Rezervační systém
Co doplněk umožní?
- Systém pro správu rezervací
- Využívání přehledného kalendáře a práce s ním
- Snadné vyřizování objednávek
- Nastavení odhadované doby trvání služby u objednávky
- Vytváření vlastních poznámek k objednávce přímo v doplňku
Už vás nebaví chaos s rezervacemi a objednávkami z e-shopu? Říká vám něco neustálé dohledávání detailů v excelových tabulkách a seznamech? Od toho všeho vás může osvobodit náš doplněk Rezervační systém. Díky automatickému propojení s vaším e-shopem se všechny nové rezervace a objednávky promítnou rovnou do přehledného kalendáře. Ušetříte spoustu času, který jste dříve věnovali ručnímu přepisování a kontrole údajů.
Základní vlastnosti doplňku
S doplňkem e-shop booking získáte dokonalý přehled o všech rezervacích a objednávkách na jednom místě.
Jednoduchá synchronizace Vašich objednávek s doplňkem a následné vytvoření rezervace
Proč si vybrat právě tento doplněk?
Veškeré nové objednávky z vašeho e-shopu se automaticky promítnou do přehledného kalendáře rezervací. Nemusíte je složitě přepisovat!
Kalendář zobrazuje všechny důležité detaily - jméno klienta, kontakt, datum, čas, požadované služby i odhadovanou dobu trvání.
V kalendáři můžete jednoduše označit dokončené rezervace. Doplněk Rezervační systém vám ušetří spoustu času a pomůže profesionálně obsloužit každého klienta.
Jak doplněk aktivovat?
Stačí si doplněk objednat a obratem vám přijdou přihlašovací údaje do administrace. Veškeré propojení s vaším e-shopem probíhá automaticky. Pokud by e-mail nedorazil, nebo byste měli problém s nastavením, kontaktujte autora doplňku, rád vám pomůže.