Názor odborníka

Simona Kijonková, Zakladatelka a majitelka společnosti Zásilkovna s.r.o.

Nákup oblečení online zaznamenává dlouhodobě významnou růstovou tendenci. Na druhou stranu nemožnost si vyzkoušet, jestli oblečení sedí je určitá bariéra. SizeID řeší problém ještě před jeho vznikem a tak sníží počet vratek a reklamací na minimální hranici. Jde o ojedinělou službu, která má velký potenciál. 

Foto:Vojtěch Resler/MAM

Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

1. 10. 2019

Za poslední dny prošlo SizeID mnoha vylepšeními, které vám pomohou se správou velikostí a jednotlivých produktů.

Co umožňuje vylepšená administrace SizeID:

  • Zadávání rozměrů oblečení. Někteří výrobci nedisponují tabulkami s tělesnými mírami a proto SizeID přináší možnost zadání produktových měr a dokáže si poradit s přepočtem.
  • Zadávání měr v intervalech. Pokud měl výrobce v minulosti uvedenou tabulku v intervalech, ve "starém" rozhraní bylo možné zadatstřední hodnotu. Dnes si klienti mohou vybrat z možností zadání hodnoty nebo intervalu.
  • Zadávání měr v různých jednotkách. V případě, že je velikostní tabulka uváděna například v Inches (In), je možné ji zadat do rozhraní, které taky vyřeší automatické převody.
  • Nově lze také určit, zda je zadávána tabulka Všeobecná nebo Produktová. Tedy, zda je tabulka univerzální k více druhům oblečení, nebo se jedná o tabulku pro konkrétní druh sortimentu

Informace o nastavení a o tom, jak k produktům přiřazovat jednotlivé velikostní tabulky najdete v naší nápovědě.

Hodnocení

0 hodnocení
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky z kategorie Marketing anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.