Rozšířená objednávka
Co doplněk umožní?
- Zvyšovat objem prodaného zboží
- Přehledně zákazníkům komunikovat, za kolik musí ještě nakoupit, aby měli doručení objednávky zdarma, případně slevu
- Doporučit vhodné produkty, které by si zákazníci mohli přikoupit
Dejte nakupujícím zákazníkům v procesu objednávky vědět, jaké zboží a v jaké hodnotě jim stačí přidat do košíku k tomu, aby získali dopravu zdarma. Zároveň jim nabídněte pár nápadů, jaké zboží by se jim ještě mohlo líbit pomocí souvisejících produktů viditelných hned pod infem o zbývající částce. Motivuje je to vybrat si ještě nějaké produkty a díky tomu často nakoupí víc, než měli původně v plánu, jenom aby nemuseli platit poštovné. Zkrátka parádní vychytávka pro váš e-shop.
Základní vlastnosti Rozšířené objednávky
V košíku na vašem e-shopu nakupující přesně vidí, kolik korun by u vás měl ještě utratit, aby dosáhl na dopravu zdarma, aby za zaslání objednávky nemusel nic platit. Jednak je vyčíslena přesná částka, jednak zákazník vidí poměrnou část v grafickém znázornění (proužek vpravo). Hned pod tím se mu ukáže často nakupované zboží, které mu napoví, co by ještě mohlo například stát za objednání. Tyto produkty se generují z vámi nastaveného souvisejícího zboží, ujistěte se tedy, že máte aktivní doplněk Související produkty.
Proč si vybrat právě tento doplněk?
Rozšířená objednávka je jedním ze způsobů, jak nenásilně motivovat zákazníka, aby si u vás objednal za více peněz. Využijte psychologickou metodu pro zvyšování hodnoty nákupů na vašem e-shopu. Zároveň si ale dobře promyslete, od jaké výše objednávky chcete zákazníkovi poskytnout dopravu zdarma, aby to pro vás bylo stále výhodné a zbytečně jste na tom netratili.
Pro koho je doplněk určen?
Rozšířená objednávka se hodí všem e-shopařům, kteří ví, že lidé jsou za určitých okolností ochotní zakoupit více zboží, a využít toho. V dnešní době se jedná o prakticky standardní věc a většina zákazníků přepravu zdarma při nákupu za určitou částku automaticky očekává. Mimoto můžete doplněk využít i v konkurenčním boji.