Provizní systém
Co doplněk umožní?
- Nárůst návštěvnosti vašeho e-shopu a zvýšení tržeb
- Nastavit si výši a platnost provizí
- Získat přístup ke statistikám provizí, stavu a efektivitě, taky k přehledům přístupů provizních partnerů atd.
- Vytvořit vašim affiliate partnerům jejich účet v provizním programu na vašem e-shopu
- V rámci provizního systému pracovat i se slevovými kódy
Nastavte si provizní systém, díky kterému k vám budou proudit návštěvníci z blogů a webů, které zatím ani neznáte. Motivujte zajímavým provizním programem provozovatele různých webových stránek, aby na nich zobrazovali vaše reklamy. Affiliate marketing je zajímavou cestou, jak doplnit svůj hlavní zdroj objednávek.
Vlastnosti Provizního systému
Prvním krokem je to, že prozkoumáte trh a oslovíte vhodné affiliate partnery. Doporučujeme vybírat mezi prodejci podobně zaměřeného nebo nějak souvisejícího zboží. Popřemýšlejte o tom s ohledem na svou cílovou skupinu. Po sjednání spolupráce si s partnerem vzájemně na svých webových stránkách zveřejníte odkaz na projekt toho druhého třeba v podobě banneru.
Pokud zákazník, který přišel na váš e-shop z webu provizního partnera, učiní objednávku, váš provizní partner získá z této objednávky procentuální provizi, jejíž výši si zvolíte. Naopak, pokud vy přivedete zákazníka partnerovi, dostanete provizi zase od něj.
Doplněk Provizní systém vám pak pomůže s jednoduchou správou partnerů, jejich provizí i bannerů a tvorbou promo odkazů. Všechno o nastavení najdete v naší nápovědě v sekci Provizní systém.
Doplněk umí pracovat i se slevovými kódy, které se velmi často využívají v rámci propagace eshopu na sociálních sítí. Pro využití této funkce je třeba mít aktivní doplněk Slevové kupóny.
Proč si vybrat tento doplněk?
Využijte další zdroje návštěvnosti pro svůj e-shop. Weby affiliate partnerů mezi ně mohou určitě patřit. A nemusí to být jenom další e-shopy. Oslovte také různé influencery, kteří mohou promo odkaz na váš obchod umístit na svůj navštěvovaný blog, sociální sítě nebo třeba na svůj YouTube.