Jak doplněk vypadá?

Administrace Reklamačníku - nástěnka

Administrace Reklamačníku - seznam vratek

Administrace Reklamačníku - statistiky

Přehled vylepšení

  • 18.12.2023
    • Podpora zadávání plateb do Fio banky i pro standardní vratky, které nemají napojení na Shoptet.
  • 15.12.2023
    • Přidána možnost rozcestníku místo klasických webových formulářů.
  • 22.10.2023
    • Podpora pro více jazyků - přidány šablony pro Slovenštinu, překlady formulářů, možnost změny jazyka případu.
  • 30.8.2023
    • Vylepšení statistického modulu, grafické přepracování administrace.
  • 3.8.2023
    • Přidána podpora pro multibrandy - každá pobočka v rámci jednoho účtu může mít vlastní údaje a logo.
    6.7.2023
    • Dvoufaktorová autentizace pro uživatelské i administrátorské účty přes Google a Microsoft Authenticator
  • 20.5.2023
    • Možnost odesílání e-mailů skrze vlastní SMTP
  • 10.3.2023
    • Možnost upravit šablony PDF dokumentů
    • Vlastní logo v e-mailech pro zákazníky
    • Možnost znovu spustit "průvodce systémem"
    • Ikony pro pole ve formulářích
  • 19.2.2023
    • Migrace na výkonnější infrastrukturu
  • 9.2.2023
    • Vylepšení v uživatelském prostředí aplikace
    • Možnost zapnout přepisování interních poznámek přímo do historie objednávky v Shoptetu
  • 31.12.2022
    • Možnost přidávat více typů zboží do jednoho případu vratky/výměny.
  • 29.11.2022
    • Možnost automatického přepnutí stavu objednávky v Shoptetu, pokud přijde nová reklamace/vratka.
  • 31.10.2022
    • Napojení na Fio banku pomocí osobního API tokenu, možnost zadávání požadavků na platby přímo z Reklamačníku po vygenerování dobropisu.
    • Designové úpravy - odstranění scrollbarů u formulářů
  • 23.10.2022
    • Potvrzení pro vracení/výměnu v PDF
    • Možnost se přímo z administrace prokliknout na objednávky zákazníka, pokud máte systém propojený se Shoptetem.
    • Drobné opravy a vylepšení

Hodnocení

6 hodnocení
(5)
(1)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Doplněk nám pomohl vyřešit kompletní administraci jak vratek tak reklamací zboží. Ocěňujeme možnost nastavit si vlastní texty notifikačních emailů a také komunikaci s vývojářem tohoto doplňku.
, raxi.cz, 27.05.2024, 09:56
A Administrator
Doporučujeme a to z důvodů: -doplněk funguje -nastavení je jednoduché -umožňuje další dodatečná nastavení podle potřeb -výrobce doplňku komunikuje rychle a umožní změny na míru
, zolka.de, 24.05.2024, 12:50
A Administrator
Hodnocení ne 5, ale 10 hvězd! Skvělá komunikace, okamžité reakce a snaha vyjít vstříc. Oceňuji i hotovou možnost zpětné komunikace směrem k Shoptetu. Změny stavů v návaznosti na změny stavů řešených vratek a reklamací. U jiných doplňků bychom museli programovat vícepráce. Za mě skvělý doplněk s potenciálem. Díky!
, eshop-synlab.cz, 14.05.2024, 13:50
R Reklamačník.cz
Dobrý den, moc děkujeme! Taková spolupráce nás baví nejvíc - můžeme vám usnadnit práci a ještě vylepšit systém pro všechny ostatní.
Vývojář doplňku Reklamačník.cz, reklamacnik.cz, 14.05.2024, 21:48
VF Vojtěch Fehér
Skvělý doplňek pro řešení reklamací, přehledné a intuitivní. S instalací rovněž nebyl problém, doporučuji.
, ostravape.cz, 21.03.2024, 07:10
R Reklamačník.cz
Dobrý den, děkujeme za super recenzi a doufáme, že všechny aktualizace a změny naplánované pro tento rok vám evidenci dále usnadní!
Vývojář doplňku Reklamačník.cz, reklamacnik.cz, 22.03.2024, 08:22
A Administrator
Velice vstřícná zákaznická podpora a vysvětlení používání krok za krokem. Fandíme začínajícímu projektu. Ovládání doplňku je intuitivní a přehledné. Doporučujeme.
, denity.cz, 10.05.2023, 14:32
R Reklamačník.cz
Dobrý den, děkujeme za milou recenzi a věříme, že jak budeme doplněk dále vylepšovat, bude se líbit ještě více!
Vývojář doplňku Reklamačník.cz, reklamacnik.cz, 20.05.2023, 18:51
VE Vladimír Endršt
Dolněk je pouze na začátku. Nastavení je celkem složité pro neznalého uživatele. Samotná správa aplikace je katastrofa. Nejde přidat do jednoho případu více produktů. buď jeden nebo celá objednávka. Nejde udělat výběr položek.
, ebbie.cz, 29.12.2022, 17:32
R Reklamačník.cz
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Je to tak, jsme na začátku a snažíme se na všem pracovat. I proto jsme na základě vašeho podnětu již výběr produktů pro vratky a výměny implementovali. Výběr položek je tak již možný v zákaznickém formuláři i administraci.
Vývojář doplňku Reklamačník.cz, reklamacnik.cz, 02.01.2023, 14:42

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Správa obchodu anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.