Reklamačník.cz
Co doplněk umožní?
- Snadnou a přehlednou správu procesu reklamace a vrácení či výměny zboží
- Umístění formuláře přímo na vašem e-shopu
- Upozorní zákazníky o stavu reklamace, vratky či výměny
- Notifikace na nové záznamy i ty co se blíží lhůtě pro vyřízení
- Statistiky a reporty, které vám umožní identifikovat problémové produkty
- Evidence reklamací, vratek a výměn pro e-shopy i kamenné prodejny
Zvyšte spokojenost vašich zákazníků a ušetřete čas s intuitivním systémem na správu reklamací, výměn a vrácení zboží. S Reklamačníkem budete mít všechna data po ruce v jednoduchém prostředí a už nikdy nebudete muset hledat dokumenty k reklamacím. Zákazníkům také budete posílat informace o stavu jejich požadavku díky automatizovaným e-mailům, jejichž text si samozřejmě můžete upravit podle svého.
Základní vlastnosti doplňku
Responzivní formuláře pro reklamace a vrácení zboží, které budou vypadat skvěle na počítači, mobilu i tabletu.
Přehledná správa celého procesu a generovaní potřebných dokumentů k reklamaci v PDF.
Komunikace se zákazníkem přímo v systému a pomocí automatických e-mailových upozornění.
Statistiky, denní přehledy a reporty, které vám umožní identifikovat problémové produkty.
Proč si vybrat právě tento doplněk
Můžete spravovat reklamace i z několika e-shopů a kamenných prodejen v jednom prostředí.
Je zdarma do pěti reklamací za měsíc (ceník).
Máte k dispozici všechny funkce ať máte jednu nebo šedesát reklamací měsíčně.
Česká firma, která naslouchá zákazníkům a implementuje jejich podněty do systému.
Pro koho je doplněk určen
Doplněk je určen pro menší a střední e-shopy. Pokud máte i kamenné prodejny, systém se postará o reklamace i tam.
Větší e-shopy mohou kontaktovat tým Reklamačníku na e-mailu info@reklamacnik.cz pro vytvoření plánu na míru.
Kolik Reklamačník stojí
Platíte podle toho, kolik reklamací, vratek nebo výměn měsíčně zaevidujete. Více se dočtete zde v ceníku.
Malé obchody, které mají 5 a méně záznamů za měsíc, to mají zadarmo.
Jak doplněk aktivovat
Je to snadné! Doplněk stačí objednat na této stránce a na e-mail dostanete odkaz k registraci do Reklamačníku.
Zde je k dispozici návod, jak přidat formuláře na váš e-shop.
Jak vše vypadá z pohledu zákazníka?
Prohlédněte si ukázkovou implementaci zde.
Jako údaje pro import dat z objednávky můžete použít následující: DEMO000004 a test@test.cz.