Skladon
Co doplněk umožní?
- Poskytovat stále aktuální stav vašich zásob na skladě
- Automaticky synchronizovat nově vzniklé objednávky pomocí API propojení
- Poskytovat informace o stavu vašich objednávek v reálném čase
- Možnost online měnit statusy / rušit jednotlivé objednávky
- Možnost sledovat zásilky díky synchronizaci trackovacích čísel
- Přenášet informace o (ne)zaplacení objednávek včetně použitých platebních metod
Představte si, že se můžete jednou pro vždy zbavit všech nepříjemných starostí spojených s logistikou a skladováním. Využitím služeb fulfillmentu (outsourcingu logistiky) získáte čas, finance i potřebnou energii k rozvoji vašeho podnikání. Např. k dalšímu vývoji vašeho produktového portfolia, prodejním nebo marketingovým aktivitám a další. Díky doplňku Skladon fulfillment je pro vás, jako majitele Shoptet platformy, přechod na individuální outsourcing logistiky jednodušší než kdy dříve.
Základní vlastnosti doplňku
Doplněk Skladon fulfillment umožňuje všem majitelům Shoptet e-shopů získat možnost bezstarostné správy svého skladu u externího partnera Skladon. Prostřednictvím automatického API propojení a okamžité synchronizaci budete mít přehled o aktuálním stavu vašich zásob na skladě, toku zboží i objednávkách na jednom místě, online a 24/7.
1 distribuční centrum – 4 trhy s doručením do druhého dne
Díky strategické poloze distribučního centra je Skladon schopen doručit objednávky vašim slovenským, polským a maďarským zákazníkům do druhého dne od jejich vytvoření – pozemní dopravou a za lokální ceny. Vybírat můžete z 20+ dopravců, včetně UPS, DHL, GLS, Zásilkovny, České pošty, PPL, DPD a dalších. Využijte množstevních slev a zasílejte své zboží do 180+ zemí světa! Detailnější informace o službě naleznete v tomto videu:
Proč si vybrat právě tento doplněk?
Data, která najdete v rozhraní Shoptet, nejsou zdaleka všechna, ke kterým získáte přístup. V momentě, kdy se stanete klienty Skladonu, tak máte k dispozici také klientskou aplikaci MySkladon. Aplikace je navržena tak, aby splňovala nejmodernější technické požadavky v oblasti skladového hospodářství. Poskytuje kompletní přehled o vaší logistice – přejímkách, zásobách, objednávkách, vratkách i reklamacích, včetně správy přístupů pro vaše zaměstnance s rozdílnými uživatelskými rolemi. Je dostupná na jakémkoliv zařízení s připojením k internetu, data zobrazuje v reálném čase a 24/7.
Pro koho je doplněk určen?
Získat doplněk Skladon fulfillment mohou všichni majitelé Shoptet e-shopů, kteří se rozhodli svůj čas věnovat jiným než logistickým aktivitám. Tento čas můžete využít k dalšímu rozvoji svého e-shopu a budování vlastní značky. Pro vzájemnou spolupráci je dále potřeba, aby se vše smluvně ošetřilo a vy se tak mohli naplno stát klienty společnosti Skladon.
Jak doplněk aktivovat?
Pokud se rozhodnete využít nabízených fulfillmentových služeb, jednoduše si na této stránce objednejte doplněk Skladon fulfillment. Po objednání prosím kontaktujte Skladon na e-mailu sales@skladon.cz a specifikujte v něm vaše podnikání včetně speciálních požadavků.
Chcete se inspirovat zákaznickou zkušeností, jak na logistiku?
Pak si pusťte záznam z tohoto webináře: