Podobné produkty
Co doplněk umožní?
- Udržet zákazníka na e-shopu a zvýšit pravděpodobnost dokončení objednávky
- Automatické zobrazování zboží, které je podobné (tj. jeho alternativy)
- Jednoduché nastavování – podobné produkty se budou navzájem párovat, stačí je tedy nastavit jen u jednoho z nich (k této funkci je třeba aktivní doplněk Související produkty)
Nabídněte zákazníkům další varianty zboží, které právě hledá. Možná, že se mu nelíbí nějaký detail, ale právě vaše alternativa ho nadchne. Anebo je třeba produkt právě vyprodaný. Ne však jeho náhrada! S touhle funkcí vám už zákazník uteče jen těžko.
Vlastnosti Podobných produktů
Na stránce produktu se po nastavení souvisejícího zboží zobrazí další produkty, které mají podobné vlastnosti. Zákazník, který si zboží teprve vybírá, tak dostává návrh na další produkty, které se mu mohou také líbit. Ušetří si tak čas, který by jinak strávil zdlouhavým prohledáváním e-shopu. Tím pádem se zvyšuje šance, že zákazník neztratí trpělivost a nákup dokončí.
(Pokud jsou si produkty natolik podobné, že se liší například jen barvou nebo velikostí, doporučujeme je nastavit jako varianty produktu.)
Šablona Pop:
Šablona Samba:
V administraci podobné zboží nastavíte přímo v editaci produktu pomocí kódů nebo názvů produktů.
Můžete si nastavit maximální množství podobných produktů, které se mají zobrazovat. A to jak přímo na produktové stránce, tak i v košíku (v košíku jsou důležité hlavně související produkty).
Doporučujeme zaškrtnout funkci Vzájemné párování (k této funkci je třeba aktivní doplněk Související produkty). Díky ní propojení funguje obousměrně. Podobné produkty se provážou a budou se zobrazovat jako podobné na stránce jednoho i druhého. Stačí tedy nastavit u jednoho a u druhého se automaticky zobrazí také.
Proč si vybrat tento doplněk?
Nelíbí se zákazníkovi nějaký detail na zboží, které si prohlíží? Není si úplně jistý svým výběrem? Chce mít více možností, mezi kterými se chce rozhodovat? Nenechte ho ztrácet čas hledáním dalších podobných produktů na vlastní pěst a rovnou mu je nabídněte přímo na produktové stránce. Mít připraveny další alternativy se vždycky hodí – a zákazník je nepůjde hledat k vaší konkurenci.