Hlavní výhoda překvapivě filtrace po telefonu, kdy si zákazník může vybrat pomoci filtru přesně, co chce a nemusí rolovat palcem, než najde svoje oblíbené víno :-)
, eshop.vinarstvizapletal.cz, 12.04.2021, 22:37
AN Adam Nevrkla
Příplatkové parametry mě lehce zklamaly. Hodilo by se mi, kdyby bylo možné přidat jediný parametr pomocí check-boxu a ten navíc zobrazovat pouze v případě, kdy vyberu konkrétní parametr z roletky variant. Například si navolím hodnotu dárkového poukazu a vyberu dodání balíčkem a v ten moment nabídnout i checkbox "přidat dárkovou obálku". naopak pokud vyberu dodání e-mailem, parametr vůbec nenabídnout.
, uzlikov.cz, 21.11.2020, 14:03

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Parametrické filtry a příplatky anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.