Slevy X+Y
Co doplněk umožní?
- Slevy typu X+Y (1+1, 2+1 atd.)
- Slevu je možné využít na konkrétní produkty, celé kategorie, výrobce, nebo kombinaci
- Do detailu slevy je možné vložit vlastní promo text, který na slevu upozorní
- Možnost nastavit u jednotlivých slev prioritu pro případ, že se na jeden produkt vztahuje slev více
Maji vaši zákazníci rádi slevy? S tímto doplňkem se vám otevírají nové možnosti, jak s takovými slevami pracovat. Chcete podpořit prodej konkrétního výrobce, produtku či kategorie? Nabídněte klientům nejlevnější produkt ze zvolené kombinace zdarma. Nastavte si časování této akce, motivujte klienty promo textem a zvolte, pro kterou zákaznickou skupinu se sleva nabízet nemá.
Základní vlastnosti doplňku
Slevy můžete vytvářet v různých kombinacích – X a Y můžou být jednotlivé konkrétní produkty, celé kategorie nebo produkty od jednoho výrobce.
Obecná pravidla pro využívání slev X+Y
- Zdarma se dá vždy nejlevnější z produktů
- Pokud se na jeden produkt vztahuje víc slev X+Y, zobrazí se ta, která má vyšší prioritu (prioritu lze nastavit v administraci)
- Pokud není vyplněno datum začátku a konce akce, je vždy aktivní
- V rámci nastavení slev X+Y je možné povolit kombinace těchto slev s ostatními typy slev v košíku
- Také je možnost nastavit, zda se slevy typu X+Y mají aplikovat i v pokladně
- Na detailu slevy je možné vložit vlastní promo text, který na slevu upozornění a vysvětlí na co sleva je. Je možné zde například odkazovat na kategorii, pro kterou platí
- V košíku zobrazujeme automatické upozornění, že produkt přidaný do košíku je součástí akce X+Y. Odkazujeme zde na detail produktu, kde by mělo být vysvětlení slevy
- Připravili jsme vzor toho, jak by měly vypadat právní podmínky akce typu X+Y. Pokud k akci vložíte link na podmínky, budeme jej zobrazovat jak v detailu produktu, tak v košíku
- Ke každé akci lze přidat automatický štítek, který informuje zákazníky, že u produktu je aktivována akce typu X+Y
- Je možné nastavit, zda je sleva limitovaná
Příklady různých druhů slev X+Y
- Slevy je možné používat na produkty s variantami – například 1 + 1 na červené tričko zdarma. V současné době dovolujeme u produktů s variantami, aby se sleva počítala na všechny varianty – například u slevy 1+1 na tričko, je možné koupit 1 ve vel. L a jedno v XL
- Dále je možné slevu vztáhnout na celou kategorii – například u pizzy – 3 + 1 pizza zdarma, je jedno, které 4 pizzy zákazník vybere, nejlevnější bude zdarma. Stejným způsobem je možné nastavit slevu na výrobce (3 + 1 na všechny produkty Nike)
- Slevu je možné nastavit i tak, že Y je úplně jiný produkt – například prodávám mobily a chci nabídnout ochranné sklo dle výběru zdarma. Kategorii nastavím mobilní telefony jako X a specifický produkt (sklo) jako Y
- E-shopy, které nabízejí B2C i B2B obchod, často chtějí, aby B2B zákazníci neměli na tuto slevu nárok. Je možné nastavit zákaznickou skupinu a B2B z cílení tak vyřadit
- Pokud se na produkt vztahuje záloha, v košíku se připočítá normálně a sleva se na ni nevztahuje
- Akce typu X+Y se často využívají v rámci lékáren, nákupu potravin, elektroniky nebo knihkupectví
Proč si vybrat tento doplněk?
Doplněk vám umožní vytvářet slevy typu X+Y. Doplněk nabízí různé možnosti nastavení slevy – X a Y můžou být jednotlivé produkty nebo celé kategorie či výrobci.
Pro koho je doplněk určen?
Pro každého e-shopaře, který ví, že slevy jsou pro zákazníky velké lákadlo.