Názor odborníka

Gabriela Antalová, Brand manažerka, Shean.cz

S tímto doplňkem získáte ještě jednu příležitost k přesvědčení zákazníků, aby neodešli ke konkurenci. Když zákazník klikne nebo označí název produktu, objeví se mu pop-up s důvody, proč se nevyplatí hledat jinde, případně rovnou pošle dotaz na výhodnější nabídku. Je to chytrá vychytávka, která se nám u řady projektů vyplatila, co víc, zvedla konverzní poměr.

Jak doplněk vypadá?

Hodnocení

6 hodnocení
(6)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
JB Jan Blažek
Doplněk funguje dobře, líbí se mi, že si každý obchod může napsat co chce a tím si text personalisovat. Rovněž komunikace s tvůrci je na výbornou. Dalším kladem je nízká cena. Za mne tedy mohu s klidným svědomím doporučit dále
, nejlevnejsizbozi.cz, 02.05.2023, 10:02
PPO Pop-up po označení názvu produktu
Děkujeme - tým Webotvůrců
Vývojář doplňku Pop-up po označení názvu produktu, www.webotvurci.cz, 02.05.2023, 16:01
A Administrator
Skvělé, jsme nadšený, výborná komunikace s vývojářem doplňku! Doporučuji.
, novotnyelektro.cz, 01.03.2023, 15:47
PPO Pop-up po označení názvu produktu
Děkujeme - tým Webotvůrců
Vývojář doplňku Pop-up po označení názvu produktu, www.webotvurci.cz, 02.03.2023, 11:17
A Administrator
Super doplněk, komunikace s vývojářem na jedničku.
, intimidea.cz, 01.03.2023, 10:38
PPO Pop-up po označení názvu produktu
Děkujeme - tým Webotvůrců
Vývojář doplňku Pop-up po označení názvu produktu, www.webotvurci.cz, 01.03.2023, 16:23

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.