Jak doplněk vypadá?

Přehled vylepšení

17. 7. 2024

Přidali jsme možnost nastavení cílení slevy v rámci kategorie, kde nyní bylo nutné využít pouze výchozí kategorie. Nyní si můžete vybrat, zda chcete využít výchozí kategorie nebo všechny. 

12. 6. 2024

Dnes jsme nasadili u doplňku dvě důležité novinky:

  1. V rámci nastavení slev X+Y je již možné povolit kombinace těchto slev s ostatními typy slev v košíku.

  2. Nově máte také možnost nastavit, zda se slevy typu X+Y mají aplikovat i v pokladně.

16. 5. 2024

Proběhla oprava chyby, kdy bylo možné objednat +1 produkt i v případě, že tento produkt nebyl skladem a klient měl zakázán nákup do mínusu.

6. 3. 2024

V případech jednoduchých akcí, kdy je stejný produkt jak v X, tak v Y, zobrazujeme v košíku novou hlášku, která informuje uživatele, kolik ještě musí přidat zboží do košíku, aby získal produkt zdarma.

7. 2. 2024

Možnost odstranit produkt zdarma v košíku pomocí křížku v pravé části jako je to u ostatních produktů v košíku

Pokud byl produkt zařazen ve více kategoriích docházelo k situaci, že ne ve všech byl značen štítkem informujícím o slevě. Toto chování bylo opraveno.  

24. 1. 2024

Možnost v košíku aplikovat více slev typu X+Y.

15. 11. 2023

Možnost zvolit více zákaznických skupin. Tato úprava pomůže v možnosti cílení slevy pouze na B2C zákazníky.

01. 11. 2023

Štítek zobrazující slevu se nezobrazoval na stránce s vyhledáváním produktu a stránce výrobce. Upravili jsme chování, aby se štítek zobrazoval i na těchto stránkách.

Hodnocení

11 hodnocení
(2)
(1)
(3)
(5)
Nemůžete doplněk hodnotit, protože nejste přihlášeni.
A Administrator
Průměrné
, tufty.eu, 08.05.2024, 19:20
JA JANDA-DENTAL A.S.
Pokud máte u zákazníků nastavenou jakoukoliv jinou slevu (věrnostní např.), tak po aktivaci slevy třeba 4+1 se automaticky veškeré slevy smažou. Takže v podstatě nepoužitelný doplněk...
, janda-dental.cz, 11.12.2023, 14:59
Shoptet
Dobrý den, děkujeme za váš cenný feedback. Úpravu jsme nasadili a kombinace slev v košíku je již možná.
Shoptet, 26.06.2024, 11:22
A Administrator
Doplněk je již mnohem lepší od prvního uvedení. Některé problémy jsou vyřešeny. Co bychom uvítali, kdyby se daly vybírat i jednotlivé varianty hlavního produktu. Momentálně jdou nastavit do akce pouze hlavní produkty a pokud máte akci pouze na jednu variantu, tak tento doplněk nejde použít. Dále by bylo super, kdyby se dala vytvořená akce zkopírovat ať se nemusí vše kompletně vyplňovat.
, dentamax.cz, 25.11.2023, 16:31
A Administrator
Na tento doplněk se těšil každý majitel eshopu na Shoptetu, bohužel naprostá katastrofa. Absolutně t není dotažené. Aby nešla akce na určitou kolekci, museli jsme předělat kategoire podle slov podpory a i přes to mi na tuto kategorii svítí příznak 2+1 ikdyž v akci není. Po upozornění podpory na tento problém mi chodí jen dva týdny emaily, že máme pravdu a že se to musí technicky změnit z jejich strany a že to není tak jednoduché. Dny ubíhají a změna k lepšímu v nedohlednu. Velké zklamání! *Je 23.1. a stále nejsou chyby odstraněny.
, bodymo.cz, 15.11.2023, 14:34
Shoptet
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Doplněk v rámci nastavení slevy na kategorii pracuje s primární kategorií, kterou máte nastavenou u produktu. Žádnou chybu v rámci nastavení slevy neevidujeme. Více informací o nastavení neleznete v nápovědě.
Shoptet, 07.03.2024, 11:34
TB Tomáš Bako
Doplněk je absolutně nefunkční. Hodí se možná pro shopy, kde je pár produktů. Pokud ale máte produkt ve více kategoriích, doplněk se zblázní, zobrazuje slevu v některých kategoriích v jiných ne, po rozkliknutí produktu z kategorie, kde je u něj zobrazena sleva tato zmizi v detailu produktu a v košíku se neuplatní. Začnou vám volat zákazníci a domáhat se zobrazených slev. Tady je vidět, že nestačí mít jen dobrý úmysl, ale je třeba před zveřejněním i testovat a případně sladovat zpětné vazby klientů. Volal jsem s tímto problémem na vaši linku a myslím, že z jednoho problému se mi staly 2, kdy naprosto nefundovaná telefonistka mlela strašný blbosti a myslím, že tam to oznámení skončilo a nikam dál se nedostalo. Zdá se, že Shoptet se z velmi ambiciózního a dravého poskytovatele eshopů stal zkostnatělým molochem orientovaným jen na výkazy akcionářům.
, ladort.cz, 08.11.2023, 08:02
Shoptet
Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Doplněk pracuje s primární kategorií, ve které je produkt zařazen, a proto mohlo dojít k Vámi popsané situaci. Obecně žádnou chybu ohledně zobrazení v systému neevidujeme.
Shoptet, 07.03.2024, 11:34
HAS Health Academy s.r.o.
Produkt není moc dobře použitelný. Jak mohu dát do promoce jenom část značky? Jak mohu dát celou značku do promoce 2+1? Tzn. že uděláme akci na jednu značku a všechny produkty v té dané značce budou mít mechaniku 2+1. Zákazník dostane zdarma vždy ten stejný produkt jaký si dal do košíku. Nikoliv nějaký dárkový.
, healthfactory.cz, 07.11.2023, 13:15
Shoptet
Dobrý den, aktuálně je možné udělat akci na celou značku tak, že kategorii vyberete jak do produktů označených jako X, tak do produktů označených jako Y. Nejlevnější z produktů dostane pak zákazník zdarma.
Shoptet, 27.11.2023, 13:33

Nevybrali jste si?

Prozkoumejte další doplňky ze štítku Slevy X+Y anebo se podívejte do rozpracovaných doplňků našich partnerů v Shoptet Roadmapě.