ROIshopper
Co doplněk umožní?
- Ušetříte 20 % z nákladů na Shopping inzeráty použitím licence ROIshopper CSS/CSP
- ROIshopper je oficiální CSS partner
- Záruka vrácení peněz - ROIshopper vám vrátí provizi, jestliže po prvním měsíci nedojde k pozitivnímu výsledku
- Jednoduchá a rychlá aktivace
Nenechte si ujít. Stále více a více vašich konkurentů využívá výhody licence Shopping CSS (Comparison Shopping Services)/CSP (Comparison Shopping Partner) k dosažení o 20 % nižších nákladů na Shopping inzeráty.
Díky oceněného řešení CSS/CSP ROIshopper a jednoduchým použití aplikace okamžitě začnete šetřit a vaše inzeráty budou rovněž spravovány expertem vaší společnosti nebo externím odborníkem na PPC stejně jako předtím. Zůstaňte konkurenceschopní: začněte hned s reklamou!
Záruka vrácení peněz - pokud po prvním měsíci nevidíte pozitivní výsledky v běžících kampaních přes CSS/CSP ROIshopper, měsíční provizi za nákupy vám ROIshopper vrátí.
Základní vlastnosti řešení ROIshopper
- ROIshopper je oficiálním CSS partnerem
- Jednoduché a rychlé spouštění: stávající Google Merchant Center je možné okamžitě připojit do aplikace ROIshopper; rychle se dají vytvořit nové GMC
- Zcela kompatibilní s existujícími systémy: není třeba otevírat nový účet Google Ads, ani změnit PPC dodavatele
- První licence CSS/CSP získaná v CEE regionu (vývoj / servis aplikace prostreníctvom online marketingové agentury Growww Digital - inovativní specialista PPC rešení)
Jak funguje 20 procentní CPC sleva?
Řešení ROIshopper CSS / CSP vám umožňuje 20% slevu na hodnoty CPC, aby byl konkurenceschopný vůči nativním Google Shopping. V praxi to znamená, že nabídka 0,40 EUR prostřednictvím CSS / CSP má v inzerátovej aukci totožnou hodnotu než nabídka 0,50 EUR od společnosti Google CSS / CSP. Každý, kdo inzeruje prostřednictvím nativního řešení Google Shopping, bude muset v aukci nabídnout o 25 % více než uživatel, kdo inzeruje přes CSS / CSP.
Stručně řečeno, pokud používáte nativní řešení Google Shopping, budete neustále přicházet o peníze (doporučené minimální měsíční výdaje: 250 EUR).
Proč si vybrat doplněk ROIshopper?
Hlavně proto, že můžete inzerovat levněji a pomocí toho generovat ještě větší příjmy.
- Služba ROIshopper zaručuje 20% úsporu nákladů na Shopping inzeráty
- Konkurenční výhoda: nižší náklady umožňují zadávat lepší cenové nabídky, což vede k lepším pozicím a dosáhnout větší počet konverzí
- Jednoduchá a rychlá aktivace
Pro koho je doplněk ROIshopper vhodným řešením?
Řešení CSS/CSP ROIshopper je vhodné všem elektronickým obchodníkům, kteří utrácejí minimálně 10 000 Kč měsíčně za Shopping kampaně - od této částky se vyplatí použití CSS/CSP. Je to obzvláště výhodné i pro ty oblasti, kde je typický pokles tržních marží, a při tom je rovněž charakteristická přítomnost zahraničních konkurentů a velký soutěž.
- Pro větší webové obchody se signifikantním podílem na trhu - společnosti které prodávají masové výrobky s malou rezervou
- Pro malé podniky zaměřené na speciální trhy - pro elektronických obchodníků zaměřených na konkrétní cílovou skupinu a fokusu na obchodní růst
- Pro inzerenty do zahraničí - obchodníků zaměřením na zahraniční trhy a specializované trhy čelících větší konkurencí.
Pro agentury a PPC specialistů:
V rámci partnerského programu agentury a externí PPC experti mohou ušetřit svým klientům značné náklady pomocí použití řešení ROIshopper. Implementace je prakticky pouze technický přechod, po kterém následuje správa účtů a inzerátů a komunikace se zákazníky zůstává mohli nadále v rukou dané agentury nebo PPC oddělení.
Dále ROIshopper poskytuje sdílení znalostí a podporu administrátory daného inzerátu za účelem zajištění kvalitního zákaznického servisu.
Jak aktivovat doplněk?
- Pro aktivaci odešlete prosím své ID služby Merchant Center a adresu URL internetového obchodu na e-mailovu adresu css@growwwdigital.com.
- Brzy obdržíte automatický e-mail o aktivaci ROIshopper, přijměte jej prosím v automatickém e-mailu nebo v Merchant Centeru.
Nastavení/Nastavení účtu/Žádosti na kontrolu/Přijmout - Přibližně do 24 hodin se vášč Google Merchant Center konvertuje na ROIshopper
- ROIshopper se namísto Google a Google Merchant Center zobrazí v pravém horním rohu nebo pod inzeráty
Často kladené otázky
- Kdo má přístup k mým datům?
Přístup je třeba pouze k feedu Merchant Center a přístupy k účtům Google Ads, a k údajům o kampaních nejsou dotupné. V případě potřeby samozřejmě může ROIshopper poskytnout i poradenství co se týče kampaní (v takových případech budou zapotřebí přístupy ke kampaním), ale to není nezbytným předpokladem služby CSS/CSP - Pro své kampaně jsem si nastavil cíle CPA/ROAS, co se s nim stane potom?
Při CSS/CSP samozřejmě platí 20% sleva i při automatickém nastavení cenových nabídek, mnohem méně se však dá ovlivnit použití automatických nastavení. Pokud používáte manuální nabídky, je mnohem těžší ovládat své CPC hodnoty a počtu zobrazení. Sleva platí i v případech, kdy se vaše nastavení CPC/ROAS zůstanou nezměněny - což znamená, že můžete dosáhnout mnohem větší počet konverzí a stejný počet konverzí při nižších nákladech s nižší CPC/většinu hodnotou ROAS