Pokročilé SEO
Co doplněk umožní?
- Zvýšení návštěvnosti vašeho e-shopu díky jeho lepšímu umístění ve vyhledávačích a cílení na unikátní kombinace klíčových slov
- Možnost vytvořit si v e-shopu pomocí parametrů produktů stovky a tisíce „virtuálních“ parametrických kategorií
- Zamezení ztráty zákazníků díky možnosti nastavit si automatické přesměrování adres produktů v případě jejich změn
Chcete navýšit organickou návštěvnost potenciálních zákazníků? Chcete být více vidět ve vyhledávačích? V tom vám pomůže doplněk Pokročilé SEO. Vytvořte nové optimalizované kategorie z kombinací parametrů jednotlivých produktů. Díky tomu můžou snadno vzniknout stovky a tisíce vstupních stránek se specifickou kombinací klíčových slov.
Základní vlastnosti Pokročilého SEO
Parametrické kategorie
Z existujících parametrů variant a parametrů pro filtrování si můžete vytvořit unikátní parametrické kategorie. Díky nim posunete filtraci na vašem e-shopu o krok dále. Zvolte různé kombinace parametrů, vytvořte jim unikátní meta title, description, nadpis, popis kategorie i URL adresu. Když pak návštěvník zaškrtne odpovídající kombinaci filtrů, dostane se na vámi optimalizovanou kategorii. Parametrická kategorie může a nemusí být viditelná pro návštěvníky v menu kategorií. Vždy je ale součástí souboru Sitemap.xml, takže je viditelná pro roboty vyhledávačů.
Pro příklad: Prodáváte fialové bavlněné tričko velikosti M, které je řazené v kategorii „oblečení“ a zahrnuje parametry „barva, tkanina, velikost“. V téhle kategorii si můžete vytvořit novou parametrickou kategorii, která se zobrazí, jen pokud si zákazník zvolí tyto 3 parametry (roboty vyhledávačů ale vidí tyto parametrické kategorie všechny hned). Zobrazí se tak nová kategorie s unikátním popiskem, nadpisem a meta titulkem. Zákazníci, kteří hledají například „Fialové bavlněné tričko velikost M“, si tak snáz najdou vaši stránku, přestože tuhle kombinaci slov v běžných kategoriích vloženou nemáte.
Automatické přesměrování
Díky této funkci zamezíte tomu, že se po změně URL adresy kategorie či produktu bude návštěvníkům zobrazovat neexistující stránka (Error 404). V nastavení doplňku Pokročilé SEO můžete jednoduše zaškrtnout možnost automatického přesměrování při změně URL adresy produktu a kategorie. O žádného potenciálního zákazníka tak nepřijdete.
Proč si vybrat právě tento doplněk?
Všichni chceme, aby náš e-shop byl ve vyhledávačích dohledatelný dle největšího možného počtu klíčových slov. Aby tomu tak bylo, je potřeba nabídnout vyhledávačům vhodně optimalizované vstupní stránky, které budou přesně odpovídat dotazům zákazníků. Díky doplňku Pokročilé SEO si na pár kliků vytvoříte vstupní stránky na méně i více hledané dotazy a získáte tak konkurenční výhodu oproti podobně zaměřeným webům.
Pro koho je doplněk určen?
Doplněk Pokročilé SEO je určen pro všechny provozovatele e-shopů, u kterých dává filtrace zboží smysl. Může to být namátkou móda, sběratelské předměty či nářadí. Pokud například zákazníci hledají třeba „Bílé tričko velikost M“, máte možnost na tento dotaz snáz vytvořit a optimalizovat konkrétní vstupní stránku, přestože tuhle kombinaci slov v běžných kategoriích vloženou nemáte. Obdobně můžete optimalizovat vstupní stránku na dotaz „Aku vrtačka Bosch“, pokud se zabýváte prodejem nářadí.
Nejčastější chyby
Chceme, aby vám tento doplněk fungoval co nejlépe, proto jsme pro vás sepsali nejčastější chyby, se kterými se setkáváme:
- Tvoříte kategorie produktů místo optimalizované filtrace. Setkáváme se s tím, že parametrická kategorie, například s meta title i nadpisem „Pánské“, Obsahuje všechna pánská trička na e-shopu. Při tvorbě optimalizovaných kategorií se zaměřte na konkrétní kombinaci filtrů.
- Nedostatečně optimalizujete vytvořené parametrické kategorie. Při tvorbě parametrických kategorií opomíjíte některé důležité filtry, případně nesprávně vyplňujete meta title, description, nadpis či URL adresu kategorie. Doporučujeme si zpracovat analýzu klíčových slov, podle které můžete lépe optimalizovat obsah na vašem e-shopu.