Pohoda by Dominik Prajzler
Co doplněk umožní?
- Automaticky propojit Shoptet s účetním systémem Pohoda
- Obousměrný přenos objednávek a jejich stavů, faktur, produktů i dalších dat
- Mít na e-shopu vždy aktuální ceny a sklad – přenos probíhá co 5 minut
- Obsluhovat e-shop z jednoho místa – ať už v Shoptetu, nebo v Pohodě
- Nastavit si, co a kam se má přenášet – máte plnou kontrolu nad synchronizací
Zapomeňte na ruční přepisování objednávek, cen nebo produktů z Pohody do Shoptetu a naopak. Propojte tyto systémy automaticky a ušetřete desítky hodin měsíčně.
⚙️ Základní vlastnosti doplňku
Díky doplňku zautomatizujete přenos dat mezi Pohodou a Shoptetem. Sami si nastavíte, která data se mají přenášet a kam – ze Shoptetu do Pohody anebo z Pohody do Shoptetu. Můžete synchronizovat objednávky, produkty, faktury i další údaje – a to buď všechny, nebo jen vybrané části. Důležitá data se aktualizují každých 5 minut.
🔍 Co doplněk umí?
📦 Přenos objednávek
Chcete objednávky spravovat kompletně v Pohodě? Žádný problém. Díky můstku se objednávky automaticky přenesou ze Shoptetu do Pohody. Sami si zvolíte, jaké údaje z objednávek chcete do importu zahrnout.
🧾 Přenos daňových dokladů
Faktury, zálohovky, dobropisy… všechny daňové doklady se můžou co 5 minut přenášet ze Shoptetu rovnou do Pohody. Samozřejmostí je 100% správné zaokrouhlování.
🛒 Přenos produktů
Ať už produkty spravujete primárně v Shoptetu, nebo v Pohodě, doplněk zajistí jejich synchronizaci s druhým systémem. Sami si vyberete, které parametry chcete přenášet – od názvu, přes ceny až po obrázky.
🏷️ Rezervace zboží v Pohodě
Máte více e-shopů nebo kamennou prodejnu? Nastavte si, ať se zboží z nevyřízených objednávek rezervuje nejen v Shoptetu, ale i v Pohodě. Předejdete tak situacím, kdy prodáte něco, co už nemáte.
🧑💼 Přenos B2B prvků
Pokud prodáváte velkoobchodně, oceníte synchronizaci velkoobchodních a individuálních ceníků, nahrání faktury na e-shop a její odeslání zákazníkovi, aktualizaci kontaktů v Pohodě a další B2B funkce.
✅ Proč si vybrat právě tento doplněk?
- Synchronizace co 5 minut – nejkratší možný interval, téměř v reálném čase
- Samoinstalace zdarma – pokud si doplněk nastavíte sami, instalaci máte za 0 Kč
- Přizpůsobení vašim potřebám – jaká data se přenáší a kam je ve vašich rukou
- Rychlá zákaznická podpora – podpora odpovídá do několika hodin
- Snadná správa v konfiguraci– vše si snadno upravíte a vidíte, co můstek dělá
- Individuální úpravy na míru – za příplatek je možné doprogramovat i zcela nové funkce
- Blesková realizace – při samoinstalaci ihned, při odborném napojení do 3 týdnů
- Stabilita a údržba – napojeno 450 e-shopů, je naší prioritou ho udržovat 100% funkční
💸 Kolik doplněk stojí a jak ho aktivovat?
Můžete využít 2 možnosti aktivace můstku:
1) Samoinstalace – okamžité spuštění zdarma
Doplněk si aktivujete a v konfiguraci si sami nastavíte, jaká data a kam chcete přenášet.
Samoinstalace je pro vás vhodná, pokud:
- jste spíše menší e-shop
- chcete přenášet omezené množství prvků, například jen sklady nebo jen faktury
- jste technicky zdatní
- berete na vědomí, že výsledná funkce doplňku odpovídá tomu, jak jste ho nastavili
Před objednáním si prostudujte nápovědu k samoinstalaci a zvažte, jestli vám samoinstalace bude vyhovovat. Časová náročnost je přibližně 3–5 hodin. Nastavujete nejen způsoby přenášení dat, ale instalujete i můstek na svůj server, nastavujete přístup k serveru, oprávnění nového uživatele v Pohodě a další věci nutné pro úspěšný provoz doplňku.
2) Odborné napojení – realizace do 3 týdnů za 18 000 Kč
Kontaktujte autora doplňku na email info@dominikp.cz. Autor se s vámi spojí a společně projdete vaše firemní procesy. Zjistíte, jestli nebudete potřebovat individuální úpravy a poté dojde ke kompletnímu nastavení. V závěru autor doplňku otestuje, že propojení funguje přesně tak, jak má.
Odborné napojení je pro vás vhodné, pokud:
- Jste spíše větší e-shop
- Máte velký objem dat k přenosu
- Očekáváte složitější kombinace v tom, jaká data a kam chcete přenášet
- Máte specifické firemní procesy
- Máte individuální úpravy
- Chcete mít jistotu, že vše funguje správně
- Nechcete studovat samoinstalaci
V ceně nejsou zahrnuty složitější individuální úpravy.
💡 Jaký je rozdíl mezi odborným napojením a individuálními úpravami?
Odborné napojení zahrnuje konzultaci, analýzu vašich procesů a kompletní nastavení můstku dle vašich potřeb. Často jsou řešeny složitější kombinace přenosů a směry synchronizace, které si běžný uživatel nezvládne sám správně nastavit. Díky tomu máte jistotu, že propojení poběží spolehlivě a bez chyb.
Samoinstalace vám umožňuje získat můstek bez vstupních nákladů – podmínkou je, že si ho nakonfigurujete sami, bez pomoci autora doplňku.
🎯 Pro koho je doplněk určen?
Doplněk je nezbytným pomocníkem, pokud používáte Shoptet i Pohodu a chcete:
- Zautomatizovat rutinní procesy a ušetřit desítky hodin měsíčně
- Spravovat e-shop z jednoho místa, ať už ze Shoptetu, nebo z Pohody
- Mít na e-shopu vždy správné ceny a počty kusů skladem
- Zajistit soulad více skladů a prodejních kanálů (např. e-shop + prodejna)
- Zefektivnit B2B prodej díky přenosu ceníků a zákazníků